Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМитко, М. В.uk
dc.contributor.authorСавін, Ю. Х.uk
dc.contributor.authorMytko, M.en
dc.contributor.authorSavin, Yu.en
dc.date.accessioned2024-06-26T10:58:32Z
dc.date.available2024-06-26T10:58:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМитко М. В., Савін Ю. Х. Дослідження доцільності виконання постових робіт з обслуговування та ремонту автомобілів в таксомоторних підприємствах. Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2024. № 2. С. 87-93.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42905
dc.description.abstractРозвиток автомобільного транспорту в Україні та збільшення кількості автопідприємств, особливо тих, які мають невелику кількість автомобілів, створює нові виклики в сфері організації технічного обслуговування і поточного ремонту рухомого складу. Нинішня структура виробництва не завжди може ефективно відповідати цим вимогам, що викликає необхідність розробки нових підходів та стратегій. Деякі ключові аспекти, які можуть бути враховані в цьому процесі, включають реформування виробничої інфраструктури з підтримки рухомого складу в працездатному стані. Для підвищення ефективності роботи автотранспортних підприємств структура його виробничих підрозділів з технічного обслуговування (ТО) та поточного ремонту (ПР) автомобілів повинна визначатися обсягами робіт з урахуванням собівартості їхнього виконання. У випадку недоцільності створення або утримання в таксомоторних підприємствах окремих виробничих підрозділів, а саме постових робіт з обслуговування і ремонту автомобілів, такі роботи мають виконуватися на інших спеціалізованих підприємствах автосервісу. В роботі проаналізовано результати експериментальних досліджень щодо доцільності створення виробничих підрозділів для виконання постових робіт з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів в таксомоторних АТП в залежності від обсягів вказаних робіт та собівартості їхнього виконання на підприємстві. Тому пропонується розглянути визначені мінімальні обсяги робіт з технічного обслуговування і ремонту автомобілів, які зможуть дозволити усунути проблему можливих надлишкових витрат на утримання власної виробничо-технічної бази у випадку недоцільності виконання таких робіт на власному автотранспортному підприємстві. Одним з важливих аспектів в процесі удосконалення структури виробничих підрозділів в таксомоторних підприємствах є визначення мінімальних обсягів робіт з ТО і ПР рухомого складу, за яких доцільно виконувати роботи на підприємстві.uk
dc.description.abstractThe development of automotive transportation in Ukraine and the increase in the number of motor transport enterprises, especially those with a small number of vehicles, pose new challenges in organizing maintenance and current repair of the vehicle rolling stock. The current production structure may not always effectively meet these demands, leading to the need for developing new approaches and strategies. Some key aspects to be taken into account in this process include reforming the production infrastructure to support the operational condition of the vehicle rolling stock. To enhance the efficiency of motor transport enterprises, the structure of its production units for maintenance and current repair (CR) of vehicles should be determined by the volume of work, taking into account the cost of their execution. In case it is deemed inefficient to establish or maintain separate production units in taxi- motor enterprises, particularly for routine maintenance and repair works of vehicles, such tasks should be carried out at other specialized automobile service enterprises. This work presents the analysis of the results of experimental research on the feasibility of establishing production units for performing routine maintenance and repair works in taxi MTE, depending on the volumes of these works and their cost of execution at the enterprise. Therefore, it is proposed to consider certain minimum volumes of work on the maintenance and repair of vehicles, which could help address the issue of potential excessive costs associated with maintaining an in-house production and technical base when it is not feasible to perform such work at one’s own motor transport enterprise. One of the important aspects in improving the structure of production units in taxi motor enterprises is determining the minimum volumes of maintenance and current repair works for the vehicle rolling stock, at which it is feasible to perform the works at the enterprise.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 2 : 87-93.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/3014
dc.subjectавтомобіліuk
dc.subjectавтотранспортні підприємстваuk
dc.subjectсобівартість виконання робітuk
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk
dc.subjectпоточний ремонтuk
dc.subjectцентралізовано-спеціалізовані виробництваuk
dc.subjectcarsen
dc.subjectmotor transport enterprises (MTE)en
dc.subjectcost of deliveryen
dc.subjectcost of work executionen
dc.subjectmaintenanceen
dc.subjectcurrent repairen
dc.subjectcentralized-specialized productionen
dc.titleДослідження доцільності виконання постових робіт з обслуговування та ремонту автомобілів в таксомоторних підприємствахuk
dc.title.alternativeResearch on the feasibility of performing routine maintenance and repair works in taxi motor enterprisesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.13.071
dc.relation.referencesМ. В. Митко, «Підвищення ефективності роботи автотранспортних підприємств удосконаленням структури виробничих підрозділів.» дис. канд. техн. наук, 05.22.20. Київ, Україна, 2019, 251 с.uk
dc.relation.referencesМ. В. Митко, «Підвищення ефективності роботи автотранспортних підприємств удосконаленням структури виробничих підрозділів,» автореф. дис. канд. техн. наук, 05.22.20. Київ, Україна, 2019, 20 с.uk
dc.relation.referencesМ. В. Митко, «Удосконалення структури виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів,» Вісник Вінницького політехнічного інституту, №. 6 (141), с. 104-110, 2018.uk
dc.relation.referencesО. В. Мажугівський, і М. В. Митко, «Моделювання процесу визначення доцільності створення виробничих підрозділів з технічного обслуговування та ремонту автомобілів в автотранспортних підприємствах,» в Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024), матеріали Всеукраїнській науково-практичної інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців. Вінниця, ВНТУ, 2024. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2024/paper/view/20877 .uk
dc.relation.referencesЮ. Х. Савін, і М. В. Митко, «Методичні основи удосконалення структури виробничих підрозділів автотранспортних підприємств,» Вісник Національного транспортного університету. Серія «Технічні науки», наук.-техн. зб., Київ: НТУ, вип. 1 (43), с. 159-166, 2019.uk
dc.relation.referencesЮ. Х. Савін, і М. В. Митко, «Визначення економічно доцільних відстаней доставки автомобілів на підприємства автосервісу,» Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2 (143), с. 99-104, 2019.uk
dc.relation.referencesЮ. Х. Савін, і М. В. Митко, «Методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту транспортних засобів,» Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, наук. журн., № 2 (6), с. 130-138, 2016.uk
dc.relation.referencesЮ. Х. Савін, і М. В. Митко, «Визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів на підприємствах автомобільного транспорту,» Systemy i środki transportu samochodowego. Wybrane zagadnienia. Systems and means of motor transport. Selected problems. Monografia nr 4. Seria: TRANSPORT. Rzeszów, 2013, рр. 533-540.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2024-173-2-87-93


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію