Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 781-800 із 1463
-
Розробка програмного засобу для імітації дій гравця в RTS-іграх
(ВНТУ, 2020)Запропоновано програмний засіб для вирішення та моделювання ігрових ситуацій в стратегіях реального часу з використанням штучного інтелекту. Програмний продукт написаний на мові програмування С++ під операційну систему ... -
Формування просторових частотних компонент в пірамідальних схемах ущільнення зображень
(ВНТУ, 2020)Запропоновано для ущільнення зображень використовувати 3 каскади двовимірних згладжувальних фільтрів з розмірами апертур 2х2, що завдяки низькій обчислювальній складності робить цей метод доволі перспективним для програмної ... -
Улучшение качества изображений
(SWorl, 2020)Показано, що серед методів поліпшення якості зображень методи з просторовою обробкою досить ефективні і не вимагають значних обчислювальних затрат. Для виконання моделювання методів поліпшення якості зображення розроблено ... -
Increasing the speed of fractal image compression using two-dimensional approximation transformations
(NetAkhatAV, 2020)Основним недоліком фрактального методу є низька швидкість кодування, яка пов’язана з тим, що для отримання високої якості зображення для кожного рангового блока необхідно виконати перебір всіх доменних блоків, і для ... -
Розробка засобів підтримки і оцінювання дизайнерських рішень
(ВНТУ, 2020)Розглянуто побудову ІТ-системи, орієнтованої на створення портфоліо для дизайнерів, забезпечення підтримки робіт зворотнім зв’язком від спеціалістів в областях дизайну та конструктивною оцінкою за критеріями оцінювання. ... -
Перемоги студентів кафедри програмного забезпечення Вінницького національного технічного університету у 2020 році на міжнародних конкурсах з комп’ютерної графіки
(ВНТУ, 2020)Розглянуто досягнення кафедри програмного забезпечення Вінницького національного технічного університету у підготовці проєктів з комп’ютерної графіки, які отримують перемоги на міжнародних конкурсах далекого зарубіжжя. -
Розробка програмного комплексу навчальних матеріалів для вивчення основ програмування
(ВНТУ, 2020)Розглянуто основні підходи до створення онлайн сервісів вивчення основ програмування. Проаналізовано особливості розробки програмного комплексу навчальних матеріалів для вивчення основ програмування та сучасних ІТтехнологій. -
Розробка програмного органайзера робочого процесу фермера
(ВНТУ, 2020)У роботі запропоновано програмний додаток “Помічник фермера”, спрямований на оптимізацію та систематизацію завдань для професійної діяльності фермера. -
Розробка автоматизованої системи генерування програмних тестів на основі BDD-специфікацій
(ВНТУ, 2020)Розглянуто особливості тестування програмного забезпечення. Запропоновано метод автоматизації процесу тестування з допомогою генерування програмних тестів на основі BDD-специфікацій. -
Розробка засобів автоматизації робочого процесу комплексної системи надання послуг
(ВНТУ, 2020)У роботі проведено аналіз програмних сервісів для автоматизації робочого процесу в сфері послуг. Було проведено аналіз аналогів, визначено їх переваги і недоліки, сформовано функціонал, розроблено моделі та програмне ... -
Електроіскрове легування конструкційної легованої сталі 30ХГСНА для деталей вузлів тертя
(ВНТУ, 2019)Проаналізовано причини руйнування деталей вузлів тертя авіаційної техніки, які виготовлені з легованої сталі 30ХГСНА. Встановлено, що на робочих поверхнях цих деталей відбуваються процеси: абразивного зношування, схоплення, ... -
Модифікація методу А-буфера для згладжування тривимірних зображень
(ВНТУ, 2020)Згідно з методом А-буфера для антиаліайзингу тривимірних зображень використовується динамічний список фрагментів полігонів, які покривають піксел. Метод А-буфера використовує менший об’єм пам’яті порівняно із методами ... -
Порівняння зображень із використанням перцептивних хеш-методів
(ВНТУ, 2020)Розглянуто особливості порівняння зображень із використанням перцептивних хеш-методів, що дозволяє вибрати конкретний метод для заданої предметної галузі -
Розробка методу інтерактивного вибору стратегії гри
(ВНТУ, 2020)Запропоновано метод інтерактивного вибору стратегії гри. -
A modified method of elastic graph matching based on the gabor wavelets
(ВНТУ, 2020)A modified method for extracting informative features of face images is presented, which analyzes integral features, analyzes local features, and analyzes structural features of face images. An effective modification of ... -
Особливість викладання комп'ютерної графіки для дітей шкільного віку
(ВНТУ, 2020)В статті проаналізовано особливості викладання комп'ютерної графікидля дітей шкільного віку -
Оптимізаційний підхід до побудови профорієнтаційних маршрутів
(ВНТУ, 2020)У роботі проведений аналіз оптимальних довжин профорієнтаційних маршрутів по школах міста Вінниці з урахуванням їх поділу на допоміжні маршрути відповідно до особливостей розташування шкіл. -
Методи формування тривимірних моделей обличчя на основі відповідного растрового зображення
(ВНТУ, 2020)Розглянуто сучасний стан питання створення тривимірної моделі обличчя на основі одного зображення. -
Графічні процесори у вирішенні сучасних IT-задач
(ВНТУ, 2020)Розглянуто роль графічних процесорів та їх розвиток, зокрема, використання графічних процесорів у вирішенні IT задач -
Аналіз оптичних властивостей шкіри людини для рендерингу реалістичного зображення засобами комп’ютерної графіки
(ВНТУ, 2020)Проаналізовано оптичні особливості шкірного покриву людини для реалістичної візуалізації в галузі медицини з використанням фізичних моделей дистрибутивних функцій відбивної здатності.