Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorСмирнов Є. В.uk
dc.contributor.authorБілик, І. М.uk
dc.date.accessioned2021-06-02T09:55:03Zuk
dc.date.available2021-06-02T09:55:03Zuk
dc.date.issued2020uk
dc.identifier.citationВдосконалення технічної експлуатації газобалонних автомобілів транспортного підрозділу акціонерного товариства «Оператор газорозподільної системи «Вінницягаз» шляхом забезпечення можливості зливання газу [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. І. М. Білик ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,7 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32327
dc.descriptionКерівник роботи: канд. тех. наук, доцент Смирнов Є. В.uk
dc.description.abstractПредметом магістерської кваліфікаційної роботи є методика стендового контролю технічного стану робочої гальмівної системи сідлового автопоїзда. Робота складається з п’ятьох частин : 1. Стан проблеми контролю технічного стану робочої гальмівної системи сідлових автопоїздів. Аналіз роботи приватного підприємства «Беркут-Транс»; 2. Теоретичні засади оцінки впливу технічного стану робочої гальмівної системи на складання сідлового автопоїзда; 3. Організація виконання робіт діагностування робочої гальмівної системи; 4. Реалізація системи контролю технічного стану робочої гальмівної системи сідлового автопоїзда; 5. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях. Об'єктом дослідження є процеси, що протікають в робочій гальмівній системі сідлового автопоїзда і призводять до його складання при гальмуванні. Головною метою цієї кваліфікаційної роботи удосконалення методики стендового контролю технічного стану робочої гальмівної системи сідлового автопоїзда, як способу підвищення його безпеки руху. В роботі було проведено обґрунтування моделі екстреного гальмування сідлового автопоїзда та удосконалення методики діагностування робочої гальмівної системи сідлових автопоїздів, яка дає можливість підвищити ефективність діагностування та запобігти виникненню таких небезпечних ситуацій, як складання автопоїзда при гальмуванні.uk
dc.description.abstractThe subject of master's qualification work is the technique of bench control of the technical condition of the working brake system of a saddle road train. The work consists of five parts: 1. The state of the problem of monitoring the technical condition of the working brake system of road trains. Analysis of the work of the private enterprise "Berkut-Trans"; 2. The theoretical basis for assessing the impact of the technical condition of the working brake system on the preparation of a saddle road train; 3. Organization of the work of diagnosing the working brake system; 4. Implementation of a system for monitoring the technical condition of the working brake system of a saddle road train; 5. Occupational health and safety in emergency situations. The object of research is the processes that occur in the working brake system of a saddle road train and lead to its compilation during braking. The main goal of this qualification work is to improve the technique of bench control of the technical condition of the working brake system of a saddle road train, as a way to increase its traffic safety. The study substantiated the model of emergency braking of a saddle road train and improved the methodology for diagnosing a working braking system of saddle road trains, which makes it possible to increase the efficiency of diagnostics and prevent the following situations, such as drawing up a road train when braking.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleУдосконалення методики діагностування робочої гальмівної системи сідлових автопоїздів в умовах приватного підприємства «Беркут-Транс» місто Вінницяuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію