Особливості моделювання руху електричних транспортних засобів з урахуванням залежності навантаження від рельєфу місцевості
dc.contributor.author | Мокін, О. Б. | uk |
dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-21T11:24:35Z | |
dc.date.available | 2016-01-21T11:24:35Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Мокін О. Б. Особливості моделювання руху електричних транспортних засобів з урахуванням залежності навантаження від рельєфу місцевості [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2010. - № 1. - Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/186. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-5376 | |
dc.identifier.uri | http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/186 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4581 | |
dc.description.abstract | Показано, чому відомі методи оптимізації руху електричних транспортних засобів з навантаженням, яке залежить від рельєфу місцевості, де прокладено залізничну колію, не можуть бути застосованими для розв’язання конкретних практичних задач. Запропоновано підхід до моделювання таких транспортних засобів, придатний для розв’язання практичних задач оптимізації їх руху. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | моделювання | uk |
dc.subject | оптимізація | uk |
dc.subject | електротранспорт | uk |
dc.subject | залізнична колія | uk |
dc.subject | рельєфмісцевості | uk |
dc.title | Особливості моделювання руху електричних транспортних засобів з урахуванням залежності навантаження від рельєфу місцевості | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 681.5.015+62-83:629.433 |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Наукові роботи каф. САІТ [421]
статті, матеріали конференцій -
Наукові праці ВНТУ. 2010. № 1 [17]
-
Наукові роботи каф. КЕМСК [439]
статті, матеріали конференцій