Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorБогачук В. В.uk
dc.contributor.authorШалагай, Д. О.uk
dc.date.accessioned2021-06-09T08:29:09Z
dc.date.available2021-06-09T08:29:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationОптимізація роботи електропривода електровоза ЕКр-1 [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. Д. О. Шалагай ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра електpомеханiчних систем автоматизацiї в пpомисловостi i на тpанспоpтi. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,955 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32573
dc.descriptionНауковий керівник: канд. техн. наук, доц. Богачук В. В.uk
dc.description.abstractОптимізовано роботу електропривода електровоза Екр-1 з ціллю адаптації до мережі 3 кВ постійного струму і виконано порівняння з системою на мережу живлення 25 кВ змінного струму. Обґрунтовано модернізацію тягового електропривода з ціллю застосування їх на вітчизняних електрорухомих складах, обумовлюючи це тим, що частина залізничної електричної мережі України тягових підстанцій – постійного струму 3 кВ, тому південна та східна частина країни потребують електрорухомі склади на двигунах постійного струму. Також проведено моделювання систем ПЧ-АД з лінеаризованою моделлю асинхронного двигуна та ТП-Д з двохзонним регулюванням, яке забезпечує роботу двигуна в будь-якому режимі роботи, в результаті чого можна зробити висновок про аналогічність промодельованих системи з реальними процесами в електровозі.uk
dc.description.abstractThe electric drive of the Ekr-1 electric locomotive was optimized for the purpose of adaptation to the 3 kV DC network and the comparison with the system for the 25 kV AC power network was made. The modernization of the traction electric drive for the purpose of their use in domestic electric motors is substantiated, due to the fact that part of the railway electric network of traction substations in Ukraine is 3 kV, therefore the southern and eastern parts of the country require electric motors in DC motors. Modeling of FC-AD systems with linearized model of asynchronous motor and TC-D with two-zone control was also performed, which ensures engine operation in any mode of operation, which makes it possible to conclude that the modeled systems are analogous to real processes in electric locomotive.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subject141
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectелектроприводuk
dc.subjectелектровозuk
dc.subjectтяговий електродвигунuk
dc.subjectсистема керуванняuk
dc.subjectперетворювач частотиuk
dc.subjectтиристорний перетворювачuk
dc.titleОптимізація роботи електропривода електровоза ЕКр-1uk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію