Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВитвицька, О.uk
dc.contributor.authorТютюнник, О. І.uk
dc.contributor.authorМойсеєнко, С.uk
dc.contributor.authorVytvytska, O.en
dc.contributor.authorTiytiynnyk, O.en
dc.contributor.authorMoiseienko, S.en
dc.date.accessioned2022-05-24T09:26:22Z
dc.date.available2022-05-24T09:26:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationТютюнник О. І. Особливості використання технологій дистанційного навчання [Текст] / О. Витвицька, О. Тютюнник, С. Мойсеєнко // Актуальні питання гуманітарних наук. – 2021. – Вип. 38, Т. 1. – С. 159-166.uk
dc.identifier.issn2308-4855
dc.identifier.issn2308-4863
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35362
dc.description.abstractДинамічне впровадження засобів електронного навчання й інформаційно-комунікаційних технологій у структуру освітньої системи держави посприяло трансформації традиційної моделі здобуття освіти в закладах вищої освіти України. Такі тенденції, беззаперечно, є показниками розвитку вітчизняної системи освіти. Зокрема, з’явились розширені можливості для студентів у контексті організації власного навчального процесу та вибору оптимальних джерел отримання інформації. Додаткові стимули для реалізації творчого і професійного потенціалу в роботі, а також розвитку компетентності та цифрової грамотності виникли і у вітчизняних педагогів. Процес розвитку електронного дистанційного навчання в Україні триває, а тому нагальною є потреба щодо вирішення проблем педагогічного, методичного й організаційного характеру забезпечення дистанційної форми навчання з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних, цифрових технологій та інших засобів комунікації учасників навчального процесу. Наукова стаття являє собою оригінальне дослідження актуальних тенденцій розвитку дистанційного навчання в Україні, а також ролі інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій у процесі здобуття вищої освіти, зокрема особливостей вивчення математичних дисциплін в умовах упровадження форм електронного навчання. Дослідження теми здійснювалось завдяки застосуванню методів порівняння, абстракції, аналізу й узагальнення. На основі ґрунтовного аналізу теоретико-методологічного підґрунтя було визначено, що характерними перешкодами для розвитку дистанційного навчання в Україні є низька адаптованість навчального процесу до матеріально-методичного й організаційного забезпечення закладів вищої освіти, відсутність дієвої системи стимулювання студентів щодо здобуття вищої освіти, недостатня цифрова грамотність та компетентність педагогів у частині застосування інформаційно-комунікаційних технологій як головних інструментів забезпечення навчального процесу, а також сприйняття технологій дистанційного навчання як вимог сьогоденних тенденцій, спричинених пандемією Covid-19, а не як перспективного вектора реформування освітньої моделі держави в контексті забезпечення сталого розвитку концепції освіти впродовж життя.uk
dc.description.abstractThe development of e-learning tools and information and communication technologies for use in the Ukrainian’s institutions of higher education are key factors for the successful traditional education system update; while these aspects are positive within the framework of national higher education system development. Information and communication technologies have increasing education opportunities for students in the context of organization the educational process, educational outreach, as well as the selection of optimal sources of educational material, information and educational experience. Furthermore, in the digital era teachers are also provided additional incentives and more opportunities for the development of digital literacy and competency. The development of distance e-learning is a continuing; so, the problems of improving of scientific and methodological, organization, information and communication support for distance learning are priority. The article is devoted to the analysis of the most urgent evolution directions and tendencies in organization of distance learning as a vector of acquire a higher-level education in Ukraine; role of ICT as an enabler of innovations methods of selfeducation, in particular peculiarities of higher mathematics learning through ICT, are analyzed by authors. Comparison, methods of abstraction, analysis and generalization are the research methods which were used in the science paper. So, based on theoretical and methodological research, it was determined that low level of adapted of form of distance learning to material, technical and organization support of national education system, the weakness of the system to stimulate students’ interest to pursue higher education, low digital literacy and competency rates of the participants in the national education system are serious obstacles for a sustainable development of the distance learning. Improvement of the distance learning is consisted to develop and disseminate methods of effective combinations of synchronous and asynchronous options for organizing training in institutions of higher education and formation of a universal information and methodological base, which would compile all data about successful of using technologies distance learning and practical recommendations to enhance the effectiveness of using information and communication technologies in higher education system.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk
dc.relation.ispartofАктуальні питання гуманітарних наук. Вип. 38, Т. 1 : 159-166.uk
dc.subjectсистеми комп'ютерної математикиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectматематичні дисципліниuk
dc.subjectinstitutions of higher educationen
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectself-developmenten
dc.subjectcomputer mathematics systemsen
dc.subjectinformation and communication technologiesen
dc.subjectmathematical disciplinesen
dc.titleОсобливості використання технологій дистанційного навчанняuk
dc.title.alternativeFeatures of using distance learning technologiesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378
dc.identifier.doi10.24919/2308-4863/38-1-24


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію