dc.contributor.author | Клєопа, І. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-09-12T07:49:52Z | |
dc.date.available | 2023-09-12T07:49:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Клєопа І. Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності організаційно-педагогічних умов формування математичної компетентності в майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі в умовах змішаного навчання [Текст] / І. Клєопа // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць. – 2023. – Вип. 1 (21). – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2023. – С. 140–148. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37862 | |
dc.description.abstract | У роботі подано результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності організаційно-педагогічних умов формування математичної компетентності в майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі під час змішаного навчання, а саме: використання інформаційного середовища (цифровізація) освітнього процесу в умовах аудиторної та дистанційної форм навчання; застосування сучасних інноваційних технологій формування математичної компетентності на основі інтеграції фундаментальних і фахових дисциплін; моніторинг та регулярна корекція рівнів сформованості математичної компетентності. У процесі наукового пошуку розроблено та реалізовано в практиці навчання розділів вищої математики навчально-методичний супровід формування математичної компетентності в майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі з використанням цифрових технологій: візуалізація опорних лекцій з розділів лінійної та векторної алгебри та елементів аналітичної геометрії деяких розділів вищої математики в аудиторії та адаптований варіант для дистанційного навчання; інтерактивні методи спонукання мотиваційної складової до набуття математичної компетентності студентів (вступна лекція) та розвитку рефлексії застосування математичних знань на основі прикладних задач; контроль тестування теоретичних знань з використанням проходження «Лабіринту». Теоретичні положення, практичні напрацювання, окремі запропоновані ідеї та методики аналізу статистичних даних дослідження можуть бути використані як викладачами вищої математики для формування математичної компетентності у майбутніх бакалаврів інших спеціальностей технічних закладів вищої освіти при змішаних формах навчання, так і науковцями у процесі аналізу статистичних даних педагогічного експерименту. Під час констатувально-діагностичного етапу дослідження, після виявлення та обґрунтування критеріїв, показників і рівнів сформованості складових математичної компетентності майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі, зі всієї кількості споріднених за спеціальністю груп, статистичними методами дослідження було виокремлено однорідні за складом експериментальна та контрольна групи, які прийняли участь у формувальному етапі педагогічного експерименту. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка | uk |
dc.relation.ispartof | Актуальні питання природничо-математичної освіти. 1 : 140-148. | uk |
dc.subject | майбутні бакалаври | uk |
dc.subject | комп`ютерна галузь | uk |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk |
dc.subject | математична компетентність | uk |
dc.subject | експериментальні групи | uk |
dc.subject | однорідність груп для формувального етапу педагогічного експерименту | uk |
dc.subject | статистичні методи аналізу | uk |
dc.title | Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності організаційно-педагогічних умов формування математичної компетентності в майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі в умовах змішаного навчання | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |
dc.identifier.doi | 10.5281/zenodo. 8025541 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-7588-6721 | |