Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorЯровий, А. А.uk
dc.contributor.authorІльченко, М. О.uk
dc.date.accessioned2021-09-03T06:25:52Z
dc.date.available2021-09-03T06:25:52Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationІнформаційна технологія інтелектуальної поведінки штучних суперників у комп’ютерній грі [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. М. О. Ільченко ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет комп’ютерних систем і автоматики ; Кафедра комп'ютених наук. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,98 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33327
dc.descriptionНауковий керівник: д-р техн. наук, професор Яровий А. А.uk
dc.description.abstractУ даній магістерській кваліфікаційній роботі реалізується інформаційна технологія інтелектуальної поведінки штучних суперників у комп’ютерній грі. Її призначенням є підвищення рівня інтелектуальності поведінки штучних суперників у комп’ютерних іграх. В ході роботи проведено аналіз предметної області інтелектуальної поведінки штучних суперників у комп’ютерній грі та систем-аналогів. Розглянуто існуючі методи та алгоритми, що можуть бути використані у створенні технології інтелектуальної поведінки штучних суперників у комп’ютерній грі. Спроектовано модулі технології інтелектуальної поведінки штучних суперників. Здійснено програмну реалізацію технології інтелектуальної поведінки штучних суперників у комп’ютерній грі за допомогою мови програмування Java з використанням фреймворку libGDX.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectтехнологія інформаційнаuk
dc.subjectгра комп'ютернаuk
dc.subjectповедінка інтелектуальнаuk
dc.subjectсуперникuk
dc.subject122
dc.titleІнформаційна технологія інтелектуальної поведінки штучних суперників у комп’ютерній гріuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію