Використання вентильного електропривода в якості електричного привода квадрокоптера
| dc.contributor.advisor | Богачук В. В. | uk |
| dc.contributor.author | Дев'ятко, В. С. | uk |
| dc.date.accessioned | 2021-06-08T09:18:25Z | |
| dc.date.available | 2021-06-08T09:18:25Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.citation | Використання вентильного електропривода в якості електричного привода квадрокоптера [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. С. Дев'ятко ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра електpомеханiчних систем автоматизацiї в пpомисловостi i на тpанспоpтi. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,15 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана. | uk |
| dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32526 | |
| dc.description | Науковий керівник: канд. техн. наук, доц. Богачук В. В. | uk |
| dc.description.abstract | Метою роботи є розроблення математичних моделей квадрокоптера. Їх використання дозволить суттєво спростити процес проектування їх електроприводів та дасть можливість проводити дослідження без шкоди та зношення реального обладнання. Обєкт дослідження – моделі, методи та режими роботи електропривода квадрокоптера Phantom 4. Предмет доcлідження – процеcи що протікають у електротехнічнoму комплекcі квадрокоптера Phantom 4. Методи дослідження. У процесі роботи застосовувалися такі методи дослідження: теоретичної механіки теорії; електричного привода; систем автоматичного керування; оптимізації; аналітичні можливості комп’ютерної алгебри. Наукова новизна одержаних результатів. Розроблено структурну схему схему та математичну модель квадрокоптера, що дозволяють підвищити ефективність електропривода в плані автономності та розширити функціональність машини. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.subject | 141 | |
| dc.title | Використання вентильного електропривода в якості електричного привода квадрокоптера | uk |
| dc.type | Presentation |

