Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЄдинак, В. Ю.uk
dc.contributor.authorПікалова, В. В.uk
dc.contributor.authorYedinak, V.en
dc.contributor.authorPikalova, V.en
dc.date.accessioned2024-05-30T09:26:36Z
dc.date.available2024-05-30T09:26:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЄдинак В. Ю. Проблеми формування та впровадження стратегічного управління великих компаній України [Текст] / В. Ю. Єдинак, В. В. Пікалова // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 3. – С. 55-62.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42533
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми формування та впровадження стратегічного управління великих компаній України. Проведено дослідження змісту стратегічного управління та його процесу формування та впровадження в організації. На основі аналізу наукової літератури було сформульовано власне визначення стратегічного управління. Визначено основні шляхи за допомогою яких відбувається зростання частки ринку вітчизняних компаній. Проведено аналіз стратегічного управління найбільших вітчизняних та американських ритейлерів. За результатами аналізу було узагальнено причини та передумови виникнення існуючих проблем стратегічного управління в Україні. Було порівняно складові стратегічного управління, такі як місія, стратегічне бачення та організаційна структура, в одному з найбільших вітчизняних та американських ритейлерів. Визначено основні групи проблем стратегічного управління в Україні. Розроблено графічну схему, що відображає зв'язки в механізмі стратегічного управління для подібних компаній. Шляхом порівняння таких складових як: визначення стратегічного бачення і формування місії, встановлення довгострокових і короткострокових цільових показників, публічність, розробка стратегії, реалізація обраної організаційної стратегії та оцінка діяльності, введення коректив у місію, цільові показники та оцінки різниць в підходах, запропоновано шляхи вирішення існуючих проблем у напрямках управління стратегіями. Зазначено провідні елементами стратегічного управління великими компаніями та перспективи подальшого розвитку у даному напрямку.uk
dc.description.abstractThe article examines the problems of the formation and implementation of strategic management of large Ukrainian companies. A study of the content of strategic management and its process of formation and implementation in the organization was conducted. On the basis of the analysis of scientific literature, a proper definition of strategic management was formulated. The main ways of increasing the market share of domestic companies are identified. An analysis of the strategic management of the largest domestic and American retailers was carried out. Based on the results of the analysis, the reasons and prerequisites for the emergence of existing problems of strategic management in Ukraine were summarized. The components of strategic management, such as the mission, strategic vision and organizational structure, were compared in one of the largest domestic and American retailers. The main groups of strategic management problems in Ukraine have been identified. A graphic diagram has been developed that reflects the connections in the mechanism of strategic management for similar companies. By comparing such components as: defining a strategic vision and forming a mission, setting long-term and short-term targets, publicity, developing a strategy, implementing the chosen organizational strategy and evaluating activities, introducing corrections to the mission, target indicators and evaluating differences in approaches, ways of solving existing problems in the areas of strategy management. The leading elements of strategic management of large companies and the prospects for further development in this direction are indicated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. № 3 : 55-62.en
dc.relation.urihttps://ins.vntu.edu.ua/index.php/ins/article/view/202
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectстратегічний напрямокuk
dc.subjectмісіяuk
dc.subjectцілі розвиткуuk
dc.subjectстратегічне баченняuk
dc.subjectсистема стратегійuk
dc.subjectзовнішнє середовищеuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectдовгострокове плануванняuk
dc.subjectвітчизняній ритейлер ключові показники бізнесуuk
dc.subjectіндикатори діяльностіuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectstrategyen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectstrategic directionen
dc.subjectmissionen
dc.subjectdevelopment goalsen
dc.subjectstrategic visionen
dc.subjecta system of strategiesen
dc.subjectexternal environmenten
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectlong-term planningen
dc.subjectdomestic retailer key business indicatorsen
dc.subjectactivity indicatorsen
dc.subjectefficiencyen
dc.titleПроблеми формування та впровадження стратегічного управління великих компаній Україниuk
dc.title.alternativeProblems of formation and implementation of strategic management of large companies of Ukraineen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc339.1
dc.relation.referencesAaker D. Strategic market management. John Wiley & Sons, 2010. 354р.en
dc.relation.referencesAnsoff I. New corporate strategy. Sidgwick & Jackson, 1986.en
dc.relation.referencesДикань В.Л. Стратегічне управління : [навч. посіб.] / В.Л. Дикань, В.О. Зубенко, О.В. Маковоз [та ін.]. Київ : ЦУЛ, 2013. 272 с.uk
dc.relation.referencesЖихарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності. Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427.uk
dc.relation.referencesЄпіфанова, І. Ю. (2020). Формування інноваційних стратегій промислових підприємств у сучасних умовах. Підприємництво та інновації, (13), C. 33-39.uk
dc.relation.referencesКраснокутська Н.С. Стратегічне управління : навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей / Н.С. Краснокутська, І.А. Кабанець Харків : НТУ «ХПІ», 2017. 460 с.uk
dc.relation.referencesDzhedzhula V.V., Yepifanova I.Yu. Methodological bases of concept formation and choice of innovative business strategies. Baltic Journal of Economic Studies. 2018. Vol. 4. №. 3. P. 51–59.en
dc.relation.referencesMescon M., Albert M., Hedouri F. Fundamentals of Management. New York : Harper & Row, 1988.en
dc.relation.referencesСтаніславик O., Замлинський В. Сталість розвитку підприємства в стратегічному управлінні. Innovation and Sustainability, 2023 (1), C. 230–238.uk
dc.relation.referencesВолтон С. Історія Walmart. Зроблено в Америці. Наш формат. 2020. 288 с.uk
dc.relation.referencesThompson Arthur A., Strickland A. J. Strategic Management. Edition, 12, McGraw-Hill Education, 2001en
dc.relation.referencesТокмакова І., Дикань В. Стратегічне управління. К.: ЦНЛ, 2019. 272 с.uk
dc.relation.referencesШершньова З.Є. Стратегічне управління: Підручник. К.: КНЕУ, 2014. 700 с.uk
dc.relation.referencesВідомості про ТОВ «Сільпо-Фуд». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/40720198/uk
dc.relation.referencesОфіційний сайт ТОВ «Сільпо-Фуд». URL: http://silpo-fud.emitents.net.ua/ua/uk
dc.relation.referencesОфіційний сайт мережі «Сільпо». URL: https://silpo.ua/about
dc.relation.referencesПрофіль «Фоззі-Групп». URL: https://forbes.ua/profile/fozzy-group-221
dc.relation.references15 Найбільших рітейлерів України. URL: https://forbes.ua/company/15-naybilshikh-riteylerivukraini-khto-naybilsh-pributkoviy-i-zbitkoviy-sered-atb-fozzy-epitsentru-rozetka-ta-inshikh19102021-2610uk
dc.relation.referencesОфіційний сайт мережі «Walmart». URL: http://www.walmartstores.com/
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2023.3.55.62
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6473-0078
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0005-4768-1389


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію