Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorРоманюк, С. О.uk
dc.contributor.authorКремінський, В. С.uk
dc.date.accessioned2021-05-28T09:55:02Zuk
dc.date.available2021-05-28T09:55:02Zuk
dc.date.issued2020uk
dc.identifier.citationВдосконалення бізнес-моделі розвитку авторизованого сервісу «Liqui Moly» фізичної особи – підприємця Мазура Олексія Ростиславовича місто Вінниця [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. С. Кремінський ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,9 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32218
dc.descriptionКерівник роботи: канд. техн. наук, доцент Романюк С. О.uk
dc.description.abstractПредметом магістерської кваліфікаційної роботи є розробка підписної бізнес-моделі автосервісного, що покращить діяльність підприємства, збільшить конкурентоспроможність, підвищить рівень довіри клієнтів до підприємства в цілому. Робота складається з чотирьох частин : 1. Науково-технічне обґрунтування застосування нових бізнес-моделей автосервісними підприємствами. 2. Теоретичні та практичні основи зміни бізнес-моделі взаємодії клієнта з підприємством. 3. Вдосконалення бізнес-моделі розвитку авторизованого сервісу «Liqui Moly» і варіанти її масштабування 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях. Головною метою цієї кваліфікаційної роботи є пошук, вдосконалення і масштабування нової бізнес-моделі автосервісного підприємства, що дасть можливість вийти на новий рівень підприємству порівняно зі своїми конкурентами, а також зайняти нові сегменти ринку.uk
dc.description.abstractThe аrticle of mаster's degree quаlifуing work is the development of a subscription business model of car service, which will improve the company's activities, increase competitiveness, increase customer confidence in the company as a whole. The work consists of four parts: 1. Scientific and technical substantiation of application of new business models by car service enterprises. 2. Theoretical and practical bases of change of business model of interaction of the client with the enterprise. 3. Improving the business model of development of the authorized service "Liqui Moly" and options for its scaling 4. Occupational health and safety in emergencies. The main purpose of this qualification work is to find, improve and scale a new business model of a car service company, which will allow the company to reach a new level compared to its competitors, as well as occupy new market segments.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectбізнес-модельuk
dc.subjectсегмент ринкуuk
dc.subjectавтосервісuk
dc.titleВдосконалення бізнес-моделі розвитку авторизованого сервісу «Liqui Moly» фізичної особи – підприємця Мазура Олексія Ростиславовича місто Вінницяuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію