Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗавербний, А. С.uk
dc.contributor.authorZaverbnyj, A.en
dc.date.accessioned2023-06-09T07:02:31Z
dc.date.available2023-06-09T07:02:31Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЗавербний А. С. Комунікаційні стратегії: проблеми та перспективи формування і реалізування за умов євроінтегрування [Текст] / А. С. Завербний // Innovashion and sustainability. – 2022. – № 1. – С. 13–19.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37356
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано сучасні проблеми та потенційні можливості формування і реалізування комунікаційних стратегій українськими підприємствами за умов євроінтегрування економіки. Проаналізовано ключові етапи розроблення комунікаційних стратегій підприємств. Охарактеризовано ключові соціально-економічні елементи комунікаційних систем підприємств. Сформовано порівняльну характеристику електронного та традиційного (вербального/друкованого) видів комунікування підприємств за умов євроінтегрування. Досліджено трактування, розуміння з боку керівництва більшості українських підприємств концепції інтегрованих комунікацій. Виокремлено низку факторів (чинників), які виступають суттєвими перешкодами на шляху застосування концепції інтегрованих комунікацій. Проаналізовано значення традиційних інструментів комунікування підприємства. Встановлено, що вони не здатні гарантовано повністю охоплювати абсолютно всі контактні аудиторії, стейкхолдерів, забезпечувати високий рівень ефективності реалізування комунікаційних стратегій підприємства. Обґрунтовано, що постійний науково-технічний розвиток технологій спонукає застосовувати новітні інструменти комунікування, використовувати творчі підходи і креативність. Систематизовано інноваційні інструменти комунікування. Встановлено, що аналізування, моніторинг, дослідження застосування інформаційних, комунікаційних технологій в системі менеджменту українських підприємств, дозволятиме підвищити рівень об’єктивності оцінювання, встановлювати мірило реалізування потенціалу інфокомунікаційного забезпечення управлінської діяльності персоналу підприємства для досягнення основних цілей підприємства.uk
dc.description.abstractThe paper analyzes current problems and potential opportunities for the formation and implementation of communication strategies by Ukrainian enterprises in European economic integration. It is customary to develop a communication strategy following the critical objectives of the company to promote close and effective communication between the company and stakeholders. The key stages of the development of communication strategies of enterprises are analyzed. The critical socio-economic elements of communication systems of enterprises are characterized. The comparative characteristic of electronic and traditional (verbal/printed) communication types of enterprises under European integration conditions is formed. The interpretation and understanding of the management of the majority of Ukrainian enterprises of the concept of integrated communications is studied. Several factors (factors) that are significant obstacles to applying the concept of integrated communications have been identified. The importance of traditional communication tools of the enterprise is analyzed. It is established that they are not able to cover absolutely all contact audiences fully, stakeholders to ensure a high level of efficiency in the implementation of communication strategies of the enterprise. It is substantiated that the constant scientific and technical development of technologies encourages the use of the latest communication tools, creative approaches, and creativity. Innovative communication tools are systematized. It is established that analysis, monitoring, research of application of information, communication technologies in the management system of Ukrainian enterprises will increase the level of objectivity of assessment, establish a measure of realizing the potential of info-communication management of enterprise personnel to achieve the main goals of the enterprise.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovashion and sustainability. № 1 : 13–19.en
dc.subjectкомунікуванняuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectкомунікаційні стратегіїuk
dc.subjectєвроінтегруванняuk
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectinformationen
dc.subjectcommunication strategiesen
dc.subjectEuropean integrationen
dc.titleКомунікаційні стратегії: проблеми та перспективи формування і реалізування за умов євроінтегруванняuk
dc.title.alternativeCommunication strategies: problems and prospects of formation and implementation in the conditions of european integrationen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc331.106.42:339.13:659.44
dc.relation.referencesБабчинська О. І. Комунікаційний процес в управлінні: основні положення. Ефективна економіка. 2018. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6539uk
dc.relation.referencesБачинська О. М., Мірошник Р. О., Кундицька Г. С. Наукові комунікації: історія розвитку та сучасні тенденції. Norvegian Journal of development of the international Science. № 58. 2021. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/naukovi-komunikatsiyi-istoriya-rozvitku-ta-suchasni-tendentsiyiuk
dc.relation.referencesБебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рілейшнз: монографія. К.: МАУП, 2005. 440 с.uk
dc.relation.referencesБондар В. П., Гаврилко Т. О. Комунікації в сучасному маркетингу. URL: http://www.lib.nau.edu.ua/Journals/3_27_2010/ Bondar.pdfuk
dc.relation.referencesБосак А. О. Комунікації в системі менеджменту: суть та види. Вісник Національного Університету “Львівська політехніка” "Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку". 2005. № 547. С.12-21.uk
dc.relation.referencesБосак А. О. Складові елементи системи комунікацій підприємства та їх характеристики. Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку». 2006. №567. С.16-22.uk
dc.relation.referencesГришина В. В. Організаційно-комунікаційне забезпечення управлінської діяльності персоналу підприємства: дис. … канд-та екон. наук / Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця. Харків, 2019. 311 с.uk
dc.relation.referencesГрищенко С. Комунікативний менеджмент в регіональних та місцевих органах влади. Комунікаційні та інформаційні функції, пов’язані з програмами та проектами розвитку. Луцьк, Вінниця. 2005. URL: http://www.regdev.org/reg_me.pdf.uk
dc.relation.referencesЗоріна О. І., Фадєєнко В. Ю. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах. Глобальні та національні проблеми економіки. Випуск 21. 2018. С. 284-287.uk
dc.relation.referencesКубецька О. М., Остапенко Т. М., Палешко Я. С. Політика комунікацій в Інтернеті. Бізнес Інформ. 2021. №4. C. 315-322.uk
dc.relation.referencesКузьмін О.Є., Малиновська Ю. Б., Петришин Н. Я., Малиновський Ю.В. Комунікаційні системи підприємств: оцінювання, активізування та ефективність: монографія. Львів: Растр-7, 2019. 184 c.uk
dc.relation.referencesСлюсарєва Л. А., Костіна О. М. Удосконалення комунікаційної політики підприємства. Економіка і суспільство. Випуск № 16. 2018. С. 484-494.uk
dc.relation.referencesЧухрай Н. І. Маркетингові комунікації підприємства на ринку. Регіональна економіка. 2001. № 4. С. 271-272.uk
dc.relation.referencesШпак Н. О. Комунікаційний менеджмент промислових підприємств: дис. … д-ра екон. наук: 08.00.04. Національний університет «Львівська політехніка». Львів, 2011. 454 с.uk
dc.relation.referencesШпак Н. О. Комунікаційний менеджмент: сутність та розвиток. Економіка і держава. 2010. № 2. С. 30–33.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2022.1.13.19
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7307-536X


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію