Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКалініченко, С. М.uk
dc.contributor.authorСподар, К. В.uk
dc.contributor.authorГрібіник, А. В.uk
dc.contributor.authorПопкова, С. О.uk
dc.contributor.authorKalinichenko, S.en
dc.contributor.authorSpodar, K.en
dc.contributor.authorGribinyk, A.en
dc.contributor.authorPopkova, S.en
dc.date.accessioned2023-06-16T07:29:23Z
dc.date.available2023-06-16T07:29:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationАналіз використання соціальних технологій на підприємствах сфери туризму [Текст] / С. М. Калініченко, К. В. Сподар, А. В. Грібіник, С. О. Попкова // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 3. – С. 110–115.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37448
dc.description.abstractВ умовах динамічних соціальних змін у світовій практиці управління все в більшою мірою затверджується інноваційний метод освоєння соціального простору – його технологізація. Соціальні технології виступають як інтелектуальний наукомісткий ресурс, використання якого дозволяє не лише вивчити та передбачити різні соціальні зміни, а й активно впливати на практичне життя, отримувати ефективний прогнозований соціальний результат. З огляду на глобальні соціально-економічні трансформації, відбулося ускладнення всіх життєвих процесів, зокрема управлінських. Це спричинило розуміння необхідності оптимізації управління, що означає зробити його технологічнішим. У зв'язку з цим у сучасних організаціях останнім часом широко використовуються соціальні технології, створені задля перетворення соціального об'єкта з метою отримання гарантованого ефекту. Важливою особливістю підприємств промисловості туризму є висока значимість людського чинника, що робить виправданим застосування соціальних технологій. Актуальність практичної проблеми соціальних технологій підкреслюється усвідомленням подій змін у соціально-економічний простір, в тому числі і у сфері послуг. До них відносяться, посилення ролі людського ресурсу у господарській сфері, взагалі, в управлінні організацією, у її успіхах та життєздатності, зростання ролі і відповідальності кожного учасника організації; зміна параметрів, а також характер соціально-економічної динаміки сучасного суспільства, прискорення ринкових процесів, виникнення нових соціально-економічних наслідків глобалізації; безпрецедентні зміни соціально-економічного середовища на всіх рівнях систем управління у зв'язку з поширенням інформаційних і комунікаційних технологій і заснованих на них систем управління інформаційними процесами в організаціях; затребуваність особистісно професійного потенціалу фахівців усіх рівнів, зокрема, підприємницьких талантів, вміння впевнено поводитися у ситуаціях невизначеності та ризику; сміливості брати на себе відповідальність за складні проблеми в непередбачуваному конкурентному середовищі, особливо характерного для сфери послуг.uk
dc.description.abstractIn the conditions of dynamic social changes in the world practice of management the innovative method of development of social space - its technologization is more and more approved. Social technologies act as an intellectual knowledge-intensive resource, the use of which allows not only to study and predict various social changes, but also to actively influence practical life, to obtain an effective predictable social result. Given the global socio-economic transformations, there has been a complication of all life processes, including management. This led to an understanding of the need to optimize management, which means making it more technological. In this regard, in modern organizations recently widely used social technologies designed to transform the social object in order to obtain a guaranteed effect. An important feature of the tourism industry is the high importance of the human factor, which justifies the use of social technologies. The urgency of the practical problem of social technologies is emphasized by awareness of changes in the socio-economic space, including services. These include strengthening the role of human resources in the economic sphere, in general, in managing the organization, its success and viability, responsibilities of each member of the organization; changing parameters, as well as the nature of socio-economic dynamics of modern society, accelerating market processes, the emergence of new socio-economic consequences of globalization; unprecedented changes in the socio-economic environment at all levels of management systems in connection with the spread of information and communication technologies and information management systems based on them in organizations; demand for personal and professional potential of specialists at all levels, in particular, entrepreneurial talents, ability to behave confidently in situations of uncertainty and risk; the courage to take responsibility for complex problems in an unpredictable competitive environment, especially in the service sector.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. № 3 : 110–115.en
dc.subjectсоціальні технологіїuk
dc.subjectуправління соціальним об'єктомuk
dc.subjectпідприємства промисловості туризмуuk
dc.subjectsocial technologiesen
dc.subjectmanagement of social objecten
dc.subjectenterprises of tourism industryen
dc.titleАналіз використання соціальних технологій на підприємствах сфери туризмуuk
dc.title.alternativeAnalysis of the use of social technologies in tourism enterprisesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc364.46
dc.relation.referencesАзарова Т. В., Абрамов Л. К. Соціальні технології. Частина 1. ІСКМ, Кіровоград , 2004, 104 с.uk
dc.relation.referencesЛукашевич А. П., Мигович І. І., Пінчук І. М. Соціальна робота в Україні: теоретико-методичні засади / К.: МАУП, 2001. 126 с.uk
dc.relation.referencesШандова Н.В., Кириченко Н.О. Дослідження ефективності використання соціальних технологій в дільності підприємств. Вісник ХНТУ. 2020. № 2(73), 2020. С. 134-140.uk
dc.relation.referencesТуманян Ю.Р., Іщенко-Падукова О.О., Мовчан І.В. Критичні соціальні технології в системі сучасної економічної політики. Проблеми економіки. 2018. №1. С.115-119.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2022.3.110.115
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-3958-4763
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6799-7701
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0266-3006
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6387-8337


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію