Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКалініченко, С. М.
dc.contributor.authorГрібіник, А. В.
dc.contributor.authorАврята, А. В.
dc.contributor.authorKalinichenko, S.
dc.contributor.authorGribinyk, A.
dc.contributor.authorAvriata, A.
dc.date.accessioned2023-07-17T09:15:37Z
dc.date.available2023-07-17T09:15:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКалініченко С. М. Формування корпоративної культури як фактора підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства [Текст] / С. М. Калініченко, А. В. Грібіник, А. В. Аврята // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 158–163.uk_UA
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37676
dc.description.abstractВ умовах високої конкуренції на рівні країн, корпорацій, окремих підприємств довгострокова конкурентоспроможність туристичного підприємства визначається повним використанням менеджментом та персоналом свого інтелектуально-ділового потенціалу на благо ефективного відтворення та сталого розвитку організації. Метою статті є дослідження ролі корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності туристичного підприємства. Співробітники підприємства є головною рушійною силою задля досягнення цілей та реалізації стратегії розвитку. Від того, наскільки кожен співробітник компанії залучено до діяльності підприємства, залежить ступінь досягнення стратегічних цілей компанії, отже, її довгострокова конкурентоспроможність та розвитку на ринкових умов. Залучення персоналу в діяльність підприємства є найважливішим фактором розвитку будь-якого підприємства в сучасних умовах конкуренції. Життєвий потенціал та успішне функціонування організації в цілому залежать від ефективності сформованої в ній корпоративної культури: стійких норм та цінностей, зразків позитивної та негативної поведінки та інших значних елементів, які впливають формування культури у компанії. Для того, щоб визначити силу та рівень розвитку існуючої в компанії корпоративної культури, а також виявити напрями для подальшого вдосконалення, необхідно проводити в організації періодичну оцінку результативності коштів, вкладених у розвиток цього напряму. Корпоративна культура впливає на працездатність менеджерів організації, рівень обслуговування, взаємодію з внутрішнім та зовнішнім середовищем. Формування корпоративної культури – актуальна задача кожної туристичної організації, яка прагне плідно та повноцінно функціонувати в сучасному конкурентному середовищі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.titleФормування корпоративної культури як фактора підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of corporate culture as a factor increasing the competitiveness of a tourist enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc338.439


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію