Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМихалевич, В. М.uk
dc.date.accessioned2024-11-13T11:29:46Z
dc.date.available2024-11-13T11:29:46Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationМихалевич В. М. Використання штучного інтелекту у навчанні вищої математики здобувачів технічних закладів вищої освіти. Збірник матеріалів за результатами науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Інноваційна педагогіка ХХІ століття: нові компетентності викладача закладу вищої освіти». Вінниця, 2024. С. 68–71.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43540
dc.description.abstractRecent scientific studies indicate that the emergence of Artificial Intelligence (AI) is fundamentally transforming the landscape of education across various disciplines, including mathematics. This paper aims to provide a concise overview of AI usage in the study of higher mathematics among students in technical institutions of higher education. Notable advantages of employing AI in teaching higher mathematics to non-mathematics majors include personalized learning, increased accessibility, automated assessment, provision of interactive exercises and simulation opportunities, automated error detection and correction, and the creation of novel teaching methods. Additionally, AI demonstrates the ability to generate code for solving typical higher mathematics problems using computer algebra systems like Maple and Maxima. However, it is noted that AI-generated solutions may require expert-level knowledge of the specific computer algebra system for validation. While AI can provide accurate esponses to a wide range of questions in a typical engineering mathematics curriculum, it may occasionally produce erroneous results for seemingly straightforward queries. In conclusion, we are only at the beginning stages of exploring effective applications f AI in higher mathematics education for students in technical institutions, with much potential yet to be realized.en_US
dc.description.abstractОстанні наукові дослідження показують, що поява штучного інтелекту (ШІ) докорінно змінює ландшафт освіти в різних дисциплінах, включаючи математику. Ця стаття має на меті надати стислий огляд використання ШІ під час вивчення вищої математики серед студентів технічних вищих навчальних закладів. Помітні переваги використання ШІ у викладанні вищої математики для нематематичних спеціальностей включають персоналізоване навчання, підвищену доступність, автоматизоване оцінювання, надання інтерактивних вправ і можливостей моделювання, автоматичне виявлення та виправлення помилок, а також створення нових методів навчання. Крім того, штучний інтелект демонструє здатність генерувати код для вирішення типових задач вищої математики за допомогою систем комп’ютерної алгебри, таких як Maple і Maxima. Однак зазначається, що рішення, згенеровані штучним інтелектом, можуть вимагати знання експертного рівня щодо конкретної системи комп’ютерної алгебри для перевірки. Хоча штучний інтелект може надати точні відповіді на широкий спектр запитань типової програми з математики для інженерних спеціальностей, іноді він може видавати помилкові результати на, здавалося б, прості запитання. Зазначається, що ми лише на початкових етапах пошуку шляхів ефективного застосування величезного потенціалу штучного інтелекту у вищій математичній освіті для здолбувачів вищої освіти нематематичних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofЗбірник матеріалів за результатами науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Інноваційна педагогіка ХХІ століття: нові компетентності викладача закладу вищої освіти» : 68–71.uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectнавчання математиціuk
dc.subjectздобувачі технічних закладів вищої освітиuk
dc.subjectсистеми комп’ютерної математикиuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectteaching mathematicsuk
dc.subjectapplicants of technical institutions of higher educationuk
dc.subjectcomputer mathematics systemsuk
dc.subjectMapleuk
dc.subjectMaximauk
dc.subjecteducational simulatorsuk
dc.titleВикористання штучного інтелекту у навчанні вищої математики здобувачів технічних закладів вищої освітиuk
dc.title.alternativeUtilization of artificial intelligence in mathematics education for students of technical higher education institutionsen_US
dc.typeThesis
dc.identifier.udc539.3: 004.89uk
dc.identifier.doihttps://DOI: 10.31652/3041-1211-2024-68-71uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1557-7331uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію