Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛебедь, Д. Ю.uk
dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2023-04-03T17:10:44Z
dc.date.available2023-04-03T17:10:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЛебедь Д. Ю. Проблема мотивації студентів під час проведення лабораторного заняття в дистанційній формі навчання з використанням інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / Д. Ю. Лебедь, І. В. Хом’юк // Матеріали III Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності», Вінниця, 11–12 жовтня 2022 р. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc22/paper/download/15389.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36638
dc.description.abstractУ статті розкривається місце лабораторних занять в професійній підготовці студентів на дистанційній формі навчання, дається характеристика існуючим класифікаціям лабораторних занять у закладах вищої освіти. Проаналізовано досвід застосування інтерактивних технологій в процесі проведення лабораторних занять факультету електроенергетики та електромеханіки ВНТУ.uk
dc.description.abstractThe article reveals the place of laboratory classes in professional training of students at distance learning, describes the existing classifications of laboratory classes in higher education. The analyzed experience of using interactive technologies in the process of conducting laboratory classes оn the Faculty of Power Engineering and Electromechanics VNTU.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали III Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності», Вінниця, 11–12 жовтня 2022 р.
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc22/paper/download/15389
dc.subjectлабораторні заняттяuk
dc.subjectлабораторна роботаuk
dc.subjectінтерактивна форма проведення лабораторних занятьuk
dc.subjectlaboratory classesen
dc.subjectlaboratory worken
dc.subjectinteractive form of laboratory classesen
dc.titleПроблема мотивації студентів під час проведення лабораторного заняття в дистанційній формі навчання з використанням інтерактивних технологійuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesІнноваційні технології в освітньому процесі / І. В. Хом’юк, В.А.Петрук, О.А.Голюк, В.В.Хом’юк: монографія, Вінниця: ВНТУ, 2020, 88 с.uk
dc.relation.referencesХом’юк І.В. Організація роботи студентів на інтерактивних заняттях з вищої математики / І.В.Хом’юк, О.В.Салієва // Збірник наукових праць за матеріалами дистанційної всеукраїнської наукової конференції «Математика у технічному університеті XXI сторіччя», 15 – 16 травня, 2017 р., Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ. – Краматорськ : ДДМА, 2017. – C.179- 182uk
dc.relation.referencesСучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко, за ед.. О. І. Пометун. – К. : Видавництво А.С.К., 2006. – 192 сuk
dc.relation.referencesВолкова Н.П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі: навчально-методичний посібник / Н.П.Волкова. – Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. –360 с.uk
dc.relation.referencesБистрова Ю.В. Інноваційні методи навчання у вищій школі України /Ю.В. Бистрова //Право та інноваційне суспільство. –№ 1 (4). –2015. – С. 27–28.uk
dc.relation.referencesМокін, В. І., Папьєв, В. О. & Мокін, О. В. (2002). Стратегія пошуку оптимального співвідношення лабораторного практикуму та наукових досліджень в навчальному процесі інженерних спеціалістів. Вінниця.uk
dc.relation.referencesГалецький С. Дистанційне навчання як елемент інформаційно-комунікаційних технологій в освіті/ С. Галецький, Т. Галецька // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. –Умань, 2018. – Вип. 1. – С. 54-63uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію