dc.contributor.author | Паламарчук, Є. А. | uk |
dc.contributor.author | Коваленко, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Черешнюк, О. І. | uk |
dc.contributor.author | Palamarchuk, Ye. A. | en |
dc.contributor.author | Kovalenko, O. O. | en |
dc.contributor.author | Chereshniuk, O. I. | en |
dc.date.accessioned | 2023-10-09T13:44:16Z | |
dc.date.available | 2023-10-09T13:44:16Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Паламарчук Є. А. Напрями розвитку засобів інклюзивної освіти в електронних навчальних системах [Текст] / Є. А. Паламарчук, О. О. Коваленко, О. І. Черешнюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2023. – № 3. – С. 100–105. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37939 | |
dc.description.abstract | The general concept of inclusive education is described both in ENS and classrooms, the role of teachers and parents is considered. The considered types of inclusions, their features and requirements. The main principles of building inclusion systems, their functions and features are considered. Advantages and disadvantages of inclusive education methods are considered and analyzed.The integration of inclusive education in electronic educational systems is analyzed on the example of other countries.Considered the classification and types of inclusive disorder in people with ASD and their requirements for electronic devices.The software of ENS IO, which should be based on the application of adaptive technologies and elements of artificial intelligence in inclusive education for both teachers and students in the electronic space, is considered and given.The relevance of the development trend of inclusive education in electronic educational systems and problems that can be solved with the help of programs, parents and teachers are shown | en |
dc.description.abstract | Розглянуто технології штучного інтелекту, інклюзивної освіти в електронних навчальних системах (ЕНС) які можуть поліпшити процес освіти. Описано загальне поняття інклюзивної освіти як в ЕНС так і в аудиторних, зазначено роль викладачів та батьків. Розглянуті види інклюзій, їхні особливості та вимоги. Розглянуті основні принципи побудови систем інклюзії, їхні функції та особливості. Розглянуто та проаналізовано переваги та недоліки методів інклюзивної освіти. Проаналізовано інтеграцію інклюзивної освіти в електронних навчальних системи на прикладі інших країн. Розглянуто класифікацію та види інклюзивної хвороби порушення у осіб з ОПП і їхні вимоги до електронних засобів. Розглянуто і наведено програмні забезпечення ЕНС ІО, які мають ґрунтуватися на застосуванні адаптивних технологій та елементів штучного інтелекту в інклюзивній освіті, як для викладачів так і для учнів в електронному просторі. Показано актуальність тенденції розвитку інклюзивної освіти в електронних навчальних системах та задачі, які можуть бути розв`язані за допомогою програм, батьків та викладачів. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 3 : 100–105. | uk |
dc.relation.uri | https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2894 | |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | електронні навчальні системи | uk |
dc.subject | inclusive education | en |
dc.subject | special educational needs | en |
dc.subject | electronic learning systems | en |
dc.title | Напрями розвитку засобів інклюзивної освіти в електронних навчальних системах | uk |
dc.title.alternative | Development Directions of Means of Inclusive Education
in Electronic Educational Systems | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 004.056.523.052(045) | |
dc.relation.references | В. О. Азін, Я. В. Грибальский, Л. Ю. Байда, і О. В Красюкова-Еннс, Архітектурна доступність шкіл, навч.-
метод. посіб., Байда Л. Ю., Красюкова-Еннс О. В. Колек, заг. Ред. Київ, Україна, 2012, 88 с | uk |
dc.relation.references | Освіта дітей з особливими потребами (інклюзивне навчання). [Електронний ресурс]. Режим доступу:
https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/Освіта_дітей_з_особливими_потребами_(інклюзивне_навчання) . | uk |
dc.relation.references | Закон про вищу освіту. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text . | uk |
dc.relation.references | ЮНЕСКО [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://mepr.gov.ua/content/yunesko-unesco.html . | uk |
dc.relation.references | А. А. Колупаєва, Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади. Київ, Україна: Педагогічна думка, 2007, 458 с. | uk |
dc.relation.references | Н. М. Дятленко, Н. З. Софій, О. В. Мартинчук, і Ю. М. Найда, Асистент вчителя в інклюзивному класі, навч.-
метод. посіб. М. Ф. Войцехівський, заг. Ред. Київ, Україна: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015, 172 с. | uk |
dc.relation.references | ] Т. В. Воронцова, та ін. Вчимося жити разом, посіб. для вчителя з розвитку соціальних навичок у курсі «Основи
здоров’я» (початкова школа). Київ, Україна: Алатон, 2016, 232 с | uk |
dc.relation.references | І. В. Гладченко, «Тьюторство в аспекті ефективності корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність,» Науковий часопис Національного педагогічного університету імені
М. П. Драгоманова: Збірник наукових праць. Серія 19: Корекційна педагогіка та психологія, вип. 1, с. 31-34. | uk |
dc.relation.references | Олена Коваленко, і Євген Паламарчук, « Контури системи управління навчанням: традиційне, змішане та дистанційне навчання,» ІНТЕРНЕТ-ОСВІТА-НАУКА-2020, XII Міжнародна науково-практична конференція ІОН-2020, 26-29
травня, 2020, с. 230-231. | uk |
dc.relation.references | Use Immersive Reader in Word. [Electronic resource]. Available: https://support.microsoft.com/en-us/office/useimmersive-reader-in-word-a857949f-c91e-4c97-977c-a4efcaf9b3c1 . | en |
dc.relation.references | Define words using Immersive Reader Picture Dictionary. [Electronic resource]. Available:
https://support.microsoft.com/en-us/topic/define-words-using-immersive-reader-picture-dictionary-a584d219-2028-4d92-a403-
3ec8ea5113af . | en |
dc.relation.references | Office Lens for Windows. [Electronic resource]. Available: https://support.microsoft.com/en-us/office/office-lens-forwindows-577ec09d-8da2-4029-8bb7-12f8114f472a . | en |
dc.relation.references | Padlet Padlet. [Electronic resource]. Available:
https://apps.microsoft.com/store/detail/padlet/9MTWD1KMHB48?hl=uk-ua&gl=ua&cid=msft_web_chart . | en |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/1997-9266-2023-168-3-100-105 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-7443-099X | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0003-2864-9058 | |