Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБулава, Н. Ю.uk
dc.date.accessioned2021-12-15T14:08:56Z
dc.date.available2021-12-15T14:08:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБулава Н. Ю. Психолого-педагогічні засади самостійної роботи в методиці викладання української мови як іноземної [Текст] / Н. Ю. Булава // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Мовна освіта в сучасних ЗВО: тенденції, виклики, перспективи", Біла Церква, 06-07 березня 2020 р. – 2020. – С. 30-32.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34924
dc.description.abstractПроаналізовано значення самостійної роботи у процесі викладання української мови як іноземної в навчальному процесі, з`ясувати основні психолого-педагогічні умови розвитку самостійної роботи процесі викладання української мови як іноземної, подано визначення самостійної роботи, це поняття розширено і поглиблено з урахуванням не лише його зовнішніх характеристик, а й внутрішнього психологічного змісту, що пов`язано з тим, що центральною фігурою, суб`єктом цієї діяльності є студент. Наведено та охарактеризовано особливості різновидів самостійної роботи, наведено вибір оптимальних способів і засобів для досягнення успішних педагогічних результатів, визначено передумови формування навичок самостійності у навчанні.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Мовна освіта в сучасних ЗВО: тенденції, виклики, перспективи", Біла Церква, 06-07 березня 2020 р. : 30-32.uk
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.titleПсихолого-педагогічні засади самостійної роботи в методиці викладання української мови як іноземноїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc81'243:378.147.88


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію