Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСачанюк-Кавецька, Н. В.uk
dc.contributor.authorПрозор, О. П.uk
dc.date.accessioned2021-11-09T13:57:41Z
dc.date.available2021-11-09T13:57:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСачанюк-Кавецька Н. В. Особливості тестового контролю знань студентів вищих навчальних закладів [Текст] / Н. В. Сачанюк-Кавецька, О. П. Прозор // Abstracts of VIII International Scientific and Practical Conference "Dynamics of the development of world science", 15-17 April 2020. – Vancouver, Canada, 2020. – С. 796-802.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33818
dc.description.abstractПедагогічний контроль – усвідомлене, планомірне спостереження та фіксація вербальних і практичних дій вихованців з метою з’ясування рівня опанування програмного матеріалу, оволодіння теоретичними та практичними знаннями, навичками й уміннями та формування в них певних особистісних та професійних рис.. Необхідність забезпечення контролю й оцінювання не тільки результату, а й процесу навчання сприяє пошуку оперативних та об’єктивних методів контролю знань. Останнім часом особлива увага приділяється тестовому контролю знань. В даній роботі зроблено спробу проаналізувати переваги та недоліки тестування, наведено можливі приклади тестових завдань для експрес та тематичного контролю. Проаналізовано статистику успішності студентів за різних підходів використання тестового контролю знань. Аргументовано, що тестовий контроль знань є фактором навчання, який мотивує студентів повторювати пройдений матеріал, узагальнювати та систематизувати його. При цьому студенти можуть використовувати опорні схеми, розроблені до кожної теми викладачем.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherScientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”en
dc.relation.ispartofAbstracts of VIII International Scientific and Practical Conference "Dynamics of the development of world science", 15-17 April 2020 : 796-802.en
dc.relation.urihttps://sci-conf.com.ua/viii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-dynamics-of-the-development-of-world-science-15-17-aprelya-2020-goda-vankuver-kanada-arhiv/
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectзасвоєнняuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectтестиuk
dc.subjectматематичний диктантuk
dc.titleОсобливості тестового контролю знань студентів вищих навчальних закладівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.048.4:65-057.875
dc.relation.referencesСачанюк-Кавецька Н. В., Хом’юк І. В. Використання тестового контролю знань студентів в процесі вивчення математики. Наукові записки КДПУ. Випуск 9, Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. 2016. С. 43-50.uk
dc.relation.referencesМороховець Г. Ю. Тестування як форма контролю та діагностики знань здобувачів вищої освіти. освіта та розвиток обдарованої особистості, 2018. №3(70)/ІІІ квартал. С. 11-15.uk
dc.relation.referencesМокеева О. А., Мокеева С. А. Контроль знаний и умений студентов. Таврический научный обозреватель. №4(9), 2016. С. 187-196.ru
dc.relation.referencesЧернилевский Д. В. Дидактические технологии в высшей школе. Москва, 2002. 437 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію