Кафедра філософії та гуманітарних наук: Недавні надходження
Відображеня елементи 21-40 із 218
-
Генеза комунікативних ідей у педагогічній думці України (50-ті – 80-ті роки ХХ століття)
(Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, 2022)У статті визначено комунікативні ідеї в педагогічній думці України (50-ті – 80-ті рр. ХХ ст.), які впливали на становлення комунікативного підходу в освіті та досліджено їх генезу (означення, соціально-історичні умови ... -
Категоріальне мислення в китайській традиції
(ВНТУ, 2022)Запропоновано компаративний аналіз категоріального мислення в європейській та китайській традиції. Особливий наголос робиться на китайському письмі та мисленні, відправним пунктом якого виступає уявлення про атомарний факт ... -
Як створити та застосувати свій ментальний код аби убезпечити себе від руйнування ціннісної картини світу
(ВНТУ, 2022)В статті запропоновано розгляд проблеми, чому людський спосіб життя неминуче веде до виникнення світогляду. Поставлене питання, чому для сучасної людини так необхідно зверну-тися до себе, аби уникнути екзистенційного вакууму ... -
Психологія управління в організації
(ВНТУ, 2016)У навчальному посібнику розкриваються загальні засади психології, педагогіки та методики викладання у вищій школі. Розглянуто філософсько-методологічні та психологічні основи трансформації педагогічного процесу в системі ... -
Методичні вказівки до вивчення дисципліни “Психологія” для студентів заочної форми навчання
(ВНТУ, 2017)Методичні вказівки передбачається використовувати при виконанні контрольних робіт, підготовці до здачі заліків студентами заочної форми навчання. Методичні вказівки розроблені відповідно до програми дисципліни “Психологія”. -
Методичні вказівки до вивчення дисципліни “Психологія управління в організації” для студентів спеціальності 7.060101 – “Менеджмент організацій і адміністрування” заочної форми навчання
(ВНТУ, 2017)Методичні вказівки передбачається використовувати при виконанні контрольних робіт, підготовці до здачі іспитів студентами заочної форми навчання. Методичні вказівки розроблені відповідно до програми дисципліни “Психологія ... -
Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни “Етика та психологія ділових відносин” для студентів напряму 6.030601 – “Менеджмент” заочної форми навчання
(ВНТУ, 2017)Методичні вказівки передбачається використовувати при виконанні контрольних робіт студентами заочної форми навчання. У вказівках наводяться варіанти контрольних робіт та список рекомендованої літератури. Методичні вказівки ... -
Суб’єктно-комунікативний підхід до особистості як методологічна основа суб’єктно-комунікативного підходу в освіті
(ВНТУ, 2020)Досліджено та визначено методологічні проблеми становлення суб’єктного підходу до особистості. Доведено необхідність посилення комунікативної компоненти суб’єктного підходу до особистості та формування суб’єктно-комунікативного ... -
Концепт комунікативності як методологічна основа дослідження суб’єктності особистості
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2020)В статті обгрунтовано необхідність зміни методологічних основ дослідження особистості та її суб’єктності. Здійснено аналіз концепту комунікативності як методологічної основи дослідження суб’єктності особистості. ... -
Cultural Establishments and Art Educational Institutions in Vinnytsia Art and Cultural Environment on the Border of 20th and 21st centuries
(Publishing House «Baltija Publishing», 2020)Purpose of Research to show the essential features in Vinnytsia prominent cultural and art educational establishments activity; to identify their part in the art and cultural life of Vinnytsia during the period on the ... -
Управління діловими конфліктами в організації
(ВНТУ, 2020)В статті досліджено питання сутності та мети управління конфліктами в організації. Визначено та проаналізовано структурі елементи системи управління конфліктами в організації. -
Инновационные педагогические технологии в обучении культурологических дисциплин студентов технических вузов
(Махачкала, 2014)В монографии рассматривается анализ инновационных педагогических технологий в обучение студентов технических ВУЗов, инновационные форм и методы организации учебного процесса в рамках традиционного обучения; описаны аспекты ... -
Assertiveness and its role in forming the conflktologikal culture of students of higher technical educational institutions
(Praha - Ceska republika, Nemoros, 2018)The questions about formation of assertiveness in students of higher technical educational institutions, as an important component of the conflict management culture, are raised in the article. The author has analyzed the ... -
Обґрунтування педагогічних умов у процесі формування конфліктологічної культури в майбутніх фахівців технічних спеціальностей
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2019)Стаття висвітлює особливості технічних вищих навчальних закладів та його специфіку до викладання гуманітарних дисциплін, які сприяють формуванню конфліктологічної культури в майбутніх фахівців технічних спеціальностей. ... -
Роль інноваційних технологій у процесі вивчення гуманітарних дисциплін та формування конфліктологічної культури у студентів технічних ЗВО.
(Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2019)В статті розкрито сутність поняття конфліктологічної культури особистості та конфліктологічної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Розглянуто проблеми формування конфліктологічної культури в технічних ... -
Role of the method of projects in the independent work on the humanitarian disciplines of students of technical institutions of higher education in the process of formation of conflictological culture
(Praha - Ceska republika, Nemoros, 2019)In the training of future specialists of technical specialties not only professional skills, but also personal qualities that will ensure the formation of conflictological culture appear to be a priority. The article deals ... -
Діагностика сформованості культурологічного компонента конфліктологічної культури в студентів технічних ЗВО
(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2020)Технічний прогрес та потреба у висококваліфікованих фахівцях технічних спеціальностей зростає з шаленими темпами. В цій гонитві за професіоналізмом, дуже часто не приділяється увага тому, що професіоналізм майбутніх інженерів ... -
Учитися бути вільним: суб’єктність особистості як мета освіти
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2019)В статті здійснено аналіз суб’єктності особистості як важливого компонента формування мети освіти (вищої освіти). Уточнено означення поняття «суб’єкт» та «суб’єктність особистості», виділено інтегральні системоутворювальні ... -
Педагогіка, психологія та методика викладання у вищій школі
(ВНТУ, 2020)У навчальному посібнику розкриваються загальні засади психології, педагогіки та методики викладання у вищій школі. Розглянуто філософсько-методологічні та психологічні основи трансформації педагогічного процесу в системі ... -
Педагогічний практикум : методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Педагогіка, психологія та методика викладання у вищій школі» для здобувачів освітнього ступеня «Магістр» усіх спеціальностей
(ВНТУ, 2019)Методичні вказівки передбачено використовувати в процесі підготовки до практичних занять, при виконанні навчальних завдань, які віднесено до самостійної роботи магістрантів, при підготовці до здачі заліку з дисципліни ...