Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТюріна, Н.uk
dc.contributor.authorНазарчук, Т.uk
dc.contributor.authorШкабара, Н.uk
dc.contributor.authorTyurina, N.en
dc.contributor.authorNazarchuk, T.en
dc.contributor.authorShkabara, N.en
dc.date.accessioned2023-06-13T07:08:08Z
dc.date.available2023-06-13T07:08:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationТюріна Н. М. Формування інформаційно-аналітичного забезпечення управління бізнес-проєктами підприємства [Текст] / Н. М. Тюріна, Т. В. Назарчук, Н. В. Шкабара // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 68–77.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37396
dc.description.abstractУ дослідженні розкрито актуальність проблеми формування та раціонального використання інформаційно-аналітичного забезпечення управління проектами суб’єктів господарювання. Аргументовано, що інформаційно-аналітичне забезпечення – невід’ємна та одна з ключових складових нормативно-методичного забезпечення проектного менеджменту. За результатами аналізування діяльності підприємства визначено стратегічні цілі його подальшого розвитку за векторами: (1) маркетинг, (2) виробництво, (3) персонал, (4) фінанси. Розроблено матрицю SWOT-аналізу бізнес-моделі розвитку підприємства зі складовими внутрішнього та зовнішнього середовища (сильні та слабкі сторони). Визначено, що для досягнення поставлених цілей проектного менеджменту необхідно підсилити сильні та послабити слабкі сторони підприємства, а також реалізувати можливості та нівелювати загрози із зовнішнього середовища функціонування підприємства. Обґрунтовано основні принципи інформаційно-аналітичного забезпечення моделювання стратегічного розвитку підприємства.uk
dc.description.abstractThe purpose of the article is to improve the information and analytical support of project management in business. The study reveals the relevance of the problem of formation and rational use of information and analytical support for project management of the entity. It is argued that information and analytical support is an integral and one of the key components of regulatory and methodological support of project management. Based on the results of the analysis of the enterprise's activities, the strategic goals of its further development are determined by the following vectors: (1) marketing, (2) production, (3) personnel, (4) finance. The applied significance of the research results is that a matrix of SWOT-analysis of the business model of enterprise development with components of the internal and external environment (strengths and weaknesses) has been developed. It is stated that in order to achieve the goals of project management it is necessary to strengthen the strengths and weaknesses of the enterprise, as well as to realize opportunities and eliminate threats from the external environment of the enterprise. The basic principles of modeling the strategic development of the enterprise are substantiated. The scientific novelty of the research results is that the economic essence of enterprise development strategies is revealed, business models of strategic and managerial decisions are developed and their place and role in the set of elements of strategic enterprise management are indicated; the strategic analysis of financial and economic activity of the enterprise is carried out and the economic diagnostics of the environment of its functioning is carried out; the method of substantiation of resource provision of strategic development of the enterprise and strategy of its management as a whole as an important means of ensuring effective development of the enterprise is improved.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. № 2 : 68–77.en
dc.subjectпроектний менеджментuk
dc.subjectуправління бізнес-проектамиuk
dc.subjectбізнес-плануванняuk
dc.subjectнормативно-методичне забезпеченняuk
dc.subjectінформаційно-аналітичне забезпеченняuk
dc.subjectproject managementen
dc.subjectbusiness project managementen
dc.subjectbusiness planningen
dc.subjectregulatory and methodological supporten
dc.subjectinformation and analytical supporten
dc.titleФормування інформаційно-аналітичного забезпечення управління бізнес-проєктами підприємстваuk
dc.title.alternativeFormation of information and analytical support of business project management of the enterpriseen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.8.011.1
dc.relation.referencesБіленький О. Ю. Аналіз конкурентних стратегій ТНК в умовах глобалізації економічної діяльності. Економічний аналіз. 2015. Т. 21. № 2. С. 36-41.uk
dc.relation.referencesВасильців Т. Г., Ярошко О. Р. Фінансова безпека підприємства: місце в системі економічної безпеки та пріоритети посилення на посткризовому етапі розвитку економіки. Науковий вісник ЛТЕУ України. 2018. Вип. 21.2. С. 132-136.uk
dc.relation.referencesДанік Н.В. Бізнес-планування як інструмент здійснення фінансового менеджменту в сучасних умовах розвитку України. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2015. Вип. 2. С. 81–84.uk
dc.relation.referencesДанченко О. Б. Огляд сучасних методологій управління ризиками в проектах. Управління проектами та розвиток виробництва. 2014. № 1 (49). URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgibin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Uprv_2014_1_4.pdf.uk
dc.relation.referencesДжелла А.Н. Стратегічне планування діяльності підприємства. Актуальні проблеми економіки, 2012. С. 38–46.uk
dc.relation.referencesЗубко Т. Л. Оцінка рівня економічної безпеки підприємства галузі зв’язку. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2016. Вип. 3. С. 81-88.uk
dc.relation.referencesЛупак Р. Л., Дідич А. М. Економічні основи забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах ринкових відносин. Науковий вісник ЛТЕУ України. 2017. Вип. 20.6. С. 248-252.uk
dc.relation.referencesКарпов В.А. Планування та аналіз підприємницьких проектів. Одеса: ОНЕУ, 2014. 218 с.uk
dc.relation.referencesКаторжин А.Д. Розробка бізнес-плану інвестиційного проекту. Управління розвитком. 2013. № 16. С. 109.uk
dc.relation.referencesКваша О.С. Особливості бізнес-планування в організації. 2014. С. 81–85.uk
dc.relation.referencesКоюда В.О., Пасько М.І. Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємства. Бізнес Інформ. 2015. № 9. С. 212.uk
dc.relation.referencesКравчик Ю. В. Планування зовнішньоекономічної діяльності як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства на світовому ринку. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2021. № 4 С. 78-83.uk
dc.relation.referencesМамчин Р.О. Теоретичні засади бізнес-планування в торговельному бізнесі. URL: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/13851/1/31_203-210_Vis_720_Menegment.pdf.uk
dc.relation.referencesЧереп А. В., Салип Ю. О. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств. Інноваційна економіка. 2012. № 8 (34). С. 77-79.uk
dc.relation.referencesЧумак Л. Ф., Гаркава Л. В. Основні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства. Бізнес Інформ. 2013. № 1. С. 212-215.uk
dc.relation.referencesVasyltsiv T. G., Lupak R. L., Kunytska-Iliash M. V. Strategic approaches to the effective use of intangible assets as a condition for strengthening the competitiveness of enterprise. Науковий вісник Полісся. 2018. № 2 (14). С. 8-15.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2022.2.68.77
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1337-1460
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9153-0733


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію