Інноваційність у кіберспорті: від ігрових дисциплін до розробки програмного забезпечення для тренування
Автор
Ракитянська, Г. Б.
Двойнос, І. І.
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1341]
Анотації
Ця робота досліджує сучасні підходи до навчання в кіберспорті та розробку програмного забезпечення для
тренування кіберспортсменів. Автори проводять аналіз ролі ігрових дисциплін у формуванні навичок та
стратегічного мислення у кіберспорті, а також досліджують інноваційні методи навчання та їх
ефективність. Висвітлюються технологічні виклики та можливості розробки програмного забезпечення для
підтримки кіберспортивного тренування.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43121