Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorОгневий, В. О.uk
dc.contributor.authorТкачук, В. В.uk
dc.date.accessioned2021-05-31T08:09:07Zuk
dc.date.available2021-05-31T08:09:07Zuk
dc.date.issued2020uk
dc.identifier.citationПідвищення якості контролю технічного стану автомобільних амортизаторів на основі характеристик зчеплення шин з опорною поверхнею в умовах станції технічного обслуговування автомобілів товариства з обмеженою відповідальністю «Кредо Авто» місто Вінниця [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. В. Ткачук ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,5 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32236
dc.descriptionКерівник роботи: канд. екон. наук, доцент Огневий В. О.uk
dc.description.abstractПредметом дослідження є закономірності, що характеризують вплив технічного стану амортизаторів на характеристики бічного зчеплення шини з опорною поверхнею в умовах коливань нормального навантаження на колесо. Робота складається з пяти частин : 1 Науково-технічне обґрунтування розробок з підвищення якості контролю технічного стану автомобільних амортизаторів на основі характеристик зчеплення шин з опорною поверхнею в умовах станції технічного обслуговування автомобілів тов «Кредо Авто». 2 Теоретичні передумови стендового методу контролю технічного стану амортизаторів АТЗ щодо забезпечення ними властивості шин створювати бічні реакції. 3 Результати експериментальних досліджень контролю технічного стану автомобільних амортизаторів на основі характеристик зчеплення шин з опорною поверхнею. 4 Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях. 5 Економічна ефективність результатів дослідження. Метою роботи є підвищення стійкості і активної безпеки АТЗ на основі контролю автомобільних амортизаторів, що враховує вплив їх технічного стану на характеристики зчеплення шин з опорною поверхнею в умовах коливань нормального навантаження.uk
dc.description.abstractThe subject of the study are the patterns that characterize the influence of the technical condition of the shock absorbers on the characteristics of the lateral coupling of the tire with the bearing surface in the conditions of fluctuations of the normal load on the wheel. The work consists of five parts: 1 Scientific and technical substantiation of developments on improvement of quality of control of a technical condition of automobile shock-absorbers on the basis of characteristics of coupling of tires with a basic surface in the conditions of station of maintenance of cars of comrade "Credo Auto". 2 Theoretical preconditions of the bench method of control of technical condition of ATZ shock-absorbers concerning maintenance by them of properties of tires to create lateral reactions. 3 Results of experimental researches of control of a technical condition of automobile shock-absorbers on the basis of characteristics of coupling of tires with a basic surface. 4 Occupational health and safety in emergencies. 5 Economic efficiency of research results. The aim of the work is to increase the stability and active safety of ATC on the basis of control of automobile shock absorbers, which takes into account the influence of their technical condition on the characteristics of traction with the bearing surface in conditions of normal load fluctuationsen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleПідвищення якості контролю технічного стану автомобільних амортизаторів на основі характеристик зчеплення шин з опорною поверхнею в умовах станції технічного обслуговування автомобілів товариства з обмеженою відповідальністю «Кредо Авто» місто Вінницяuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію