Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.date.accessioned2022-05-24T10:08:45Z
dc.date.available2022-05-24T10:08:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКлєопа І. А. Застосування програми MAPLE при вивченні вищої математики під час дистанційного навчання для майбутніх фахівців галузі автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології в технічному ЗВО [Електронний ресурс] / І. А. Клєопа // Перспективи та інновації науки. – 2022. – № 4 (9). – С. 167-181. – Реим доступу: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1384.uk
dc.identifier.issn2786-4952
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35365
dc.description.abstractВимушена необхідність тимчасової відмови від традиційної (звичайної) форми проведення навчальних занять внаслідок несприятливої епідеміологічної обстановки привела всіх нас до переходу на дистанційну форму навчання. У сучасних умовах актуальною є інтеграція інформаційних технологій та вищої математики у ЗВО. Наслідок цієї інтеграції – розширення уявлень студентів про можливості математичного апарату. Однією з проблем систематичного використання інформаційних технологій у навчанні вищої математики є дефіцит часу, для цього було запропоновано використання інформаційні технології під час дистанційного навчання. Тому актуально розглядати можливості різних видів програмних продуктів, що застосовуються при дистанційному навчанні, що дозволяють більш ефективно та якісно здійснювати освітній процес при віддаленому вивченні математичних дисциплін. Для дисциплін математичного циклу часто буває необхідно отримати наочне уявлення про досліджувані об`єкти та процеси, тому мультимедійні можливості застосовуваного програмного забезпечення мають велике практичне значення з погляду візуалізації навчального матеріалу при інтерактивній дистанційній роботі зі студентами. В статті розглядається актуальність використання математичних пакетів у освітньому процесі. Універсальні математичні пакети надають нові широкі можливості для вдосконалення освіти на всіх, без винятків, його етапів. Для виконання завдання при вивченні вищої математики під час дистанційного навчання було запропоновано зробити процес навчання вищої математики більш інтерактивним та ефективним, посилено підготовку студентів в області алгоритмізації і програмування, спростити та прискорити час на виконання завдання використовуючи аналітичні можливості систем комп`ютерного математики. Для рішення завдань було застосовано комп`ютерний математичний пакет Maple під час дистанційного навчання з майбутніми фахівцями галузі автоматизація та комп`ютерно- інтегровані технології, які навчаються на першому курсі.uk
dc.description.abstractThe forced need to temporarily abandon the traditional (usual) form of training due to the unfavorable epidemiological situation has led us all to move to distance learning. In modern conditions, the integration of information technology and higher mathematics in the Free Economic Zone is important. The consequence of this integration is the expansion of students' ideas about the possibilities of the mathematical apparatus.One of the problems of systematic use of information technology in the teaching of higher mathematics is the lack of time, for which the use of information technology during distance learning was proposed. Therefore, it is important to consider the possibilities of different types of software products used in distance learning, which allow more efficient and high-quality educational process in the remote study of mathematical disciplines. For disciplines of the mathematical cycle it is often necessary to get a clear idea of the studied objects and processes, so the multimedia capabilities of the software used are of great practical importance in terms of visualization of educational material in interactive distance work with students.The article considers the relevance of the use of mathematical packages in the educational process.Universal mathematical packages provide new ample opportunities to improve education at all stages, without exception.To complete the task of studying higher mathematics during distance learning, it was proposed to make the process of higher mathematics learning more interactive and efficient, increased training of students in algorithms and programming, simplify and speed up time to complete the task using analytical capabilities of computer mathematics systems. To solve the problems, the Maple computer mathematics package was used during distance learning with future specialists in the field of automation and computer-integrated technologies, which are students in the first year.For effective work of students, in the conditions of distance education, the author's educational Maple-simulator on the subjects of higher mathematics is offered, namely: "Vector algebra and analytical geometry" which gives the chance not only to check final result, but also to see each step of search. in turn, activates the independent work of students and forms practical mathematical competencies in higher mathematics.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk
dc.relation.ispartofПерспективи та інновації науки. № 4 (9) : 167-181.uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні наукиuk
dc.relation.urihttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1384
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectтехнічний ЗВОuk
dc.subjectвища математикаua
dc.subjectсистема комп'ютерної математикиua
dc.subjectпрограма Mapleua
dc.subjectнавчальний Maple-тренажерua
dc.subjectdistance Learningen
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.subjectcomputer mathematics systemen
dc.subjectMaple programen
dc.subjecteducational Maple-simulatoren
dc.subjecttechnical institution of higher educationen
dc.titleЗастосування програми MAPLE при вивченні вищої математики під час дистанційного навчання для майбутніх фахівців галузі автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології в технічному ЗВОuk
dc.title.alternativeApplication of the Maple program in the study of higher mathematics during distance learning for future specialists in the field of automation and computer-integrated technologies in technical institution of higher educationen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147
dc.identifier.doi10.52058/2786-4952-2022-4(9)-167-181


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію