Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorОгневий, В. О.uk
dc.contributor.authorБабій, М. О.uk
dc.date.accessioned2021-05-31T09:25:43Zuk
dc.date.available2021-05-31T09:25:43Zuk
dc.date.issued2020uk
dc.identifier.citationПідвищення якості контролю гальмівних систем автомобілів на стендах з кінематично зв’язаними опорними роликами в умовах станції технічного обслуговування автомобілів «АВТО-АЛЬЯНС» село Стрижівка Житомирської області [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. М. О. Бабій ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,0 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32251
dc.descriptionКерівник роботи: канд. екон. наук, ст. викл. Огневий В. О.uk
dc.description.abstractПредметом дослідження є закономірності, що характеризують процес силової і кінематичної взаємодії еластичної шини гальмуючого автомобільного колеса з циліндричними поверхнями кінематично пов'язаних між собою опорних роликів діагностичного стенда. Робота складається з пяти частин : 1 Науково-технічне обґрунтування розробок з підвищення якості контролю гальмівних систем автомобілів на стендах з кінематично зв’язаними опорними роликами в умовах станції технічного обслуговування автомобілів «АВТО-АЛЬЯНС». 2 Теоретичні передумови підвищення якості контролю гальмових систем АТЗ на стенді з кінематично повязаними опорними роликами. 3 Розробка методу контролю гальмівних систем автомобілів на стендах з кінематично зв’язаними опорними роликами. 4 Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях. 5 Економічна ефективність результатів дослідження. Метою роботи є підвищення якості контролю технічного стану гальмівних систем АТЗ на діагностичних стендах, які мають кінематично пов'язані циліндричні опорні ролики, на основі виявлення і обліку закономірностей процесів, в плямах контакту шин гальмуючих коліс при їх взаємодії з опорними роликами стенду.uk
dc.description.abstractThe subject of the study are the patterns that characterize the process of power and kinematic interaction of the elastic tire of the braking car wheel with the cylindrical surfaces of the kinematically interconnected support rollers of the diagnostic stand. The work consists of five parts: 1 Scientific and technical substantiation of developments to improve the quality of control of car brake systems on stands with kinematically connected support rollers in the conditions of the car service station "AUTO-ALLIANCE". 2 Theoretical prerequisites for improving the quality of control of ATC brake systems on a stand with kinematically connected support rollers. 3 Development of a method for controlling car braking systems on stands with kinematically connected support rollers. 4 Occupational health and safety in emergencies. 5 Economic efficiency of research results. The aim of the work is to improve the quality control of technical systems of ATC brake systems on diagnostic stands, which have kinematically connected cylindrical support rollers, based on detection and accounting of regularities of processes in contact spots of brake wheels when interacting with stand support rollers.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleПідвищення якості контролю гальмівних систем автомобілів на стендах з кінематично зв’язаними опорними роликами в умовах станції технічного обслуговування автомобілів «АВТО-АЛЬЯНС» село Стрижівка Житомирської областіuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію