Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПетрук, В. А.uk
dc.contributor.authorГречановська, О. В.uk
dc.contributor.authorСабадош, Ю. Г.uk
dc.contributor.authorPetruk. V.en
dc.contributor.authorHrechanovska, O.en
dc.contributor.authorSabadosh, J.en
dc.date.accessioned2021-11-26T07:39:29Z
dc.date.available2021-11-26T07:39:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationПетрук В. Метод проектів у розвитку навичок самоосвіти студентів технічних ЗВО [Текст] / Ю. В. Сабадош, В. А. Петрук, О. В. Гречановська // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. – 2019. – Вип. 45. – С. 123-130.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34617
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність методів проектів для розвитку навичок самоосвіти у студентів технічних ЗВО. Проаналізовано підходи зарубіжних та вітчизняних науковців, щодо вдосконалення методів викладання гуманітарних дисциплін технічних закладах освіти. Виокремлено питання впровадження інноваційних технологій в навчальний процес, розкрито поняття «педагогічні інновації», «інноваційні методи викладання». Одним із інноваційних методів навчання визначено метод проектів. Розглядається доцільність застосування методу проектів під час вивчення фундаментальних та гуманітарних дисциплін (на прикладі іноземної мови) у технічних закладах вищої освіти. Подається детальний опис класифікації методу проектів. Метод проектів в цій статті автором розглядається як потужний інтерактивний метод для прояву інтересу до опанування дисциплін гуманітарного, фундаментального та спеціального циклу, розвитку самоосвітніх навичок та набуття базового рівня професійної компетентності в технічному ЗВО. Презентується авторська розробка запропонованого методу та подається його детальний опис в якому акцентується увага на інтегративність таких занять. Для виявлення спроможності та бажання студентів у проведенні таких інтегративних занять описується колоквіум з вищої математики та подаються результати анкетування на визначення проблем у використанні іноземної мови зі спеціальною термінологією.uk
dc.description.abstractThe article describes the essence of project methods for the development of self-education skills in students of technical institutions of higher education. Approaches of foreign and domestic scientists to improve the methods of teaching humanities in technical educational institutions are analyzed. The question of introduction of innovative technologies in the educational process is highlighted, the concepts of «pedagogical innovations», «innovations of teaching methods» are revealed. One of the innovative teaching methods is the project method. The feasibility of applying the project method to the study of fundamental and humanities (for example, foreign languages) in technical higher education institutions is considered. A detailed description of the project method classification is provided. The method of projects in this article is considered by the author as a powerful interactive method for expressing interest in mastering the disciplines of the humanities, fundamental and special cycle, developing self-educational skills and acquiring a basic level of professional competence in a technical institution of higher education. The preparation of the project, its basis is the development of classes with the student`s chosen topic independently, based on the directions offered by the teacher ( special, fundamental or humanitarian disciplines). The project must contain integrative tasks that are performed during the hours of independent extracurricular work, and its protection should occur during the classroom hours of the discipline, which is studied by this method. The author`s development of the proposed method is presented and a detailed description is given, which focuses on the integrative nature of such activities. In order to identify the students` ability and desire to conduct such integrative classes, a colloquium on higher mathematics is described and the results of a questionnaire are presented to identify problems in the use of a foreign language with special terminology.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherІзмаїльський державний гуманітарний університетuk
dc.relation.ispartofНауковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Вип. 45 : 123-130.uk
dc.relation.urihttp://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/72
dc.subjectпедагогічні інноваціїuk
dc.subjectметод проектівuk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectпрофесійне спрямуванняuk
dc.subjectтехнічний ЗВОuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectвища математика.uk
dc.subjectpedagogical innovationsen
dc.subjectproject methoden
dc.subjectself-educationen
dc.subjectprofessional orientationen
dc.subjecttechnical institution of higher educationen
dc.subjectforeign languageen
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.titleМетод проектів у розвитку навичок самоосвіти студентів технічних ЗВОuk
dc.title.alternativeProject method in the development of selfeducation skills students higher education institutionsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147
dc.identifier.doi10.31909/26168812.2019-(45)-15


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію