Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 261-280 із 1835
-
Модифікована модель відбиття Шліка
(ВНТУ, 2024)У статті запропоновано нову двопроменеву функцію відбивної здатності. Двопроменеві функції відбивної здатності визначають, яка частка випромінювання відбивається у напрямку до ока спостерігача. Ці функції використовуються ... -
Туристичні бізнес кластери в Україні
(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2025)Проаналізовано туристичні бізнес-кластери в Україні -
Використання тривимірного друку у будівництві
(Університет Короля Данила, 2024)Розглянуто питання використання тривимірного друку у будівництві -
Інтелектуалізована система оцінювання динамічних змін біомедичних зображень
(ВНТУ, 2024)Монографію присвячено подальшому розвитку систем для оцінювання динамічних змін шляхом аналізу біомедичних зображень, що дозволяє автоматизувати етапи діагностики і здійснювати кількісний моніторинг патологічних змін ... -
Розробка навчальної системи спеціалізованого призначення
(Одеський національний технологічний університет, 2022)Розроблено навчальну систему спеціалізованого призначення з розвиненою системою базових параметрів і використанням методу диференційованого навчання з адаптивним тестуванням, що дозволить врахувати початковий рівень ... -
Analysis of material features for rendering tasks
(Іnternational Science Group, 2024)At the current stage of the development of three-dimensional graphics, a significant attention is paid to the formation of highly realistic images. At the same time, the color intensity and the memory address for the ... -
Тривимірне моделювання в архітектурно-містобудівній галузі
(Університет Короля Данила, 2024)Розглянуто особливості використання тривимірного моделювання в архітектурно-містобудівній галузі -
Method of combined vector normalization of 3-D objects
(Society of Photo-Optical Instrumentation Engineers, 2024)The paper reveals a method of highly productive determination of normalized vectors for the surfaces of threedimensional objects. The method is based on the approximated calculation of even vectors of the rasterization ... -
Аналіз використання ймовірнісних фільтрів для інвалідації токенів автентифікації у розподілених системах
(ВНТУ, 2024)The article investigates the problem of centralized user authentication in complex distributed systems using cryptographic tokens based on JWT (JSON Web Token). Such systems allow decreasing request processing times ... -
Perspective-Correct Formation of Graphic Images
(Odesa National University of Technology, 2024)The article presents advancements in color reproduction techniques, enhancing the realism of graphic scenes. It introduces novel methods for accurate shading of three-dimensional objects, improves the Barenbrug perspective-correct ... -
Теорія ймовірностей у комп`ютерних іграх
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У роботі досліджено роль теорії ймовірності в комп`ютерних іграх, яка використовується для моделювання випадкових подій, побудови бойових систем, генерації ігрових рівнів та формування економічних механізмів. Розглянуто ... -
Розробка методу і програмного засобу для створення вінтажних ефектів VHS-плівки у цифрових відео
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Запропонований засіб для створення вінтажних ефектів VHS-плівки у цифрових відео. Для утворення ефектів VHS-плівки були використані: алгоритми генерації шуму, кольорові фільтри для імітування вигоряння кольорів, алгоритми ... -
Пристрої з вбудованим штучним інтелектом
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Пристрої з вбудованим штучним інтелектом (ШІ) дозволяють здійснювати обробку інформації про життєдіяльність людини на якісно новому рівні. -
Вплив комп`ютерних ігор на розвиток комунікативних навичок у дітей та підлітків
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Проаналізовано як комп`ютерні ігри впливають на комунікативні навички дітей і підлітків, підкреслюючи як позитивні, так і негативні ефекти. Позитивно, ігри можуть сприяти розвитку навичок спільної роботи та ефективної ... -
Гейміфікація в маркетингу
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Проаналізовано застосування гейміфікації в маркетингу як ефективного інструменту для підвищення залученості користувачів, їх мотивації та лояльності до бренду. Показано, як ігрові елементи, такі як нагороди, таблиці ... -
Перспективи використання технології трасування променів для створення фотореалістичних зображень у реальному часі
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Технологія трасування променів (Ray Tracing) є однією з найсучасніших і найперспективніших методів комп`ютерної графіки, яка дозволяє створювати візуалізації з надреалістичною якістю. Сутність цієї технології полягає ... -
Аналіз сучасних графічних планшетів з інтегрованим графічним та центральним процесором
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто підвищення сучасних графічних планшетів з інтегрованим графічним та центральним процесором -
Перспективи розвитку азартних ігор
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Проаналізовано вплив сучасних технологій на розвиток азартних ігор, зокрема, роль онлайн-банкінгу і криптовалют у підвищенні безпеки та конфіденційності фінансових транзакцій. Розглянуто значення лайв-казино для створення ... -
Аналіз інтелектуальних програмних систем для формування високореалістичних зображень
(Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2024)Рендеринг є процесом формування 3D-зображень на основі геометричних моделей сцен. Досягнення штучного інтелекту (ШІ) дають змогу оптимізувати процес, прискорюючи формування якісних зображень. -
Застосування AR для персоналізованих покупок і вибору товарів в Android-додатках
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У роботі досліджується можливості використання доповненої реальності в Androidдодатках для персоналізованих покупок, що покращує вибір товарів та взаємодію з користувачами.

