dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-05-20T06:42:14Z | |
dc.date.available | 2024-05-20T06:42:14Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Суб`єктно-діяльнісний підхід в освіті: спроба подолання діяльнісного підходу. Матеріали IIІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика», Запоріжжя, 17.05.2024 р. Запоріжжя : БДПУ, 2024. С. 26–31. URI: https://drive.google.com/file/d/1W5iXv2jB-otgKmju1U_oMb0uSm GB6Yvf/view. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42453 | |
dc.description.abstract | В статті досліджено суб`єктно-діяльнісний підхід в освіті як фактор подолання діяльнісного підходу. Визначено позитивні сторони та недоліки суб`єктно-діяльнісного підходу. Акцентовано увагу на необхідності розробки суб`єктно-комунікативно підходу в освіті. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Бердянський державний педагогічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали IIІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика», Запоріжжя, 17.05.2024 р. | uk |
dc.subject | діяльність | uk |
dc.subject | суб`єктний підхід в освіті | uk |
dc.subject | суб`єктно-діяльнісний підхід в освіті | uk |
dc.subject | суб`єктно-комунікативний підхід в освіті | uk |
dc.title | Суб`єктно-діяльнісний підхід в освіті: спроба подолання діяльнісного підходу | uk |
dc.type | Article | |