Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПетрук, В. А.uk
dc.contributor.authorСеменіхіна, О.uk
dc.contributor.authorСадобаш, Ю.uk
dc.date.accessioned2022-07-12T09:48:27Z
dc.date.available2022-07-12T09:48:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПетрук В. Нові підходи до статистичного аналізу результатів педагогічного експерименту [Текст] / В. Петрук, О. Семеніхіна, Ю. Садобаш // Фізико-математична освіта. – 2022. – № 1. – С. 36-42.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35582
dc.description.abstractНаукові праці, пов`язані із статистичним аналізом даних, часто перенасичені математичними формулами для обґрунтування запропонованого підходу, а тому важко сприймаються або й взагалі відкидаються науковцями-педагогами. Тому актуальними стають такі підходи до статистичної перевірки результатів, які, з одного боку, базуються на коректному математичному апараті, а з іншого, спрощують сприйняття громіздких емпіричних даних і на науковій основі уможливлюють якісні висновки за ними.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренкаuk
dc.relation.ispartofФізико-математична освіта. № 1 : 36-42.uk
dc.subjectпедагогічний експериментuk
dc.subjectстатистичний аналіз результатів педагогічного експериментуuk
dc.subjectнауково-педагогічні дослідженняuk
dc.subjectпорівняння середніх і дисперсійuk
dc.subjectстатистичний аналізuk
dc.subjectекспериментальна модельuk
dc.subjectпідготовка фахівцяuk
dc.titleНові підходи до статистичного аналізу результатів педагогічного експериментуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.doidoi.org/10.31110/2413-1571-2022-033-1-006


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію