Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавін, Ю. Х.uk
dc.contributor.authorМитко, М. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-17T09:25:45Z
dc.date.available2024-04-17T09:25:45Z
dc.date.issued2016uk
dc.identifier.citationСавін Ю. Х. Методика  визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту транспортних засобів [Текст] / Ю. Х. Савін, М. В. Митко // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. – Луцьк, 2016. – Вип. 2. – С. 130-138.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41457
dc.description.abstracthicles. In modern conditions is not always appropriate to create on each motor or auto service company all nomenclature production units to implement all kinds of works on maintenance and repair of vehicles. This requires considerable capital investments and the cost of maintaining production units, which increases the cost of work on MOT and repair of motor vehicles, cost of transportation and reduced competitiveness of enterprises in the market of auto service and transportation services. Consider the method of determining the expediency of creating production units of servicing and repair of vehicles, depending on the complexity and the cost of certain types of work in the enterprise, and also on cost of man-hours of these works on auto service enterprises that are nearby, the cost of delivery costs vehicles and their components for servicing and repairen_US
dc.description.abstractВ сучасних умовах не завжди є доцільним створювати на кожному автотранспортному або автосервісному підприємстві всю номенклатуру виробничих підрозділів з виконання усіх видів робіт з обслуговування та ремонту транспортних засобів. Це потребує значних капітальних вкладень та витрат на утримання виробничих підрозділів, внаслідок чого збільшується собівартість робіт з ТО і ремонту автомобілів, собівартість перевезень та зменшується конкурентоспроможність підприємства на ринку транспортних і автосервісних послуг. Розглядається методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів в залежності від трудомісткості та собівартості окремих видів робіт на підприємстві, а також від вартості нормо-години виконання цих робіт на автосервісних підприємствах, які знаходяться поруч, вартості витрат на доставку транспортних засобів та їх складових на обслуговування та ремонтuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk
dc.relation.ispartofСучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Вип. 2 : 130-138.uk
dc.subjectmotor transport enterpriseuk
dc.subjectspecialized centralized productionuk
dc.subjectservice stationsuk
dc.subjectproduction – technical baseuk
dc.subjectinfrastructure unitsuk
dc.subjecteconomic efficiencyuk
dc.subjectmaintenance service and repairuk
dc.subjectvehiclesuk
dc.subjectавтотранспортні підприємства (АТП)uk
dc.subjectцентралізовані спеціалізовані виробництва (ЦСВ)uk
dc.subjectстанції технічного обслуговування (СТО)uk
dc.subjectвиробничо-технічна базаuk
dc.subjectвиробничі підрозділиuk
dc.subjectекономічна доцільністьuk
dc.subjectтехнічне обслуговування (ТО) та ремонтuk
dc.subjectтранспортні засобиuk
dc.titleМетодика  визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту транспортних засобівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.13.071uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію