Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛебідь, І. Г.uk
dc.contributor.authorАнуфрієва, Т. Г.uk
dc.contributor.authorЛужанська, Н. О.uk
dc.contributor.authorLebid, I. H.en
dc.contributor.authorАnufriieva, Т. H.en
dc.contributor.authorLuzhanska, N. О.en
dc.contributor.authorЛебедь, И. Г.ru
dc.contributor.authorАнуфриева, Т. Г.ru
dc.contributor.authorЛужанская, Н. А.ru
dc.date.accessioned2021-04-12T11:16:27Z
dc.date.available2021-04-12T11:16:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЛебідь І. Г. Моделювання витрат на доставку продукції збірними відправленнями [Текст] / І. Г. Лебідь, Т. Г. Ануфрієва, Н. О. Лужанська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 1. – С. 95-101.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31812
dc.description.abstractЗміни в дистрибуції харчових продуктів призвели до того, що реалізація продукції торговельними підприємствами відбувається на великій території дрібними партіями за індивідуальними замовленнями. У більшості випадків доставка продукції у торговельні заклади виконується автомобільним транспортом, але практично відсутні методичні рекомендації щодо вибору автотранспортних засобів, їх комплектації та кількості для перевезення збірних партій багатономенклатурних вантажів. Тому потребує визначення ефективність використання автотранспортних засобів, яка на розвізних маршрутах характеризується лише собівартістю перевезення 1 т вантажу. Відсутність в загальному доступі статистичних показників експлуатаційних параметрів автомобілів значно ускладнює встановлення собівартості перевезення. При цьому розв’язання задач планування збірних відправлень, таких як: вибір автомобіля, маршруту його руху, структури автопарку тощо, потребує знання зміни собівартості перевезення залежно від вантажопідйомності автомобіля. Запропоновано визначення собівартості перевезень залежно від вантажопідйомності автомобіля виконувати шляхом екстраполяції параметрів автомобіля на основі даних фірми-виробника і сервісних підприємств, а також алгоритм моделювання функціонування розвізного маршруту. Виконане дослідження на прикладі автомобілів-рефрижераторів моделі Isuzu свідчить, що заміна одного рейсу автомобіля великої вантажопідйомності шляхом використання двох рейсів автомобілем меншої вантажопідйомності за критерієм зменшення вартості перевезення недоцільна. Порівняння витрат суміжних в модельному ряді вантажопідйомності автомобілів Isuzu свідчить, що пунктів рівноцінної вартості доставки товарів не існує. Тобто заміна автомобіля на більшу за вантажопідйомністю доцільна після повного використання вантажопідйомності автомобіля меншої вантажності.uk
dc.description.abstractChanges in food distribution have led to the fact that sales of products by commercial enterprises take place in a large area by small batches fulfilling individual orders. In most cases, the delivery of products to commercial enterprises is made by road. However, there are virtually no guidelines for the choice of vehicles, their configuration and quantity necessary for groupage. Therefore, it is essential to determine road transportation efficiency, which on delivery routes is characterized by the transportation costs of 1 ton of freight only. The lack of publicly available statistical indicators of automobile operational parameters significantly complicates transportation costing. At the same time, solving such tasks of planning groupage shipments as the choice of a car, its route, fleet composition, etc. requires awareness of interdependences between trans-portation costs and the capacity of a car. It is proposed to determine transportation costs based on a vehicle capacity by extrapolating the vehicle parameters according to the manufacturer and service companies` data, as well as an algorithm for delivery route operation modeling. Through the example of Isuzu refrigerated vehicles, the study shows that the replacement of one ride of a car with a large capacity by two rides performed by cars with a lower capacity according to the transportation cost reduction criterion is impractical. A comparison of the costs for Isuzu vehicles with similar capacity shows that there are no points of equivalent transportation costs. That is, the replacement with a larger-capacity car becomes cost-effective after the complete consignment of a lower-capacity vehicle.en
dc.description.abstractИзменения в дистрибуции пищевых продуктов привели к тому, что реализация продукции торговыми пред-приятиями происходит на большой территории мелкими партиями по индивидуальным заказам. В большинстве случаев доставка продукции в торговые заведения осуществляется автомобильным транспортом, но практи-чески отсутствуют методические рекомендации относительно выбора автотранспортных средств, их ком-плектации и количества для перевозки сборных партий многономенклатурных грузов. Поэтому требуется определение эффективности использования автотранспортных средств, характеризующейся на развозных маршрутах лишь себестоимостью перевозки 1 т груза. Отсутствие в общем доступе статистических пока-зателей эксплуатационных параметров автомобилей значительно усложняет определение себестоимости перевозки. При этом решение задач планирования сборных отправок, таких как: выбор автомобиля, маршрута его движения, структуры автопарка и т.д., требует знания изменения себестоимости перевозки в зависимо-сти от грузоподъемности автомобиля. Предложено определение себестоимости перевозки в зависимости от грузоподъемности автомобиля выполнять путем экстраполяции параметров автомобиля на основе данных фирмы-производителя и сервисных предприятий, а также алгоритм моделирования функционирования разво-зочного маршрута. Проведенное исследование на примере автомобилей-рефрижераторов модели Isuzu свиде-тельствует, что замена одного рейса автомобиля большой грузоподъемности путем использования двух рей-сов автомобилем меньшей грузоподъемности по критерию уменьшения стоимости перевозки нецелесообразна. Сравнение расходов смежных в модельном ряду грузоподъемностей Isuzu свидетельствует о том, что пунктов равноценной стоимости доставки товаров не существует. То есть, замена автомобиля на большую грузо-подъемность целесообразна после полного использования грузоподъемности автомобиля меньшей грузоподъ-емности.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 1 : 95-101.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2587
dc.subjectавтомобільuk
dc.subjectмодельний рядuk
dc.subjectрівноцінна відстань перевезенняuk
dc.subjectсобівартість перевезеньuk
dc.subjectвантажопідйомністьuk
dc.subjectрозвізний маршрутuk
dc.subjectмоделювання маршрутуuk
dc.subjectcaren
dc.subjectmodel rangeen
dc.subjectequivalent transportation rangeen
dc.subjecttransportation costen
dc.subjectcapacityen
dc.subjectdelivery routeen
dc.subjectroute modelingen
dc.subjectавтомобильru
dc.subjectмодельный рядru
dc.subjectравноценное расстояние перевозкиru
dc.subjectсебестоимость перевозокru
dc.subjectгрузоподъёмностьru
dc.subjectразвозочный маршрутru
dc.subjectмоделирование маршрутаru
dc.titleМоделювання витрат на доставку продукції збірними відправленнямиuk
dc.title.alternativeGroupage transportation cost modelingen
dc.title.alternativeМоделирование затрат на доставку продукции сборными отправкамиru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.025.4
dc.relation.referencesА. И. Воркут, Грузовые автомобильные перевозки. Киев: Вища школа, 1986, 447 с.ru
dc.relation.referencesВ. Н. Нефедов, «Повышение эффективности автомобильных перевозок партионных грузов с использованием распреде-лительных центров.» автореф. дис. канд. техн. наук., Харк. нац. авт.-дор. ун-т, Xарков, Украина, 2006.ru
dc.relation.referencesВ. А. Житков, и К. В. Ким, Методы оперативного планирования грузовых перевозок. Москва: Транспорт, 1984, 218 с.ru
dc.relation.referencesЕ. Е. Витвицкий, «Научные основы совершенствования теории мелкопартионных грузов автомобильных перевозок.» автореф. дис. докт. техн. наук., Сиб. гос. авт.-дор. акад. (СибАДИ), Тюмень, РФ, 2006.ru
dc.relation.referencesМіністерство транспорту України, Про затвердження Методичних рекомендацій з формування собівартості переве-зень (робіт, послуг) на транспорті). Наказ № 65 від 05.02.2001. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0065361-01 . Дата звернення: Груд. 10, 2020.uk
dc.relation.referencesОгляд статистики зарплатні професії «Водій в Україні». [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ua.trud.com/salary/2/5229.html . Дата звернення: Лист. 15, 2020.uk
dc.relation.referencesМіністерство інфраструктури України, Про затвердження Змін до Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті. Наказ № 36 від 24.01.2012. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0036733-12#Text . Дата звернення: Груд. 10, 2020.uk
dc.relation.referencesНормы расхода топлива на холодильные установки автомобилей-рефрижераторов. [Електронний ресурс]. Режим до-ступа: http://putew.inrb.by/articledet.html?akod=36 . Дата звернення: Груд. 10, 2020.ru
dc.relation.referencesМодельный ряд и цены на автомобили ISUZU. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://www.isuzu.ru/models/ . Да-та обращения: декабрь, 10, 2020ru
dc.relation.referencesЦены на ТО ISUZU. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://tehinkom-piyer.ru/servis/models/ tekhnicheskoe-obsluzhivanie/tseny-na-to- isuzu/. Дата обращения: декабрь. 10, 2020ru
dc.relation.referencesМіністерство транспорту та зв’язку України, Про затвердження Експлуатаційними нормами середнього ресурсу пне-вматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі. Наказ № 488 від 20.05.2006 (редакція від 03.07.2018). [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0712-06 . Дата звернення: Груд. 10, 2020.uk
dc.relation.referencesС. Л. Голованенко, О. М. Жарова, Т. И. Маслова, и В. Г. Посыпай, Справочник инженера-экономиста автомобильно-го транспорта. Киев: Тэхника, 1991. 351 с.ru
dc.relation.referencesЛ. А. Александров, Организация и планирование грузовых автомобильных перевозок. Москва: Высшая школа, 1986. 335 с.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-154-1-95-101


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію