Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБулгару, Н. Б.uk
dc.contributor.authorДзятко, А. А.uk
dc.contributor.authorBulharu, N.en
dc.contributor.authorDziatko, А.en
dc.date.accessioned2023-06-16T08:50:29Z
dc.date.available2023-06-16T08:50:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationБулгару Н. Б. Основні переваги та недоліки технологій та форм дистанційного навчання іноземній мові у технічному закладі [Текст] / Н. Б. Булгару, А. А. Дзятко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 3. – С. 139–144.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37452
dc.description.abstractУ статті розглядаються інноваційні форми та методи дистанційного навчання при викладанні іноземної мови в технічних вищих навчальних закладах. Проаналізовано переваги та недоліки форм і методів дистанційного навчання. Дистанційні засоби навчання дедалі ширше впроваджуються в освітній процес. Тому пріоритетним напрямом вважається пошук новацій у розробці методик та технологій для таких занять. У статті наводиться приклад опрацювання вченими інноваційних форм та методів дистанційного навчання при викладанні іноземної мови у таких напрямках: підвищення інтенсивності занять; розширення змісту; будівництвом індивідуальних траєкторій для кожного студента, враховуючи його здібності та мотиваційно-ціннісну сферу особистості; інтенсифікацію самостійної роботи учнів. Серед них: інноваційні інформаційні освітні технології, інтерактивні методики навчання, роль викладача, що є рушієм інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі. Розглянуто також види взаємодії між студентом, викладачем і навчальними матеріалами. Визначені особливості впровадження інноваційних та інформаційних технологій в освітній процес ЗВО, охарактеризовані основні якості та критерії технологічності освітнього процесу у ЗВО. Досліджено та науково обґрунтовано особливості дистанційного навчання, як форми втілення інноваційних та інформаційних технологій в освітній процес ЗВО, розглянуті методи та засоби формування професійних компетенцій. Встановлено, що основним змістом діяльності вищого навчального закладу повинно стати проектування інноваційного освітньовиховного середовища. З’ясовано, що дистанційне навчання підвищує якість навчання за рахунок використання новітніх технологій та електронних бібліотек.uk
dc.description.abstractThe paper presents innovative forms and methods of distance learning in teaching a foreign language in technical universities. The advantages and disadvantages of forms and methods of distance learning are analyzed. Distance learning tools are increasingly being introduced into the education process. Therefore, the search for innovations in the development of methods and technologies for such activities is considered a priority. The article gives an example of the processing by scientists of innovative forms and methods of distance learning in teaching a foreign language in the following areas: increasing the intensity of classes; expansion of content; building individual trajectories for each student, taking into account his abilities and motivational value sphere of the personality; intensification of independent work of students. Among them: innovative information educational technologies, interactive teaching methods, the role of the teacher, who is the driver of innovative activity in a higher educational institution. The types of interaction between the student, teacher and educational materials are also considered. The features of the introduction of innovative and information technologies in the educational process of the university are determined, the main qualities and criteria for the technological effectiveness of the educational process in universities are characterized. The features of distance learning as a form of implementation of innovative and information technologies in the educational process of the university are studied and scientifically substantiated, methods and means of forming professional competencies are considered. It has been established that the main content of the activity of a higher educational institution should be the design of an innovative educational environment. It has been established that distance learning improves the quality of education through the use of the latest technologies and digital libraries.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. № 3 : 139–144.en
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectвикладання іноземної мовиuk
dc.subjectмоделі дистанційного навчанняuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectвебінарuk
dc.subjectінноваційні методи викладанняuk
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectforeign language teachingen
dc.subjectdistance learning modelsen
dc.subjectinnovative technologiesen
dc.subjectinformation technologiesen
dc.subjectinnovative activityen
dc.subjectwebinaren
dc.subjectinnovative teaching methodsen
dc.titleОсновні переваги та недоліки технологій та форм дистанційного навчання іноземній мові у технічному закладіuk
dc.title.alternativeMain advantages and disadvantages of technologies and forms of foreign language distance learning in technical institutionen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc372.8:811.111
dc.relation.referencesДудко Л. А. Роль інноваційних педагогічних технологій у становленні конкурентоспроможних спеціалістів. Мультиверсум. Філософський альманах. 2004. №39. С. 1–4.uk
dc.relation.referencesКовальова С. М. Інноваційні форми та методи професійної кооперативної освіти. URL:http://eprints.zu.edu.ua/2135/1/8.pdf.uk
dc.relation.referencesКозлакова Г. О. Теоретичні і методичні основи застосування інформаційних технологій у вищій технічній освіті. К.: ІЗМН, 1997. 180 с.uk
dc.relation.referencesКолодницька О. Проектні технології у контексті загально педагогічної підготовки викладачів. Проблеми підготовки сучасного вчителя. № 4 (Ч. 2). 2011. С. 66-71.uk
dc.relation.referencesКостікова І. І. Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук. Харків 2009. 33 c.uk
dc.relation.referencesНаціональна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012 – 2021 роки.: URL:http://guonkh.gov.ua/content/documents/16/1517/Attaches/ 4455.pdf.uk
dc.relation.referencesПолат Е.С., Бухаркина М. Ю., Мойсеєва М. В. Теорія і практика дистанційного навчання : [навчальний посібник для студ. вищ. пед. навчальн. закладів].К.: "Академія", 2004. 416 с.uk
dc.relation.referencesПроект. Міністерство освіти і науки України. Наказ "Про затвердження норм часу для планування і обліку навчальної роботи та переліків основних видів методичної, наукової й організаційної та виховної роботи педагогічних і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів. URL: mon.gov.ua›img/zstored/files/normi chasy.doc.uk
dc.relation.referencesРоманов Р. Огляд Web 2.0 технологій для навчання. e - Learning PRO 2009. № 10. С. 2.uk
dc.relation.referencesТевелева С. В. Електронний підручник як засіб дистанційного навчання : Метод, рекомендації. Інформатика і освіта. 2000. № 8. С. 48-50.uk
dc.relation.referencesAkkoyunlu B., Soylu M.Y. A Study on Students’ Views About Blended Learning Environment. Hacettepe University, Faculty of Education, Department of Computer Education and Instructional Technology, Ankara, Turkey. 2006. 221p.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2022.3.139.144
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2190-9016
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-4635-9265


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію