Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorБурєнніков Ю. Ю.uk
dc.contributor.authorЄвграфов, О. А.uk
dc.date.accessioned2021-06-02T06:57:15Zuk
dc.date.available2021-06-02T06:57:15Zuk
dc.date.issued2020uk
dc.identifier.citationРозробка організаційної структури забезпечення якості в автосервісі (на прикладі станції технічного обслуговування "Bosch-sеrvise Автостиль" [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. О. А. Євграфов; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,0 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32307
dc.descriptionКерівник роботи: канд. екон. наук, доцент Бурєнніков Ю. Ю.uk
dc.description.abstractПредметом магістерської кваліфікаційної роботи є методи визначення рівня якості послуг підприємств, що досліджувалися та фактори, що його визначають. Робота складається з чотирьох частин: 1 – Дослідження підходів до оцінки рівня якості послуг підприємств автосервісу; 2 – Теоретико-методологічні аспекти оцінки рівня якості послуг підприємств автосервісу; 3 – Оцінка рівня якості сервісних послуг з технічного обслуговування та ремонту підприємства автосервісу; 4 – Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях. Об’єкт дослідження – автосервісні підприємства компанії «Автомир-Вінниця». Головною метою цієї кваліфікаційної роботи є підвищення ефективності функціонування підприємства автосервісу на основі розроблених теоретико-методичних і практичних положень з комплексної оцінки рівня якості послуг групи компаній «Автомир-Вінниця». В роботі проаналізовано теоретичні підходи для оцінки рівня якості технічного обслуговування та ремонту автомобілів; розроблені теоретико-методологічні основи комплексної оцінки рівня якості послуг підприємств автосервісу; проведено комплексну оцінку рівня якості послуг підприємств автосервісу компанії «Автомир-Вінниця»; розроблено заходи щодо забезпечення необхідного рівня охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях при виконанні досліджень.uk
dc.description.abstractThe purpose of master's degree qualifying work is methods of determining the quality of services of the surveyed enterprises and the factors that determine it. Work consists of four parts : 1 – Research of approaches to the estimation of quality level of services of car service enterprises; 2 – Theoretical and methodological aspects of assessing the quality of service of car service enterprises; 3 – Assessment of the level of quality of service services for maintenance and repair of the car service company; 4 – A labour protection and safety is in extraordinary situations. A research object is car service companies of “Avtomyr-Vinnytsia” company. The primary objective of this qualifying work is increase of efficiency of functioning of the car service enterprise on the basis of the developed theoretical, methodological and practical provisions on complex assessment of the quality level of services of the Avtomyr-Vinnytsia group of companies. In this work theoretical approaches to assessing the level of quality of car maintenance and repair are analyzed; theoretical and methodological bases of complex estimation of quality level of services of car service enterprises have been developed; carried out a comprehensive assessment of the quality of services of Avtomyr-Vinnytsia car service companies; measures have been developed to ensure the necessary level of occupational health and safety in carrying out research.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleРозробка організаційної структури забезпечення якості в автосервісі (на прикладі станції технічного обслуговування "Bosch-sеrvise Автостиль"uk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію