dc.contributor.author | Пугач, В. | uk |
dc.contributor.author | Pugach, V. | en |
dc.date.accessioned | 2024-05-28T07:25:59Z | |
dc.date.available | 2024-05-28T07:25:59Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Пугач В. Формування професійної компетентності майбутніх правознавців в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища ЗВО [Текст] / В. Пугач // Педагогіка безпеки. – 2021. – № 1-2. – С. 13-20. | uk |
dc.identifier.issn | 2524-1079 | |
dc.identifier.issn | 2524-1087 | |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42490 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовані особливості формування професійної компетентності майбутніх правознавців в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища ЗВО. Проаналізовано сутність і структурні компоненти освітньо-інформаційного середовища ЗВО та його можливості формування професійної компетентності майбутніх фахівців-юристів.Метою статті є визначення компонентів інформаційно-освітнього середовища ЗВО, яке забезпечить умови для ефективного формування професійної компетентності майбутніх правознавців.За результатами проведеного аналізу наукових джерел маємо, що науковці вважають ефективним освітньо-інформаційне середовище ЗВО, яке обов’язково містить такі структурні компоненти: просторово-предметний, соціальний і психолого-методичний. Враховуючи специфічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців-юристів, створене для цього інформаційно-освітнє середовище ЗВО повинно характеризуватися такими можливостями: відкритість, можливість розширення, масштабованість, інтегрованість, адаптованість, ресурсна надмірність. За результатами досліджень доведено, що дієве інформаційно-освітнє середовище ЗВО повинно забезпечувати: доступ студентів: до навчальних матеріалів, програм дисциплін (модулів), практик, до видань електронних бібліотечних систем і електронних освітніх ресурсів; фіксацію: ходу освітнього процесу, результатів навчальних досягнень студентів та зростання рівня професійної компетентності студентів; формування: електронного портфоліо майбутнього фахівця; ефективну взаємодію: між усіма учасниками освітнього процесу, зокрема синхронне і (або) асинхронне навчання.Враховуючи складність і багатоаспектність обраної тематики, перспективами наукових розвідок вважаємо необхідність подальших теоретичних досліджень та їхню практичну реалізацію. | uk |
dc.description.abstract | The article substantiates the peculiarities of the formation of professional competence of future legal scholars in the conditions of the modern informational and educational environment of higher education institutions. The essence and structural components of the educational and informational environment of higher educational institutions and its possibilities of forming the professional competence of future legal specialists are analyzed.The purpose of the article is to determine the components of the information and educational environment of higher educational institutions, which will provide conditions for the effective formation of professional competence of future legal scholars.Based on the results of the analysis of scientific sources, we have that scientists consider the educational and informational environment of higher education institutions to be effective, which necessarily contains the following structural components: spatial-subject, social and psychological-methodical. Taking into account the specific conditions for the formation of professional competence of future legal specialists, the information and educational environment of higher educational institutions created for this purpose should be characterized by the following possibilities: openness, the possibility of expansion, scalability, integration, adaptability, resource redundancy. Based on the results of research, it has been proven that an effective information and educational environment of higher education institutions should ensure: access of students: to educational materials, programs of disciplines (modules), practices, to publications of electronic library systems and electronic educational resources; recording: the course of the educational process, the results of students' educational achievements and the growth of the level of professional competence of students; formation of:
electronic portfolio of the future specialist; effective interaction: between all participants of the educational process, in particular synchronous and (or) asynchronous learning. Considering the complexity and multifacetedness of the chosen topic, we consider the need for further theoretical research and their practical implementation to be the perspectives of scientific exploration. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Педагогіка безпеки. № 1-2 : 13-20. | uk |
dc.relation.uri | https://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/116 | |
dc.subject | підготовка майбутніх фахівців | uk |
dc.subject | галузь права | uk |
dc.subject | розвиток професійної компетентності | uk |
dc.subject | удосконалення освітнього процесу | uk |
dc.subject | освітньо-інформаційне середовище ЗВО | uk |
dc.subject | training of future specialists | en |
dc.subject | the field of law | en |
dc.subject | development of professional competence | en |
dc.subject | improvement of the educational process | en |
dc.subject | educational and informational environment of higher education institutions | en |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутніх правознавців в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища ЗВО | uk |
dc.title.alternative | Formation of professional competence of future lawyers in the conditions of the modern information and educational environment of high schools | en |
dc.type | Article | |
dc.relation.references | Атамачук, П. С., Ніколаєв, О. М., Семерня, О. М. (2008). Дидактичні особливості формування освітнього середовища в ТЕН: навч.-метод. посіб. Кам’янець-Подільський: ФОП Сисик О. В. | uk |
dc.relation.references | Биков В. Ю. (2009). Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія. Київ: Атіка | uk |
dc.relation.references | Воронкова В. (2007). Гуманізація освіти, науки, політики, влади, суспільства. Філософія освіти: науковий часопис,1-2 (7), 204–220. | uk |
dc.relation.references | Гуревич Р. С., Гуржій А. М., Кадемія М. Ю. (2016). Інформаційно-комунікаційні технології в професійній освіті: монографія. Вінниця: ТОВ Нілан. | uk |
dc.relation.references | Жук Ю. О. (2007). Теоретико-методологічні проблеми формування інформаційного освітнього простору України. Інформаційні технології і засоби навчання, 2. URL: http://www.ime.edu-ua.net/em3/content/07zuoeei.htm. | uk |
dc.relation.references | Олійник В. В.(2001). Організаційно-педагогічні основи дистанційної освіти і навчання: організаційно-педагогічне дослідження. Київ: ЦІППО. | uk |
dc.relation.references | Панченко Л. Ф. (2010). Інформаційно-освітнє середовище сучасного університету: монографія. Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка». | uk |
dc.relation.references | Про Національну доктрину розвитку освіти: Указ Президента України від 17.04.2002. No 347/2002. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/347/2002#Text. | uk |
dc.relation.references | Про освіту: Закон України від 05.09.2017. No 2145-VIII. Редакція від 06.04.2022. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text. | uk |
dc.relation.references | Ягупов В. В. (2002). Педагогіка: навчальний посібник. Київ: Либідь. | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-013-020 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-1653-7473 | |