Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтаніславик, О. В.uk
dc.contributor.authorВласенко, Т. А.uk
dc.contributor.authorКозак, К. Б.uk
dc.contributor.authorДемченко, О. В.uk
dc.contributor.authorStanislavyk, O.en
dc.contributor.authorVlasenko, T.en
dc.contributor.authorKozak, K.en
dc.contributor.authorDemchenko, O.en
dc.date.accessioned2024-05-28T08:54:39Z
dc.date.available2024-05-28T08:54:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationРозвиток емоційного інтелекту як чинник успішності підприємницької діяльності [Текст] / О. В. Станіславик, Т. А. Власенко, К. Б. Козак, О. В. Демченко // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 99-105.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42495
dc.description.abstractСучасні умови невизначеності та глобальні виклики вимагають від керівників та представників бізнесу швидких змін та використання новітніх технологій для формування конкурентних переваг, які найчастіше неможливі без врахування якості та навичок персоналу. Метою дослідження є визначення особливостей розвитку емоційного інтелекту в сучасних умовах та його впливу на успішність підприємницької діяльності. Виявлено, що очолюють перелік причин звільнень незадоволення різних потреб співробітників (частіше матеріальних) та відсутність турботи про команду. Проведено порівняльний аналіз переліку ключових навиків менеджерів, необхідних для досягнення успіху за даними Всесвітнього економічного форуму, результати якого можуть давати основу для кар’єрного розвитку працюючої людини, первинного вибору напряму професійного навчання, планування розвитку персоналу чи навіть вибору (зміни) виду діяльності у підприємницькій сфері в цілому.uk
dc.description.abstractModern conditions of uncertainty and global challenges require managers and business representatives to make rapid changes and use the latest technologies to form competitive advantages, which are often impossible without taking into account the quality and skills of personnel. The purpose of the study is to determine the features of the development of emotional intelligence in modern conditions and its impact on the success of entrepreneurial activities. Emotional intelligence has recently become an increasingly important factor in the success of entrepreneurial activity. For its effective use, you need to develop social skills that should be available to managers, employees, and team members. On the basis of the conducted research, it can be concluded that difficult times and global challenges comprehensively affected the actualization of the emotional side of management. Ensuring employee satisfaction with their work becomes a significant problem in business. It was found that failure to meet various needs of employees (most often material) and lack of care for the team lead the list of reasons for dismissals. Therefore, the moral and emotional side of conducting business is a key factor in the success of entrepreneurial activity, which has its own characteristics in the period of formation of new values and opportunities of digital technologies. It has been proven that in Ukraine there is a wide selection of tools for the development of emotional intelligence, which differ in the form of organization of training, the number of participants and possible results. Most of the tools are based on the approach and principles of coaching, which will allow you to use its advantages and contribute to the improvement of the work of employees. A comparative analysis of the list of key skills of managers necessary to achieve success according to the data of the World Economic Forum was carried out. Its results can provide a basis for the career development of a working person, the initial choice of the direction of professional training, personnel development planning, or even the choice (change) of the type of activity in the business sphere as a whole.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. № 1 : 99-105.en
dc.relation.urihttps://ins.vntu.edu.ua/index.php/ins/article/view/167
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectуспішністьuk
dc.subjectлідерствоuk
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectemotional intelligenceen
dc.subjectsuccessen
dc.subjectleadershipen
dc.subjectentrepreneurial activityen
dc.subjectskillsen
dc.subjectdevelopmenten
dc.titleРозвиток емоційного інтелекту як чинник успішності підприємницької діяльностіuk
dc.title.alternativeThe development of emotional intelligence as a factor in the success of entrepreneurial activityen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658:005
dc.identifier.udcЧому працівники звільняються: 6 справжніх причин та 2 кроки, щоб їх зберегти. Job-сайт rabota.ua. URL: https://kadrovik.isu.net.ua/news/515447-chomu-pratsivnyky-zvilnyayutsya-6-spravzhnikhprychyn-ta-2-kroky-shchob-yikh-zberehty.uk
dc.identifier.udcГура Т., Фурманець Б. Критерії розвитку особистості підприємця як лідера. Лідер. Еліта. Суспільство. 2019. №2. С. 49-58. DOI: 10.20998/2616-3241.2019.2.04uk
dc.identifier.udcНикифорак В. А., Мельник О. І., Белінська Ю. О. Коучинг як інструмент управління персоналом. Ефективна економіка. 2019. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7008. DOI: 10.32702/2307-2105-2019.4.56uk
dc.relation.referencesЧому працівники звільняються: 6 справжніх причин та 2 кроки, щоб їх зберегти. Job-сайт rabota.ua. URL: https://kadrovik.isu.net.ua/news/515447-chomu-pratsivnyky-zvilnyayutsya-6-spravzhnikhprychyn-ta-2-kroky-shchob-yikh-zberehty.uk
dc.relation.referencesГура Т., Фурманець Б. Критерії розвитку особистості підприємця як лідера. Лідер. Еліта. Суспільство. 2019. №2. С. 49-58. DOI: 10.20998/2616-3241.2019.2.04uk
dc.relation.referencesНикифорак В. А., Мельник О. І., Белінська Ю. О. Коучинг як інструмент управління персоналом. Ефективна економіка. 2019. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7008. DOI: 10.32702/2307-2105-2019.4.56uk
dc.relation.referencesПередало Х. С. Роль емоційного інтелекту у системі основних компетенцій менеджер. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. Вип. 2. № 2. 2020. С. 63-69.uk
dc.relation.referencesФедорова Ю.В. Емоційний інтелект у бізнесі: інструменти та методи розвитку. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Економіка». Вип. 6 (12), 2019. URL: https://chmnu.edu.ua/wpcontent/uploads/2020/10/1.-Fedorova-YU..pdf. https://doi.org/10.33296/2707-0654-6(12)-01uk
dc.relation.referencesТоп-15 навичок для роботи у 2025 року за версією світового економічного форуму. URL: https://chmnu.edu.ua/top-15-navichok-dlya-roboti-u-2025-roku-za-versiyeyu-svitovogo-ekonomichnogoforumu/.uk
dc.relation.referencesThese are the top 10 job skills of tomorrow – and how long it takes to learn them (21.10. 2020) https://www.weforum.org/agenda/2020/10/top-10-work-skills-of-tomorrow-how-long-it-takes-to-learn-them/en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2023.1.99.105
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2481-9961
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9515-2423
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8099-6607
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0796-7164


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію