Мультимедійне ігрове застосування на основі об’єктно-орієнтованого підходу на базі платфори unity3
dc.contributor.advisor | Савицька, Л. А. | uk |
dc.contributor.author | Омельченко, С. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-09-27T07:33:15Z | |
dc.date.available | 2021-09-27T07:33:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мультимедійне ігрове застосування на основі об’єктно-орієнтованого підходу на базі платфори unity3 [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. С. С. Омельченко ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра обчислювальної техніки. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,50 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33590 | |
dc.description | Науковий керівник: канд. техн. наук, доц. Савицька Л. А. | uk |
dc.description.abstract | Дана магістерська кваліфікаційна робота присвячений розробці програмного забезпечення в сучасній ігровій індустрії. У дипломній роботі виконаний аналіз найоптимальніших і найбільш зручних програмних засобів, інструментів для створення гри. Під час розробки програмного забезпечення був використаний об’єктно-орієнтований підхід і описана логіка гри. Перевірка працездатності гри була протестована шляхом практичних тестувань кожного окремого компонента. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | забезпечення програмне | uk |
dc.subject | індустрія ігрова | uk |
dc.subject | створення гри | uk |
dc.subject | засіб програмний | uk |
dc.subject | тестування | uk |
dc.subject | 123 | |
dc.title | Мультимедійне ігрове застосування на основі об’єктно-орієнтованого підходу на базі платфори unity3 | uk |
dc.type | Presentation |