Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorКужель, В. П.uk
dc.contributor.authorГалак, К. С.uk
dc.date.accessioned2021-05-31T10:06:32Zuk
dc.date.available2021-05-31T10:06:32Zuk
dc.date.issued2020uk
dc.identifier.citationПідвищення безпеки руху автомобілів Хмільницької технічної школи Товариства сприяння обороні України шляхом забезпечення стійкості руху при гальмуванні [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. К. С. Галак ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,9 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32261
dc.descriptionКерівник роботи: канд. техн. наук, доцент Кужель В. П.uk
dc.description.abstractПредметом магістерської кваліфікаційної роботи є забезпечення стійкості руху легкового автомобіля з різними сполученнями фрикційних пар передніх і задніх гальм, а об’єктом дослідження є процес стійкості автомобіля при гальмуванні. Робота складається з пʼяти розділів: – науково-технічне обґрунтування заходів з підвищення безпеки руху автомобілів Хмільницької технічної школи ТСОУ; – теоретичні аспекти оцінки показників ефективності та стабільності гальмування автомобілів; – методики випробування фрикційних пар гальм та визначення коефіцієнта стійкості проти заносу; – моделювання стійкості автомобіля за допомогою методики визначення раціонального сполучення фрикційних пар передніх і задніх гальм автомобіля; – охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях. Мета роботи полягає в підвищенні безпеки руху автомобілів Хмільницької технічної школи шляхом забезпечення стійкості руху автомобілів при гальмуванні за умови раціонального вибору сполучень фрикційних пар гальм.uk
dc.description.abstractThe subject of the master's qualification work is to ensure the stability of the car with different combinations of front and rear brakes friction pairs, the object of study is the process of car stability during braking. The work consists of five sections: - scientific and technical substantiation of measures to improve traffic safety of Khmilnytsky Technical School of the Society for Defense Assistance of Ukraine; - theoretical aspects of assessing the efficiency and stability of car braking; - methods of testing friction pairs of brakes and determining the coefficient of resistance to skidding; - modeling of the car stability conditions by means of a technique of definition of a rational combination of frictional pairs of forward and back brakes of the car; - labor protection and safety in emergency situations. The purpose of the work is to increase the safety of cars of Khmelnytsky Technical School by ensuring the stability of cars during braking, provided a rational choice of combinations of friction pairs of brakes.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectстійкістьuk
dc.subjectгальмуванняuk
dc.subjectгальмаuk
dc.subjectпара фрикційнаuk
dc.subjectкоефіцієнт стійкостіuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.titleПідвищення безпеки руху автомобілів Хмільницької технічної школи Товариства сприяння обороні України шляхом забезпечення стійкості руху при гальмуванніuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію