dc.contributor.author | Птиця, Н. В. | uk |
dc.contributor.author | Макарічев, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Ковцур, К. Г. | uk |
dc.contributor.author | Ptytsia, N. | en |
dc.contributor.author | Makarichev, O. | en |
dc.contributor.author | Kovtsur, K. | en |
dc.date.accessioned | 2024-06-28T10:15:16Z | |
dc.date.available | 2024-06-28T10:15:16Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Птиця Н. В., Макарічев О. В., Ковцур К. Г. Ефективна організація розподілу вантажопотоків у межах міста та фактори, що на неї впливають. Вісник. Вінницького політехнічного інституту. 2024. № 2. С. 94-100. | uk |
dc.identifier.issn | 1997–9266 | |
dc.identifier.issn | 1997–9274 | |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42908 | |
dc.description.abstract | Подано результати досліджень характеристик, параметрів та особливостей зони обслуговування в процесі організації розподілу вантажопотоків у міських умовах. Останнім часом у ланцюгу постачань відбуваються певні зміни, які призводять до того, що виникає необхідність акцентувати увагу на визначенні параметрів процесу доставки та підвищенні ефективності технологічного процесу. У роздрібній торгівлі відбуваються різноманітні структурні зміни, характерні для багатьох регіонів країни. Активно розширюються та просуваються нові формати торгівлі, разом з розвитком великих торговельних мереж, також посилюється популярність спеціалізованих продовольчих магазинів, кіосків, невеликих магазинів, розташованих у пішохідній доступності і реалізують різноманітний асортимент товарів. Розширення асортименту товарів потребує зміни характеру та збільшення кількості транспортних операцій для задоволення потреб доставки. Ці зміни зумовлюють необхідність перегляду організації процесу доставки з урахуванням специфіки торговельних об’єктів, щільності їхнього розміщення та особливостей транспортної зони. Територіальне розташування об'єктів торгівлі визначає розосередженість вантажопотоків. Наявні шляхи підвищення ефективності організації руху матеріальних потоків передбачають розробку схем доставки товарів до об’єктів торгівлі, визначення раціональних розмірів партій і періодичності поставок, формування раціональних маршрутів і графіків руху, доставку товару з урахуванням особливостей зони обслуговування.
Основною метою дослідження є визначення характеру розташування торгових точок та пара-метрів району обслуговування для підвищення ефективності процесу доставки та удосконалення технологічного процесу перевезення вантажів. | uk |
dc.description.abstract | The article presents the results of studies of the characteristics of the service area in the organization of the distribution of cargo flows in urban conditions. Recently, certain changes have taken place in the supply chain, which lead to the fact that there is a need to focus on defining the parameters of the delivery process and increasing the efficiency of the techno-logical process. Various structural changes are taking place in retail trade, characteristic of many regions of the country. Active expansion and promotion of new formats of trade, along with the development of large retail chains, also increases the popularity of specialized food stores, kiosks, small stores located within walking distance, selling a diverse range of goods. Expanding the assortment of goods leads to a change and increase in the number of transport operations to meet delivery needs. These changes lead to the need to review the organization of the delivery process, taking into account the specifics of trade facilities, the density of their location, and the characteristics of the transport zone. Territorial location of trade objects determines the dispersion of cargo flows. Existing ways of improving the efficiency of the organization of the movement of material flow involve the development of schemes for the delivery of goods to trade objects, the determination of rational batch sizes and the frequency of deliveries, the formation of rational routes and schedules for the delivery of goods, taking into account the characteristics of the service area. The existing approaches to determining the characteristics of the transport zone and the location of trade points indicate that the assumptions adopted in the researched works do not correspond to real processes, which leads to significant deviations of real and simulated values when determining the condi-tions work of transport in the supply chain. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 2 : 94-100. | uk |
dc.relation.uri | https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/3016 | |
dc.subject | доставка | uk |
dc.subject | вантажопотік | uk |
dc.subject | торговельні точки | uk |
dc.subject | ланцюг постачань | uk |
dc.subject | район обслуговування | uk |
dc.subject | ефективність доставки | uk |
dc.subject | раціональні маршрути | uk |
dc.subject | логістичні витрати | uk |
dc.subject | delivery | en |
dc.subject | cargo flow | en |
dc.subject | trading points | en |
dc.subject | supply chain | en |
dc.subject | service area | en |
dc.subject | delivery efficiency | en |
dc.subject | rational routes | en |
dc.subject | logistics costs | en |
dc.title | Ефективна організація розподілу вантажопотоків у межах міста та фактори, що на неї впливають | uk |
dc.title.alternative | Efficient Organization of Freight Flow Distribution Within City Boundaries and Factors Affecting it | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 656.073.7 | |
dc.relation.references | Э. В. Нагорний, Н. Ю. Шраменко, і Г. І. Нестеренко, Комерційна робота на транспорті: підручн. Харків, Украї-на: ХНАДУ, 2012. | uk |
dc.relation.references | Н. В. Птиця, і К. Г. Ковцур, «До питання визначення характеру розташування вантажоодержувачів при дослі-дженні системи доставки,» Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, № 1(16), с. 131-136, 2021. | uk |
dc.relation.references | Н. В. Птиця, і К. Г. Ковцур, «Критерій доцільності введення об’єктів торговельної мережі на основі параметрів системи доставки,» Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, № 1(12), с. 127-134, 2019. | uk |
dc.relation.references | М. І. Сеньків, «Транспортна і розподільча геологістика в західному регіоні України.»: дис. канд. техн. наук, Львів. ЛНУ ім. І. Франка, 2017. | uk |
dc.relation.references | Reilly’s Law of Retail Gravitation. [Electronic resource]. Available: https://www.thoughtco.com/reillys-law-of-retail-gravitation-1433438 . Accessed: 23.11.2023. | en |
dc.relation.references | S. Prasad, Different Types of Clustering Methods and Applications Analytix Labs, 2020. [Electronic resource]. Available: https://www.analytixlabs.co.in/blog/types-of-clustering-algorithms/ . Accessed: 03.12.2023. | en |
dc.relation.references | K. Wagstaff, and C. Cardie, “Constrained K-means Clustreing with Background Knowledge,” Proceedings of the Eight-een International Conference on Mahine Learning, 2001, pp. 577-584. | en |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/1997-9266-2024-173-2-94-100 | |