Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.date.accessioned2024-05-20T06:42:14Z
dc.date.available2024-05-20T06:42:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПрищак М. Д. Суб`єктно-діяльнісний підхід в освіті: спроба подолання діяльнісного підходу. Матеріали IIІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика», Запоріжжя, 17.05.2024 р. Запоріжжя : БДПУ, 2024. С. 26–31. URI: https://drive.google.com/file/d/1W5iXv2jB-otgKmju1U_oMb0uSm GB6Yvf/view.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42453
dc.description.abstractВ статті досліджено суб`єктно-діяльнісний підхід в освіті як фактор подолання діяльнісного підходу. Визначено позитивні сторони та недоліки суб`єктно-діяльнісного підходу. Акцентовано увагу на необхідності розробки суб`єктно-комунікативно підходу в освіті.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherБердянський державний педагогічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали IIІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика», Запоріжжя, 17.05.2024 р.uk
dc.subjectдіяльністьuk
dc.subjectсуб`єктний підхід в освітіuk
dc.subjectсуб`єктно-діяльнісний підхід в освітіuk
dc.subjectсуб`єктно-комунікативний підхід в освітіuk
dc.titleСуб`єктно-діяльнісний підхід в освіті: спроба подолання діяльнісного підходуuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію