Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЄпіфанова, І. Ю.uk
dc.contributor.authorМотрук, Д. А.uk
dc.contributor.authorYepifanova, I.en
dc.contributor.authorMotruk, D.en
dc.date.accessioned2024-05-30T07:44:28Z
dc.date.available2024-05-30T07:44:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЄпіфанова І. Ю. Аналіз діяльності ключових підприємств телекомунікаційної галузі України та їх конкуренція [Текст] / І. Ю. Єпіфанова, Д. А. Мотрук // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 3. – С. 87-95.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42523
dc.description.abstractУ статті проаналізовано обсяги продажу товарів і послуг ПрАТ «Київстар» та його головних конкурентів в телекомунікаційній галузі України. Побудовано матрицю Бостонської консалтингової групи. Згідно зі стратегією матриці, всі показники обсягу продажів були розділені на чотири категорії. За допомогою побудованої матриці визначено перспективи розвитку підприємств телекомунікаційної галузі України та рівень їх конкуренції. Відповідно до Закону України «Про телекомунікації» виявлено основні принципи діяльності у сфері телекомунікацій. Визначено, якy часткy ринку мобільного зв’язку в Україні складають Lifecell, Vodаfone і Київстар. Оцінюючи стан галузі зв’язку України, виявлено численні проблеми з розвитком ринку мобільного зв’язку, основними з яких можна назвати: нездатність розвивати ринок, низьку довіру споживачів, погіршення стабільності телекомунікаційних мереж, неефективне управління мережами, наявність великої кількості сільських, гірських або економічно депресивних районів, які мають обмежений доступ до телекомунікаційних послуг, а також занепокоєння щодо здатності постачальників і провайдерів телекомунікацій використовувати інфраструктуру без упереджень, виключаючи електроенергію, транспорт і будівельні елементи. Зафіксовано, що майже всі показники ПрАТ «Київстар» переважають показники своїх головних конкурентів за останній рік, а саме «Lifecell» та «Vodafone». Матриця Бостонської консалтингової групи (BCG) на основі відносної частки ринку ПрАТ "Київстар" від «Lifecell» та «Vodafone» продемонструвала, що «Київстар» повністю домінує над своїми конкурентами. Сформульовано стратегію розвитку для конкуруючих між собою компаній, а саме: стратегію «Дійних корів» доцільно буде використовувати лідеру телекомунікаційної галузі України – ПрАТ «Київстар», стратегію «Важких дітей» запропоновано підприємству «Vodafone», а ось стратегія «Собак» більше підходить компанії «Lifecell», яка переважно поступається обсягом продажів своїм конкурентам. Розкрито основні проблеми та шляхи їх вирішення.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the volume of sales of goods and services of PJSC "Kyivstar" and its main competitors in the telecommunications industry of Ukraine. The matrix of the Boston Consulting Group was built. According to the matrix strategy, all sales volume indicators were divided into four categories. With the help of the constructed matrix, the development prospects of enterprises in the telecommunications industry of Ukraine and the level of their competition are determined. In accordance with the Law of Ukraine "On Telecommunications", the main principles of activity in the field of telecommunications are revealed. It was determined what shares of the mobile communications market in Ukraine are made up of Lifecell, Vodafone and Kyivstar. Assessing the state of the communications industry in Ukraine, numerous problems with the development of the mobile communications market were identified, the main ones of which can be called: the inability to develop the market, low consumer confidence, the deterioration of the stability of telecommunication networks, inefficient network management, the presence of a large number of rural, mountainous or economically depressed areas that have limited access to telecommunications services, and concerns about the ability of telecommunications providers and providers to use infrastructure without prejudice, excluding electricity, transport and building elements. It is recorded that almost all indicators of PJSC "Kyivstar" exceed the indicators of its main competitors over the last year, namely "Lifecell" and "Vodafone". The Boston Consulting Group (BCG) matrix based on the relative market share of Kyivstar PJSC from Lifecell and Vodafone showed that Kyivstar completely dominates its competitors. A development strategy has been formulated for competing companies, namely: the "Milk Cow" strategy will be appropriate for the leader of the telecommunications industry of Ukraine - Kyivstar PJSC, the "Difficult Children" strategy has been offered to Vodafone, but the "Dog" strategy is more suitable for the company "Lifecell", which is mostly inferior to its competitors in terms of sales. The main problems and ways to solve them are revealed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. № 3 : 87-95.en
dc.relation.urihttps://ins.vntu.edu.ua/index.php/ins/article/view/209
dc.subjectтелекомунікаціїuk
dc.subjectматрицяuk
dc.subjectгалузьuk
dc.subjectобсягuk
dc.subjectкатегоріяuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjecttelecommunicationsen
dc.subjectmatrixen
dc.subjectindustryen
dc.subjectvolumeen
dc.subjectcategoryen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleАналіз діяльності ключових підприємств телекомунікаційної галузі України та їх конкуренціяuk
dc.title.alternativeAnalysis of the activities of the key enterprises of the telecommunications industry of Ukraine and their competitionen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc65.011
dc.relation.referencesЛігоненко Л. О., Хріпко А. В., Доманський А. О. Зміст та механізм формування стратегії діджиталізації в бізнес‐організаціях. Інтернаука. 2018. № 2 (2). С. 20–25.uk
dc.relation.referencesПуцентейло П. Р., Гуменюк О. О. Цифрова економіка як новітній вектор реконструкції традиційної економіки. Інноваційна економіка. 2018. № 5-6. С. 131-143.uk
dc.relation.referencesБруханський Р. Ф., Пуцентейло П. Р. Розвиток цифровізації обліку, оподаткування, аналізу і контролю в управлінні підприємствами. Тернопіль : ВПЦ «Університетська думка». 2021. С. 194.uk
dc.relation.referencesЗакон України «Про телекомунікації». Редакція від 16.07.2019. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1280-15/ed20190716.uk
dc.relation.referencesСтрій Л. О., Толкачова Г. В., Гаджиєв Е. Оператори зв'язку України: аналіз стану динаміки розвитку в нових умовах. Економіка та управління підприємствами. Інфраструктура ринку. 2020. Вип. 41. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/41_2020_ukr/30.pdf.uk
dc.relation.referencesМатриця BCG (Бостонської консалтингової групи). URL: http://stud.com.ua/43067/ ekonomika/matritsya_bostonskoyi_ konsaltingovoyi_grupi (дата звернення: 28.04.2022).uk
dc.relation.referencesТуль С. І. Сучасні методики інтегральної оцінки діджиталізації світової економіки та ринку праці. Науковий журнал «Причорноморські економічні студії». 2019. Вип. 42. С. 12–18.uk
dc.relation.referencesОфіційний сайт ПрАТ «Київстар». Режим доступу : https://kyivstar.ua/ru/about/about/feedback.
dc.relation.referencesХрустальова В. В., Кононенко Є. В. «Ринок послуг мобільного зв'язку України: тенденції та перспективи розвитку». Інвестиції: практика та досвід. №1. 2019. С. 37-41.uk
dc.relation.referencesШабикова Н. Е., Аюрова А. Ж. Вибір сратегії розвитку підприємства. Актуальні дослідження. 2020. №18 (21). С. 76-79.uk
dc.relation.referencesЄпіфанова І. Ю. Управління інноваційною діяльністю промислових підприємств: теоретикометодологічні аспекти фінансового забезпечення. Вінниця : ВНТУ. 2019. С. 384.uk
dc.relation.referencesYaremko, S.A., Kuzmina, E.M., Savina, N.B., Yepifanova I. Yu., Gordiichuk, H.B., Mussayeva, D.Forecasting business processes in the management system of the corporation. Informatyka, Automatyka, Pomiary w Gospodarce i Ochronie Srodowiska, 2022, 12(4), pp. 53–59.en
dc.relation.referencesОфіційний сайт ПрАТ «ВФ Україна». URL : https://www.vodafone.ua/company/investors/zvity-tarezultaty/finansovi-rezultaty.
dc.relation.referencesОфіційний сайт ТОВ «Лайфселл». URL : https://www.lifecell.ua/uk/pro_lifecell/finansovi-taoperacijni-dani/richni-zviti/.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2023.3.87.95
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0391-9026
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2706-0401


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію