Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБойко, Р. В.uk
dc.contributor.authorАндрушкевич, З. М.uk
dc.contributor.authorBoiko, R.en
dc.contributor.authorAndrushkevych, Z.en
dc.date.accessioned2023-06-26T07:17:47Z
dc.date.available2023-06-26T07:17:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationБойко Р. В. Трейд-маркетинг як інструмент рекламного менеджменту та управління лояльністю споживачів [Текст] / Р. В. Бойко, З. М. Андрушкевич // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 54–59.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37539
dc.description.abstractВ статті висвітлено основні проблеми застосування трейд-маркетингу як одного з найефективніших інструментів рекламного менеджменту задля управління лояльністю споживачів. Зазначено на актуальності досліджуваної теми в умовах ринкових відносин. Проаналізовані праці вчених, що займалися дослідженням даних питань, виокремлено недостатньо досліджені аспекти. Зазначено на тому, що сучасні тенденції щодо підвищення конкуренції на ринку роздрібних торговельних закладів України вимагають від підприємств інтенсифікації зусиль для того, щоб мотивувати споживачів здійснити покупку та утримати їх лояльність. Акцентовано увагу на тому, що застосування інструментів трейд-маркетингу спрямовано на підвищення споживчої цінності товарів для кінцевих споживачів. Зазначено цільову аудиторією на яку спрямовуються інструменти трейд-маркетингу. Розглянуто основні інструменти трейд-маркетингу за цільовою аудиторією на яку вони спрямовуються та сучасні його інструменти трейд-маркетингу. Зазначено на особливу роль мерчандайзингу в управлінні діяльністю роздрібного торговельного підприємства на засадах трейд-маркетингу. Сформульовані показники, за допомогою яких визначається ефективність впровадження інструментів трейд-маркетингу у діяльність роздрібних торговельних підприємств. Зроблено висновок про те, що розробка та впровадження інструментів трейд-маркетингу у діяльність роздрібного торговельного закладу сприятиме утриманню існуючих клієнтів та залученню нових, стимулюванню покупців до здійснення повторних покупок, формуванню емоційної прихильності та лояльності споживачів до закладу, удосконаленню рекламно-комунікаційної політики закладу, збільшенню обсягів продажів.uk
dc.description.abstractThe article highlights the main problems of using trade marketing as one of the most effective advertizing management tools for managing consumer loyalty. It is indicated on the relevance of the topic under conditions of market relations for enterprises. The works of scientists involved in the study of these issues have been analyzed, and insufficiently investigated aspects are singled out. It is noted that current trends to increase competition in the market of retail trade establishments in Ukraine require enterprises to intensify efforts in order to motivate consumers to make a purchase and maintain their loyalty. Emphasis is placed on the fact that the use of trade marketing tools is aimed at increasing the consumer value of goods for end consumers. The target audience to which trade marketing tools are directed is indicated. The main tools of trade marketing for the target audience to which they are directed and its modern trade marketing tools are considered. A special place of merchandising in the management of the activities of a retail enterprise based on trade marketing is indicated. Formulated indicators, which determine the effectiveness of the implementation of trade marketing tools in the activities of retail enterprises. The main tools of trade marketing are illustrated depending on the place of implementation and method of application. It is noted that every year some marketing tools lose their effectiveness, others become more important.It was emphasized that due to quarantine restrictions triggered by COVID-19, remote, contactless sales became especially relevant, which contributed to the emergence of new trade marketing tools. To identify problems in the work of the company was conducted marketing research through a survey of consumers of its products. At the beginning of the study, we put forward several hypotheses about the situation at the enterprise. As a result of the study, some hypotheses were confirmed and some were refuted. It was concluded that the development and implementation of trade marketing tools in the activities of a retail trade institution will contribute to retaining existing customers and attracting new ones, stimulating buyers to make repeat purchases, forming emotional attachment and customer loyalty to the institution, improving the advertising and communication policy of the institution, increasing sales.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. № 4 : 54–59.en
dc.subjectтрейд-маркетингuk
dc.subjectрекламний менеджментuk
dc.subjectлояльність споживачівuk
dc.subjecttrade marketingen
dc.subjectadvertising managementen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.titleТрейд-маркетинг як інструмент рекламного менеджменту та управління лояльністю споживачівuk
dc.title.alternativeTrade marketing as a tool for advertising management and customer loyalty managementen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.8:004
dc.relation.referencesБогун Л. Ю., Розумей С. Б., Ніколаєнко І. В. Класифікація інструментів трейд-маркетингу. Економічний аналіз. 2018. Том 28. № 4. С. 167-172.uk
dc.relation.referencesКотлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : КМ-БУКС, 2018. 208 с.uk
dc.relation.referencesРозумей С. Б., Юденко Г. Ю., Гончарова О. А. Сучасні тенденції використання трейд-маркетингу на виробничих та торговельних підприємствах URL: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2020-1-39.uk
dc.relation.referencesАндрушкевич З. М., Галюк Я. Д. Методи залучення клієнтів у торгово-розважальні центри. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 2018. №5. Т.2. С. 11-13.uk
dc.relation.referencesБойко Р. В. Вдосконалення маркетингової діяльності виробничо-торговельного підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2013, № 6, Т.2. С. 83-88.uk
dc.relation.referencesБойко Р. В. Рекламна діяльність торговельних підприємств України. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Т. 2. № 6. 2012. С. 219-223.uk
dc.relation.referencesБойко Р. В. Вдосконалення комерційної діяльності торговельного підприємства на основі оптимізації політики товароруху. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Т. 2. №5. 2014. C. 128-133.uk
dc.relation.referencesБойко Р. В. Формування ефективної політики просування продукції підприємства на ринку. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2017. Т.1. №6. С. 42-48.uk
dc.relation.referencesБойко Р. В. Формування стратегії розвитку підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. Т.2. №5. С. 19-25.uk
dc.relation.referencesБойко Р. В. Концептуальні підходи до застосування концепції маркетинг-менеджменту на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2021. №6. С 100-107.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2022.4.54.59
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1409-846X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2294-3785


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію