dc.contributor.author | Зуб, Х. В. | uk |
dc.contributor.author | Жежнич, П. І. | uk |
dc.contributor.author | Zub, Kh. V. | en |
dc.contributor.author | Zhezhnych, P. I. | en |
dc.date.accessioned | 2023-05-24T06:16:28Z | |
dc.date.available | 2023-05-24T06:16:28Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Аналіз ефективності вступної кампанії закладів вищої освіти України та способів її підвищення шляхом впровадження інформаційних технологій [Текст] / Х. В. Зуб, П. І. Жежнич // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2022. – № 3. – С. 52–59. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37182 | |
dc.description.abstract | Розглянуто вступну кампанію закладів вищої освіти України як один зі стратегічно важливих напрямів їх діяльності. Здійснено аналіз сучасних наукових досліджень, що розглядають організацію та проведення вступної кампанії, виділено їх основні тенденції. Як один з пріоритетних напрямів діяльності закладів вищої освіти, що потребує постійного дослідження та вдосконалення, виділено пошук та впровадження технологічних новацій, зокрема під час проведення вступної кампанії. З метою ви-значення способів впровадження технологій, які б дали ефективний результат як для самого закладу, так і для абітурієнтів та суспільства в цілому, проаналізовано поняття ефективності вступної кампанії. Як основні показники ефективності виділено кількісний та якісний набір студентів відповідно до цілей та можливостей для кожного окремого освітнього закладу. Для визначення актуальних інформаційних потреб цільової аудиторії було проаналізовано статистичні дані вступної кампанії Національного університету «Львівська політехніка» щодо подання заяв на 1-й курс навчання за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів денної форми навчання у 2021 році. Аналіз здійснювався на основі таких показників: кількість поданих заяв на держбюджет; максимально можлива кількість бюджетних місць, визначена університетом; пріоритетність заявок на вступ та бали зовнішнього незалежного оцінювання. Аналіз дозволив виділити актуальні потреби, що виникають перед абітурієнтами та освітнім закладом. З метою підтримки прийняття рішень абітурієнтів та розв’язання задач, що виникають перед університетом, запропоновано впровадження інформаційної системи, основними компонентами якої є рекомендація можливих освітніх програм для вступу та оцінка успішності вступу. Відповідно до обмежень та вимог цього дослідження, а також поставлених задач сформовано загальні вимоги до інформаційної системи. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the enrollment campaign of higher education institutions of Ukraine as one of the strategically im-portant areas of their activities. The analysis of modern scientific research that considers the introductory campaign's organ-ization and carrying out and their basic tendencies are defined. One of the priorities of higher education institutions, which needs constant research and improvement, is the search for and implementation of technological innovations, particularly during the introductory campaign. To determine possible ways to implement technologies that would give an effective result for the institution itself and applicants and society as a whole, the concept of the effectiveness of the introductory campaign is analyzed. The main indicators of efficiency are the quantitative and qualitative set of students according to the goals and opportunities of each educational institution. The peculiarities of the interaction of entrants as the target audience and the educational institution to provide the effectiveness of those indicators. To determine the target audience's information needs, authors present an analysis of the statistical data of the admission campaign of the Lviv Polytechnic National University. Dataset included information about the 1st year full-time bachelor's program applicants. The analysis was carried out based on the following indicators: the number of applications for the state budget, the maximum possible number of budget places determined by the university, the priority of applications for admission, and external independent evaluation scores. The analysis allowed to identify current needs for applicants and educational institutions. In order to support the decision-making of applicants and solve the problems facing the university, it was proposed to implement an information system, the main components of which are the recommendation of possible educational programs for admission and evaluation of the suc-cess of admission. Following the limitations and requirements of this study and the objectives, set general requirements for the information system. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 3 : 52–59. | uk |
dc.relation.uri | https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2772 | |
dc.subject | абітурієнт | uk |
dc.subject | вступна кампанія | uk |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk |
dc.subject | інформаційна система | uk |
dc.subject | рекомендаційна система | uk |
dc.subject | entrant | en |
dc.subject | enrollment campaign | en |
dc.subject | higher education institution | en |
dc.subject | information system | en |
dc.subject | recommendation system | en |
dc.title | Аналіз ефективності вступної кампанії закладів вищої освіти України та способів її підвищення шляхом впровадження інформаційних технологій | uk |
dc.title.alternative | Analysis of the Efficiency of the Ukrainian Higher Education Institutions Admission Campaign and the Ways to Improve it Through the Information Technology Implementation | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 004.9,004.6 | |
dc.relation.references | М. Б. Коломієць, і Р. Ф. Мирний, «Вступна кампанія закладу вищої освіти як система,» Вісник Глухівського наці-онального педагогічного університету імені Олександра Довженка, серія Педагогічні науки, № 3, с. 105-111, 2017. | uk |
dc.relation.references | В. Карашецький, і В. Яркун, «Автоматизована система моніторингу вступної кампанії закладу вищої освіти,» Ін-формаційні технології та компютерна інженерія, № 51 (2), 2021. doi: 10.31649/1999-9941-2021-51-2-12-16 . | uk |
dc.relation.references | А. М. Мороз, Н. О. Похлєбіна, і В. А. Хобін, «Інформаційно-аналітична система приймальної комісії ОНАХТ як основа автоматизованого управління формування контингенту студентів,» Autom. Technol. Bus. Process., № 12 (4), с. 36-42, 2020. | uk |
dc.relation.references | В. В. Семенець, А. Л. Єрохін, Т. О. Зубкова, К. Р. Гальченко, А. В. Снурнікова, і О. В. Коваленко, «Актуальні пи-тання автоматизації функцій приймальної комісії,» на. Вступна кампанія до закладів освіти України: проблеми таперспективи, Київ, 2018, с. 53-56. | uk |
dc.relation.references | П. І Жежнич і А. Ю. Шілінг, «Оптимізація процесу планування надання освітніх послуг у закладах вищої освіти на під-ставі лінгвістичного аналізу,» Науковий Вісник НЛТУ України, № 28 (10), с. 129-134, 2018, https://doi.org/10.15421/40281025 . | uk |
dc.relation.references | В. М. Можаровський та ін., «Особливості підходів до організації сайтів структурних підрозділів та їхнє значення в профорієнтаційній роботі в умовах інформаційного суспільства,» на Вступна кампанія до закладів вищої освіти Укра-їни: проблеми та перспективи, Київ, 2020, с. 8-11 | uk |
dc.relation.references | В. В. Осадчий, В. С. Круглик, К. П. Осадча, І. М. Сердюк, і Д. О. Букреєв, «Особливості розробки програмного засобу для прогнозування вступу абітурієнтів до закладів вищої освіти,» Вчені записки Таврійського національногоуніверситету імені В.І. Вернадського, серія Технічні науки, №. 30(69), с.110-114, 2019. | uk |
dc.relation.references | В. В. Осадчий, В. С. Круглик, і Д. О. Букреєв, «Розробка програмного засобу для прогнозування вступу абітурієн-тів до закладів вищої освіти,» Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (3). с. 55-69, 2018. | uk |
dc.relation.references | О. П. Радченко, і Д. С. Казак, «Використання кореляційно-регресивного аналізу в управлінні зед підприємства,»Ефективна економіка, № 12, 2018. https://doi.org/10.32702/2307-2105-2018.12.108 . | uk |
dc.relation.references | В. Д. Каричковський, «Аналіз відносних показників вступних кампаній у вищих аграрних навчальних закладах Ук-рвїни,» Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, № 53 (106), с. 467-474, 2017. | uk |
dc.relation.references | І. О. Гулівата, І. І. Ніколіна, і О. В. Кліщук, «Моделювання показників вступної кампанії,» Вісник Хмельницько-го національного університету, № 2, с. 119-125, 2019. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2019-268-2-119-125 . | uk |
dc.relation.references | Simon Kuznets, Kharkiv National University of Economics and I. A. Bulkina, «International Ratings as the Main Characteristics of the International Educational Services Market,» Bus. Inf., vol. 4, no. 507, pp. 266-273, 2020,https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-4-266-273 . | en |
dc.relation.references | Міністерство освіти і науки України, «Сергій Шкарлет розповів про основні результати вступної кампанії 2021 року.» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/news/sergij-shkarlet-rozpoviv-pro-osnovni-rezultati-vstupnoyi-kampaniyi-2021-roku. | uk |
dc.relation.references | Вступ.ОСВІТА.UA: Найбільший бал ЗНО на контракт – Освіта.UA [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://osvita.ua/vnz/rating/vstup-osvita/59045 . | uk |
dc.relation.references | Рейтинг вишів за результатами вступної кампанії – Освіта.UA. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://osvita.ua/vnz/rating/vstup-osvita/59065. | uk |
dc.relation.references | В. Д. Каричковський, «Кількісні показники вступних кампаній у вищих аграрних навчальних закладах Украї-ни,» Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, № 52, с. 456-463, 2017. | uk |
dc.relation.references | І. М. Грищенко, С. С. Гаркавенко, і Т. М. Власюк, «Результативність вступної кампанії як один з інструментів оцінювання ефективності діяльності ВНЗ,» Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, серіяЕкономічні науки, № 6, с. 10-23, 2016. | uk |
dc.relation.references | Вступ 2021. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://vstup.lpnu.ua/ (accessed Jan. 14, 2022) . | uk |
dc.relation.references | Google Trends. [Electronic resource]. Available: https://trends.google.ru/trends/?geo=UA . Accessed: 4, 2022. | en |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/1997-9266-2022-162-3-52-59 | |