Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorМіронова, Ю. В.uk
dc.contributor.authorШиян, А. А.uk
dc.contributor.authorЯрмола, О. С.uk
dc.date.accessioned2025-01-24T10:31:46Z
dc.date.available2025-01-24T10:31:46Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationАзарова А., Міронова Ю., Шиян А., Ярмола О. Аналіз недоліків та переваг сучасних HR-систем для оптимізації роботи підприємств // Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». 2023. № 2. С. 89–96.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43981
dc.description.abstractThis article is devoted to the analysis of the advantages and disadvantages of modern HRM systems for optimizing the work of enterprises. Among the most common HRM information systems, such as built-in, cloud and mobile systems, «Zoho People», «OrangeHRM», «CakeHR», «Workable», «BambooHR», «SAP SuccessFactors», «Workday HCM», «DeloPro», «HugeProfit», «ISpro», «Scala HR», «Axapta HR Management», «IRenaissance Human Resources / Payroll», «Hurma System», "Vchasno» were researched. A detailed study of the disadvantages and advantages of the mentioned HRM systems helps to determine the optimal system for researched enterprise (organization) according to the specifics of its activity, opportunities, and potential. The authors note that the successful implementation of HRM systems requires interaction between the IT department and the personnel management department, as well as a clear understanding of the organization's needs and goals. The article proves that HRM systems are a necessary tool for optimizing the work of enterprises, but their implementation should be carried out taking into account the specific needs and capabilities of the organizationen
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу переваг та недоліків сучасних HRM-систем для оптимізації роботи підприємств (організацій). Серед найбільш розповсюджених інформаційних систем управління персоналом, таких як вбудовані, хмарні та мобільні системи, досліджено «Zoho People», «OrangeHRM», «CakeHR», «Workable», «BambooHR», «SAP SuccessFactors», «Workday HCM», «DelоPro», «HugeProfit», «ISpro», «Scala HR», «Axapta HR Management», «IRenaissance Human Resources / Payroll», «Hurma System», «Вчасно». Детальне вивчення недоліків та переваг зазначених HRM-систем допомагає визначити оптимальний варіант для досліджуваного підприємства (організації) згідно зі специфікою діяльності, можливостями та потенціалом. Автори зазначають, що для успішного впровадження HRM-систем необхідна взаємодія між ІТ-відділом та відділом управління персоналом, а також чітке розуміння потреб і цілей організації. У статті доведено, що HRM-системи є необхідним інструментом для оптимізації роботи підприємств, однак їх впровадження повинно бути здійснене з урахуванням конкретних потреб та можливостей організації.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofісник Хмельницького національного університету. № 2 : 89–96.uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні наукиuk
dc.subjectHRM-системаuk
dc.subjectуправління персоналомuk
dc.subjectпереваги і недоліки HRM-системuk
dc.subjectоптимізація роботи підприємствuk
dc.subjectHRM systemen
dc.subjectpersonnel managementen
dc.subjectadvantages and disadvantages of HRM systemsen
dc.subjectoptimization of enterprise operationsen
dc.titleАналіз недоліків та переваг сучасних HR-систем для оптимізації роботи підприємствuk
dc.title.alternativeAnalysis of the disadvantages and advantages of the modern hrm systems for optimizing the functioning of enterprisesen
dc.typeArticle, professional native edition
dc.typeArticle
dc.identifier.udc338.014
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-3340-5701
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2010-3838
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5418-1498
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/ 0009-0002-0536-1924


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію