Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРадзіховська, Ю. М.uk
dc.contributor.authorRadzikhovska, Yu.en
dc.date.accessioned2023-07-07T08:55:11Z
dc.date.available2023-07-07T08:55:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationРадзіховська Ю. М. Психологія маркетингу в умовах віртуальної реальності бізнесу: мотиваційний аспект [Текст] / Ю. М. Радзіховська // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 72–83.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37650
dc.description.abstractУ статті автором висловлено думку про те, що серед основних мотивів, що спонукають індивідуума до дій на кшталт здійснення покупок варто назвати мотив придбання нового, мовив стабільності, мотив самостійності, мотив справедливості, мотив змагальності, бажання, схильність, потягів, потреб, складність, мотив самоствердження. Представлено мотиваційний ланцюг “потреби – бажання – задоволення” клієнта. Визначено, що для нього характерні такі процесні складники як потреби, бажання, напруження, дії, результати та задоволення. Аргументовано дослідженням статті, що до принципів психології маркетингу в умовах віртуальної реальності слід відносити отримання довіри, застосування емпатії, вивчення людей, переконання клієнта, прояв турботи і поваги зі сторони продавця, харизматичність, досконалі ораторські здібності. Висловлено думку про те, що сьогодні навички крос-культурної комунікації, взаємодії необхідні як маркетологам так і продавцям. Автором представлено методи, які варто застосовувати в психології маркетингу в умовах віртуальної реальності бізнесу, а саме: робота з емоціями, застосунок розмовних технік, застосунок мови тіла, визначення основного каналу комунікації клієнта, відчуття володіння, використання “сократівського діалогу”. Зауважено, що сьогодні набувають популярності так звані “холодні продажі”, які в першу чергу базуються на основах психології маркетингу. В результаті дослідження з’ясовано, що сучасні бренди використовують психологію, щоб привернути увагу споживачів та всіляко вмотивувати їх до покупки. Так до стратегій підприємницької діяльності включені наступні принципи: феномен Баадера-Майнхофа або “Ілюзія частотності”, сила образів та історії, антропоморфізм, ефект приманки, страх втрати. Приведено власне розуміння психології маркетингу під яким пропоновано розуміти деяке відгалуження прикладної психології, що вивчає детермінанти, які впливають на ставлення клієнтів до тих чи інших товарів і миттєве заохочення їх до покупки.uk
dc.description.abstractIn the article, the author expressed the opinion that among the main motives that prompt an individual to take actions such as making purchases, it is worth mentioning the motive of acquiring a new one, the words of stability, the motive of independence, the motive of justice, the motive of competitiveness, desire, inclination, urges, needs, complexity, motive of self-affirmation. The client’s motivational chain “needs – desires – satisfaction” is presented. It was determined that it is characterized by such process components as needs, desires, tensions, actions, results and satisfaction. It is argued by the study of the article that the principles of marketing psychology in virtual reality should include gaining trust, using empathy, studying people, persuading the client, showing care and respect on the part of the seller, charisma, and perfect oratorical skills. The opinion is expressed that today the skills of cross-cultural communication and interaction are necessary for both marketers and sellers. The author presents methods that should be used in marketing psychology in the virtual reality of business, namely: working with emotions, the application of conversational techniques, the application of body language, determining the main channel of client communication, the feeling of ownership, the use of “Socratic dialogue”. It is noted that the so-called “cold sales”, which are primarily based on the basics of marketing psychology, are gaining popularity today. As a result of the study, it was found that modern brands use psychology to attract the attention of consumers and motivate them in every way to buy. Thus, the following principles are included in the strategies of entrepreneurial activity: the phenomenon of Baader-Meinhof or “Illusion of frequency”, the power of images and stories, anthropomorphism, the lure effect, fear of loss. The actual understanding of marketing psychology is given, under which it is proposed to understand some branch of applied psychology, which studies determinants that influence the attitude of customers to certain goods and their instant encouragement to buy.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. № 1 : 72–83.en
dc.subjectпсихологія маркетингуuk
dc.subjectмотивування споживачаuk
dc.subjectпсихологія поведінки споживачаuk
dc.subjectпсихологія поведінки продавцяuk
dc.subjectпсихологія продажuk
dc.subjectmarketing psychologyen
dc.subjectconsumer motivationen
dc.subjectpsychology of consumer behavioren
dc.subjectpsychology of seller behavioren
dc.subjectsales psychologyen
dc.titleПсихологія маркетингу в умовах віртуальної реальності бізнесу: мотиваційний аспектuk
dc.title.alternativeMarketing psychology in the conditions of business virtual reality: motivation aspecten
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.8.013
dc.relation.referencesАндрусяк Н.О., Краус K.М., Краус Н.М. (2021) Навчання цифровому підприємництву: інноваційні техніки, технології, види та методики. Ефективна економіка, 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8643.uk
dc.relation.referencesБалабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. (2012) Стратегічний маркетинг: підручник. Київ: Центр учбової літератури. 630 с.uk
dc.relation.referencesБагорка М.О., Кадирус І.Г., Кравець О.В. (2021) Розроблення маркетингових конкурентних стратегій підприємств. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія “Міжнародні економічні відносини та світове господарство”, Вип. 36, С. 11–18.uk
dc.relation.referencesВоронкова Т.Є., Костюк Т.П. (2009) Мотивація інноваційної діяльності. Науково-технічна інформація, 4. С. 30–35.uk
dc.relation.referencesДенисенко І.А., Пожидаєв А.Є. (2011) Мотивація і її вплив на підвищення ефективності використання трудових ресурсів в умовах економічної кризи. Агросвіт, 17/18, С. 26–28.uk
dc.relation.referencesДячков Д.В., Ткачова (Нетеса) І.В. (2020) Маркетингово-орієнтований підхід до управління підприємствами спортивно-оздоровчих послуг. Інфраструктура ринку, Вип. 40, С. 182–186.uk
dc.relation.referencesЗахарко О. (2008) Внутрішня мотивація як психологічний феномен. Соціо-гуманітарні проблеми людини, 3. С. 143–149.uk
dc.relation.referencesКоваленко О.М., Граділь Г.А. (2009) Мотивація до інновацій на прикладі галузі альтернативної енергетики. Формування ринкових відносин в Україні, 1, С. 97–100.uk
dc.relation.referencesКраус Н.М., Краус К.М., Манжура О.В. (2021) Інститут довіри в умовах цифровізації економіки: теорія та практика управління. Науковий погляд: економіка та управління, 1(71), С. 5–11. URL: http://scientificview.umsf.in.ua/archive/2021/1_71_2021/3.pdf.uk
dc.relation.referencesКраус Н.М., Краус К.М., Манжура О.В. (2021) Управління інститутом довіри: принципи побудови структури і методи покращення. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Економіка і управління, Том 32 (71), 1, С. 1–4. URL: http://www.econ.vernadskyjournals.in.ua/journals/2021/32_71_1/3.pdf (дата звернення: 31.01.2022).uk
dc.relation.referencesКраус К.М. (2015) Управління маркетингом малих торговельних підприємств: монографія. Київ: Центр учбової літератури. 227 с.uk
dc.relation.referencesКраус К.М. (2016) Венчурне інвестування управління маркетингом малих торговельних підприємств: умови та джерела. Маркетинг і менеджмент інновацій, 1. С. 73–83.uk
dc.relation.referencesКраус К.М., Краус Н.М., Іщенко І.С. (2022) Інноваційні розробки та відкриття як результат якісних управлінських рішень. Європейський науковий журнал Економічних та Фінансових інновацій, 2(10), С. 32–47. URL: https://journal.eae.com.ua/index.php/journal/article/view/160/138.uk
dc.relation.referencesKraus N., Kraus K., Marchenko O. (2020) The impact of servation on the results of economic digital entrepreneurship activities. Ukraine in the context of global and national modern servisation processes and digital economy: monograph, Praha: OKTAN PRINT. С. 81–91.en
dc.relation.referencesManzhura O., Kraus K., Kraus N. (2021) Digitalization of Business Processes of Enterprises of the Ecosystem of Industry 4.0: Virtual-Real Aspect of Economic Growth Reserves. WSEAS Transactions on Business and Economics, Vol. 18, Art. #57, pp. 569-580. URL: https://www.wseas.org/multimedia/journals/economics/2021/b165107-021(2021).pdf.en
dc.relation.referencesСавицька Н.Л. (2021) Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології, Т.1, 1, С. 20–33.uk
dc.relation.referencesОсецький В.Л., Татомир І.Л. (2011) Поступ системи мотивації праці: від матеріалізації до пост матеріалістичних цінностей. Економічна теорія, 1, С. 47–57.uk
dc.relation.referencesKraus N.M., Kraus K.М., Osetskyi V.L. (2020) Place and role of marketing in innovative entrepreneurial university. Modern approaches to knowledge management development: collective monograph. Ljubljana, Slovenia: Ljubljana School of Business. pp. 388–399.en
dc.relation.referencesКраус К.М., Краус Н.М., Радзіховська Ю.М. (2022) Світова практика реалізації Індустрії 4.0: платформи, інструменти, бенчмаркинг. Європейський науковий журнал Економічних та Фінансових інновацій, 1(9), С. 92–105. URL: https://journal.eae.com.ua/index.php/journal/article/view/152.uk
dc.relation.referencesВакуленко Ю.В., Олійник А.С., Чернега В.М. (2019) Роль маркетингової стратегії у розвитку аграрних підприємств. Агросвіт, 21, С. 86–92.uk
dc.relation.referencesКраус К.М. (2013) Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку: монографія. Полтава: Дивосвіт. 164 с.uk
dc.relation.referencesЄвтушенко О.В., Гапоненко Г.І., Шамара І.М. (2022) Сучасний стан та перспективи використання інноваційних маркетингових технологій у розвитку креативних індустрій України. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, Вип. 15, С. 93–101.uk
dc.relation.referencesПсихологія маркетингу: 5 хитрощів, котрі допоможуть покращити Ваш бізнес. URL: https://www.byyd.me/ru/blog/2018/12/psihologiya-marketinga-5-hitrostej/.uk
dc.relation.referencesТеряєва Є. (2022) Психологія продажів: як навчитися успішно продавати. Blog Calltouch, від 1.12.2022. URL: https://www.calltouch.ru/blog/psihologiya-prodazh-kak-nauchitsya-uspeshno-prodavat/.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2023.1.72.83
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6691-3182


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію