Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДлугопольський, О. В.uk
dc.contributor.authorБіловус, Н. І.uk
dc.contributor.authorDluhopolskyi, O.en
dc.contributor.authorBilovus, N.en
dc.date.accessioned2024-06-03T07:37:50Z
dc.date.available2024-06-03T07:37:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationДлугопольський О. В., Біловус Н. І. Детермінанти поведінки покупців на споживчому ринку України в умовах воєнного стану. Innovation and Sustainability. 2024. № 1. С. 32-42.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42569
dc.description.abstractМетою дослідження є виявлення типових детермінант споживчої поведінки за умов воєнного стану. У статті зроблено спробу аналізу споживчої поведінки та її впливу на споживчий ринок України. Ідентифіковано ключові фактори, що визначають поведінку споживача на споживчому ринку України за умов воєнних дій. Проаналізовано динаміку індексів споживчих настроїв в Україні, зокрема: індекси інфляційних очікувань, споживчих настроїв, поточного становища, економічних очікувань, очікувань щодо динаміки безробіття, а також проаналізовано їх взаємозв’язки. Обгрунтовано тренди, які відкриває зміна споживчої поведінки населення України за умов воєнного стану. Розроблено рекомендації для бізнесу та уряду щодо ефективного управління споживчим ринком та забезпечення економічної стабільності в умовах воєнного конфлікту.uk
dc.description.abstractThe purpose of the study is to identify typical determinants of consumer behavior under martial law. The article attempts to analyze consumer behavior and its impact on the consumer market of Ukraine. The key factors determining consumer behavior in the consumer market of Ukraine under conditions of military operations have been identified. The dynamics of indices of consumer sentiment in Ukraine were analyzed, in particular: indices of inflation expectations, consumer sentiment, current situation, economic expectations, expectations regarding the dynamics of unemployment, and their interrelationships were also analyzed. The trends revealed by the change in the consumer behavior of the population of Ukraine under the conditions of martial law are substantiated. Recommendations for business and government on effective management of the consumer market and ensuring economic stability in conditions of military conflict have been developed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation аnd Sustainability. № 1 : 32-42.en
dc.relation.urihttps://ins.vntu.edu.ua/index.php/ins/article/view/205
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectдетермінанти поведінки споживачівuk
dc.subjectспоживчі пріоритетиuk
dc.subjectспоживчий ринокuk
dc.subjectринкова динамікаuk
dc.subjectстратегія управління споживчим ринкомuk
dc.subjectфінансова безпекаuk
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectdeterminants of consumer behavioren
dc.subjectconsumer prioritiesen
dc.subjectconsumer marketen
dc.subjectmarket dynamicsen
dc.subjectconsumer market management strategyen
dc.subjectfinancial securityen
dc.titleДетермінанти поведінки покупців на споживчому ринку України в умовах воєнного стануuk
dc.title.alternativeDeterminants of buyer behavior on the consumer market Ukraine under the conditions of marital stateen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc304
dc.relation.referencesВартанова О., Цалко, Т. Споживча поведінка: ревіталізація концепції і стрижневі моделі. Економіка та суспільство, 2023, №50. https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2393/2314uk
dc.relation.referencesВасильченко Л.С. Аналіз моделей формування поведінки споживачів під впливом маркетингового комунікаційного середовища підприємства. Технологічний аудит та резерви виробництва, 2020, №1/4(51), 41-44. https://media.neliti.com/media/publications/313135-analysis-ofconsumer-behavior-formation-a1f516b5.pdfuk
dc.relation.referencesМащак Н. Зміни споживчих ринків під впливом пост-пандемії COVID-19. Економіка та суспільство, 2022, №42. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-19uk
dc.relation.referencesПачковський Ю.Ф., Максименко А.О. Споживча поведінка українських домогосподарств: Монографія. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2014. 282 с. http://elcat.pnpu.edu.ua/docs/%D0%A1%D0%BF%D0%BE%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B0. pdfuk
dc.relation.referencesСавченко О.В., Хтей С. Методика діагностики аспектів споживацької поведінки студентів. Організаційна психологія. Економічна психологія, 2020, №4(21), 96-109. https://doi.org/10.31108/2.2020.4.21.9uk
dc.relation.referencesКотлер Ф., Келлер К. Маркетинговий менеджмент: Підручник. К.: Хімджест, 2008. 720 с. https://moodle.znu.edu.ua/pluginfile.php/629041/mod_resource/content/1/KotlerMMpages1-21.pdfuk
dc.relation.referencesКоваль Л.А., Романчук С.А. Основні аспекти поведінки споживачів і чинників, що зумовлюють вибір певного типу споживацької поведінки. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки, 2010, Вип.18(ІІ). http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2010_18%282%29__22uk
dc.relation.referencesМикитенко М.В., Білявська Ю.В. Детермінанти споживчої поведінки в умовах пандемії COVID19. Соціальна економіка, політика та демографія. Проблеми економіки, 2021, №3(49). https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2021-3_0-pages-175_184.pdfuk
dc.relation.referencesТерендій А. Тренди споживчої поведінки домогосподарств на продовольчому ринку України. Економічний простір, 2023, №184, 62-66. https://doi.org/10.32782/2224-6282/184-10uk
dc.relation.referencesПавленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник. К.: КНЕУ, 2003. 246 с. https://studentbooks.com.ua/content/view/109/44uk
dc.relation.referencesSkowron Ł., Chygryn O., Gąsior M., Koibichuk V., Lyeonov S., Drozd S., Dluhopolskyi O. Interconnection between the Dynamic of Growing Renewable Energy Production and the Level of CO2 Emissions: A Multistage Approach for Modeling. Sustainability, 2023, 15, 9473. https://doi.org/10.3390/su15129473en
dc.relation.referencesLetunovska N., Kashcha M., Dluhopolskyi O., Lyeonov S., Artyukhova N., Gąsior M., Sak-Skowron M. Health Risks and Country Sustainability: The Impact of the COVID-19 Pandemic with Determining Causeand-Effect Relationships and Their Transformations. Sustainability, 2023, 15, 222. https://doi.org/10.3390/su15010222en
dc.relation.referencesHayda Y., Dluhopolskyi O., Zatonatska T., Haida T., Lavrentiev M., Smyk A. Solid waste market: cross-country analysis. 9 th International Scientific Conference on Sustainability in Energy and Environmental Science. Worldwide Online Conference (June 22-24, 2022), 2023, 1150. https://doi.org/10.1088/1755- 1315/1150/1/012012en
dc.relation.referencesWołowiec T., Kolosok S., Vasylieva T., Artyukhov A., Skowron Ł., Dluhopolskyi O., Sergiienko L. Sustainable Governance, Energy Security, and Energy Losses of Europe in Turbulent Times. Energies, 2022, 15, 8857. https://doi.org/10.3390/en15238857en
dc.relation.referencesArtyukhova N., Tiutiunyk I., Bogacki S., Wołowiec T., Dluhopolskyi O., Kovalenko Y. Scenario Modeling of Energy Policies for Sustainable Development. Energies, 2022, 15, 7711. https://doi.org/10.3390/en15207711en
dc.relation.referencesІндекс споживчих настроїв в Україні. https://www.sapiens.com.ua/ua/other-research-singlepage?id=278uk
dc.relation.referencesОфiцiйний сайт Нацiонального банку України. http://www.bank.gov.ua
dc.relation.referencesОфіційний сайт Державної служби статистики України. https://www.ukrstat.gov.ua
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2024.1.32.42
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2040-8762
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0007-8798-4848


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію