Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКулаков, Павло Ігоровичuk
dc.date.accessioned2021-11-16T13:51:27Z
dc.date.available2021-11-16T13:51:27Z
dc.date.issued1999uk
dc.identifier.citationКулаков, П. І. Розробка та дослідження пристрою контролю характеристик роторної системи з газомагнітним підвісом [Текст] : дис... канд. техн. наук: 05.11.13 / Павло Ігорович Кулаков ; Вінницький державний технічний університет. - Вінниця, 1999. - 182 с. - Бібліогр. : с. 166-177 (133 назви).uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34149
dc.description.abstractДосліджена динамічна та математична моделі газомагнітного підвісу конічного ротору. Проаналізовано стійкість конічного ротора у газомагнітному підвісі при наявності шару немагнітного матеріалу та при його відсутності. Шляхом розв’язку диференційних рівнянь роторної системи знайдено рівняння крутильних коливань ротора, доведено зв’язок амплітуди крутильних коливань ротора та його приведеного моменту інерції, що дає можливість реалізувати спосіб вимірювання та контролю моменту інерції за амплітудою крутильних коливань. Розроблено лінеарізовану математичну модель фотоприймача на основі пари фотодіод-операційний підсилювач як перетворювача площа-напруга, з урахуванням паразитних параметрів елементної бази. На її основі розроблено три тахометричних перетворювача «кут повороту - напруга» різного функціонального призначення. Проаналізовано частотні властивості розроблених тахометричних перетворювачів. Розроблено частотний тахометричний перетворювач з можливістю зміни розрізнювальної здатності за кутом повороту, що дає змогу мінімізувати похибку вимірювання кутової швидкості і відповідно зменшити помилки її контролю. Розроблено спосіб контролю моменту інерції конічного ротору в газомагнітному підвісі через виміряну амплітуду крутильних коливань. Отримано та проаналізовано закони розподілу похибки вимірювання кута повороту, кутової швидкості, моменту інерції, при використанні розроблених тахометричних перетворювачів. Отримано аналітичні вирази для оптимального кроку цифрового диференціювання, що дає змогу значно зменшити похибку вимірювання середнього значення кутової швидкості та помилки її контролю; 8. Розроблена методика інженерного проектування пристроїв контролю характеристик конічної роторної системи у газомагнітному підвісі.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний технічний університетuk
dc.titleРозробка та дослідження пристрою контролю характеристик роторної системи з газомагнітним підвісомuk
dc.typeDissertation
dc.identifier.udc621.3:658.562


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію