Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМалаксіано, М. О.uk
dc.contributor.authorМельник, О. М.uk
dc.contributor.authorMalaksiano, M. O.en
dc.contributor.authorMelnyk, O. M.en
dc.contributor.authorМалаксиано, Н. А.ru
dc.contributor.authorМельник, А. Н.ru
dc.date.accessioned2021-01-12T09:50:48Z
dc.date.available2021-01-12T09:50:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМалаксіано М. О. Обґрунтування вибору судна для фрахтування на умовах тайм-чартеру з урахуванням можливості його використання для перевезень негабаритних вантажів [Текст] / М. О. Малаксіано, О. М. Мельник // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2020. – № 1. – С. 90-96.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31147
dc.description.abstractВ практиці морських перевезень досить часто зустрічаються випадки, коли для транспортування негабаритних вантажних місць та місць великої ваги застосовуються суховантажні судна, такі як балкери або контейнеровози. Конструкція таких суден є незручною та неоптимальною для такого типу перевезень. У більшості випадків для того, щоби пристосувати неспеціалізовані судна для перевезення важких та негабаритних вантажів потрібні окремі дослідження, спрямовані на оптимізацію розміщення та кріплення вантажу, оцінювання мореплавних характеристик, міцності та безпеки судна. В деяких випадках може знадобитися обґрунтування додаткових заходів, щодо переоснащення або модернізацію палубних споруд та пристроїв і укріплення суднових конструкцій. Зазвичай такі заходи пов’язані з додатковими витратами та затримками. Але незважаючи на це, в деяких випадках саме застосування неспеціалізованих суден є доцільнішим з економічної точки зору, ніж використання спеціалізованих. Це зумовлено специфікою розвитку світової економіки та особливостями розподілу вантажопотоків. Так, країни Південно-Східної Азії є одними з найбільших у світі імпортерів навалювальних вантажів, а також експортерами значних обсягів проектних вантажів. Тому дуже часто суднам-балкерам, що прямують до Китаю або Кореї з навалювальним вантажем, важко знайти відповідний вантаж у зворотному напрямку і доволі часто такі судна змушені здійснювати баластний перехід. І хоча більшість з цих суден не прилаштовані для перевезення проектних вантажів, в деяких випадках суто економічно доцільніше застосування цих суден для перевезень негабаритних проектних вантажів, аніж повернення з баластом. Тому дуже актуальним напрямом досліджень є розробка та розвинення методів підвищення ефективності морських перевезень на напрямках, де структура вантажопотоків є неоднорідною. Одним з можливих заходів щодо підвищення економічної ефективності морських перевезень є сповільнення руху суден. Тому при виборі судна для використання в умовах заданого вантажопотоку варто також враховувати вигоду, що може бути отримана за рахунок оптимального вибору швидкості руху суден. Метою роботи є розроблення методики обґрунтування вибору суден для фрахтування на умовах тайм-чартеру, з урахуванням можливості їх експлуатації для перевезень негабаритних вантажів та роботи на уповільнених швидкостях.uk
dc.description.abstractIn shipping practice, there are often situations when bulk carriers or container ships engaging for transportation of over-sized project cargoes despite the fact that type, design and constructional features of these vessels are not convenient and optimal for such kind of transportation. In most cases, in order adapt non-specialized vessels for the transportation of heavy and oversized cargoes, special researches are required which are aimed at optimizing the loading process, stowage tech-niques and securing arrangements of the cargo, assessing the seaworthiness, strength, stability and safety of the vessel. In some cases, it may be necessary to justify additional measures concerned at modernizing, reconstructing or strengthening the structural elements of the vessel. Typically, such measures are associated with additional costs and increased delivery time. However, in some cases deploy of non-specialized vessels is more expedient from an economic point of view than the use of specialized ones. This is due to the specifics of the development of the global economy and the geography of freight distribution. Thus, the countries of Southeast Asia are one of the world's largest importers of bulk cargo, as well as exporters of significant volumes of project cargo. Therefore, it is quite complicated for bulk carriers delivered bulk commodities to China or Korea to find appropriate cargo on a way back and they forced to return ballasted. Although most of these vessels are not suitable for carriage of oversized and heavy project cargoes, in some cases it may economically attractive to use these vessels for transportation of project cargo than to perform ballast passage. In view of above, very relevant area of research is the development and improvement of methods to increase the efficiency of shipping in areas where the structure of cargo flows is heterogeneous. One of the possible measures aimed at improving the economic efficiency of shipping, is to slow down the ship’s speed. In such way while choosing a vessel for use in the conditions of available cargo flow, the actual benefit that can be received due to the optimum choice of the vessel’s speed mode. The aim of this work is to develop a methodology for substantiating the choice of vessels for chartering on a time charter basis, taking into account the possibility of their operation for transportation of oversized project cargo and work at slow speeds.en
dc.description.abstractНа практике часто встречаются случаи, когда для перевозки проектных грузов используются балкеры или контейнеровозы. Конструкция этих суден не является оптимальной для таких перевозок. В большинстве слу-чаев для того, чтобы использовать неспециализированные судна для перевозки тяжелых и негабаритных гру-зов, нужны исследования, направленные на оптимизацию размещения и крепления груза, оценку мореходных характеристик, прочности и безопасности суден. В некоторых случаях может потребоваться обоснование дополнительных мер, направленных на модернизацию или укрепление конструкции судна. Обычно такие меры связаны с дополнительными расходами и увеличением сроков доставки грузов. Но несмотря на это, в ряде слу-чаев применение неспециализированных суден является более целесообразным с экономической точки зрения, чем использование специализированных. Это обусловлено спецификой развития мировой экономики и особенно-стями распределения грузопотоков. Так, страны Юго-Восточной Азии являются одними из крупнейших мировых импортеров навалочных грузов, а также экспортерами значительных объемов проектных грузов. Поэтому очень часто судам-балкерам, идущим в Китай или Корею с навалочным грузом, трудно найти груз в обратном направлении, и зачастую приходится совершать балластный переход. И хотя большинство из этих суден не приспособлены для перевозки проектных грузов, в некоторых случаях может быть экономически более целесо-образно использовать эти судна для перевозки проектных грузов, чем идти в балласте. Поэтому актуальным направлением исследований является разработка и развитие методов повышения эффективности морских перевозок на направлениях, где структура грузопотоков является неоднородной. Одной из возможных мер, на-правленных на повышение экономической эффективности морских перевозок, является замедление движения суден. Поэтому при выборе судна для использования в условиях заданного грузопотока следует также учиты-вать выгоду, которая может быть получена за счет оптимального выбора скорости движения суден. Целью работы является развитие методики обоснования выбора суден для фрахтования в тайм-чартер, учитывая возможность их эксплуатации для перевозок проектных грузов и работы на замедленных скоростях.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 1 : 90-96.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2466
dc.subjectморські перевезенняuk
dc.subjectнегабаритні вантажіuk
dc.subjectпроектні вантажіuk
dc.subjectтрампові перевезенняuk
dc.subjectоптимальна швидкістьuk
dc.subjectmaritime shippingen
dc.subjectoversized project cargoesen
dc.subjectvoyage charteren
dc.subjectoptimum speeden
dc.subjectморские перевозкиru
dc.subjectнегабаритные грузыru
dc.subjectпроектные грузыru
dc.subjectтрамповые перевозкиru
dc.subjectоптимальная скоростьru
dc.titleОбґрунтування вибору судна для фрахтування на умовах тайм-чартеру з урахуванням можливості його використання для перевезень негабаритних вантажівuk
dc.title.alternativeVessel Choice Justification for Chartering on a Time-Charter Basis, Considering Feasibility for Oversized Cargo Shipmenten
dc.title.alternativeОбоснование выбора судна для фрахтования на условиях тайм-чартера с учетом возможности его использования для перевозок негабаритных грузовru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.612
dc.relation.referencesН. А. Троїцька, і М. В. Шалімов, Транспортно-технологічні схеми перевезень окремих видів вантажів. Москва, Росія: Кнорус, 2010, 232 с.uk
dc.relation.referencesТ. К. Аміров, «Перевезення великогабаритних важковагових вантажів,» Москва: Експрес-інформація ЦБНТИМинавтотранса РСФСР, вып.7, с. 41-47, 49-52, 1985.uk
dc.relation.referencesГ. Е. Писаревский, Економіка перевезень великогабаритних вантажів на залізничному транспорті. Моск-ва: Интекст, 1998, 83 с.uk
dc.relation.referencesО. В. Акімова, і О. М. Мельник, «Організаційні аспекти перевезень проектних вантажів,» Вісник Одесь-кого національного морського університету, № 3 (56), с. 123-134, 2018.uk
dc.relation.referencesО. М. Мельник, «Огляд стану дослідження проблеми перевезень негабаритних вантажів в Україні,» Тран-спортні системи і технології, Збірник наукових праць ДУІТ, вип 34, 2019.uk
dc.relation.referencesO. М. Мельник, «Problem statement and prospects for the development of oversized cargo transportation in Ukraine,» Shipping and Navigation, НУ «ОМА», Одеса. вип 29, 2019.en
dc.relation.referencesО. М. Мельник, «Питання забезпечення безпеки процесу морського перевезення негабаритних вантажів,» Комунальне господарство міст, Науково-технічний збірник, вип 152, т. 6.uk
dc.relation.referencesО. Г. Шибаєв., і О. В. Акімова, «Швидкості суден (термінологія, поняття, зміст,» Modern problems and ways of their solution in science, transport, production and education‘ 2014.uk
dc.relation.referencesА. Н. Раховецкий, Оперативна фрахтова діяльність на морському транспорті. Москва: Транспорт, 1986, 160 с.uk
dc.relation.referencesА. Н. Раховецкий, Ефективності рейсу морського судна. Москва: Транспорт, 1989, 141 с.uk
dc.relation.referencesІ. В. Капітонов, Резерви ефективності експлуатації морських суден. Москва: Транспорт, 1990, 221с.uk
dc.relation.referencesІ. О. Лапкіна., і О. В. Акімова, «Визначення оптимальної експлуатаційної швидкості суден-контейне-ровозів при зміні обсягів перевезень на лінії,» Методи та засоби управління розвитком транспортних систем. № 18, c. 165-181, 2011.uk
dc.relation.referencesЕ. В. Дрозд, і І. В. Капітонов, «Ходовий режим суден в залежності від умов експлуатації і тайм-чартера,» Судноплавство, № 6-7, с. 73-74, 1998.uk
dc.relation.referencesI. Lapkina, M. Malaksiano, and V. Glavatskih, ―To the issue of the possibility of operating vessels at slow speeds,‖ Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, т. 30(69), ч. 2, № 4, c. 134-140, 2019.en
dc.relation.referencesT. Notteboom, and P. Cariou, ―Fuel surcharge practices of container shipping lines,‖ Institute of Transport and Maritime Management, Antwerp, vol. 37, 2009.en
dc.relation.referencesІ. О. Лапкіна., М. О. Малаксіано., В. І. Главатских, «Багатокритеріальний підхід к обґрунтуванню вибору проекту придбання і експлуатації судна-балкера,» Зб. наук. праць ДУІТ. Серія :Транспортні системи і технології, вип. 33, т. 2, с. 99-110, 2019.uk
dc.relation.referencesФ. А. Васькевич, О. Д. Калінін, і С. В. Смольніков, «Вибір оптимального режиму експлуатації судна по критерію максимальної прибутку з урахуванням характеристик суднової енергетичної установки і зовнішніх умов,» Известия вузов. Північно-кавказький регіон. Технічні науки, № 2, с. 124-127, 2012.uk
dc.relation.referencesС. І. Рылов, Ю. О. Коскина, і Н. В. Судник, «Вибір судна для тайм-чартерної оренди і критерії ефектив-ності його фрахтування,» Вісник Одеського національного морського університету, збірник наукових праць, вип. 27, с. 139-145, 2009. ISSN 2226-1893.uk
dc.relation.referencesС. П. Онищенко, і Ю. О. Коскіна, «Ідентифікація впливу умов оферти на успішність укладання фра-хтової угоди,» Вісник Одеського національного морського університету, збірник наукових праць, вип. 1(43), с. 149-165, 2015.uk
dc.relation.referencesО. І. Лапкін, «Визначення варіанту експлуатації суден обмежених районів плавання в регіоні Чорного та Середземного морів,» Вісник Одеського національного морського університету, збірник наукових праць, вип. 4(46), с. 86- 97, 2015.uk
dc.relation.referencesЕ. Л. Лімонов, Зовнішньоторговельні операції морського транспорту і мультимодальні перевезення, підруч. для ВУЗів, СПб., Росія: ООО «Модуль», 2006. 634 с.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2020-148-1-90-96


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію