• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз шейдерів для формування графічних зображень і їх поколінь

Автор
Романюк, О. Н.
Завальнюк, Є. К.
Романюк, С. О.
Стахов, О. Я.
Romanyuk, O. N.
Stakhov, O. Y.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ПЗ [1654]
Анотації
In the article, it is analyzed the concept of shaders, main types of shaders, generations of shaders, and the prospects of shaders development.
 
У роботі проаналізовано поняття шейдерів, основні типи шейдерів, покоління розвитку шейдерів, а також перспективи розвитку шейдерів.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46337
Відкрити
176019.pdf (438.9Kb)

Пов'язані елементи

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Порівняльний аналіз ігрових движків Unity 5 та Unreal Engine 4 

    Кушнір, В. І. (ВНТУ, 2016-03)
    У статті розкривається сутність поняття "движок гри" і дається порівняння основних характеристик ігрових движків.
  • Застосування лінійної алгебри в комп’ютерній графіці 

    Ходорович, Д. В.; Гаврилюк, В. О.; Ковальчук, М. Б. (ВНТУ, 2025)
    Лінійна алгебра є одним із ключових математичних інструментів, що використовуються в комп’ютерній графіці. Вона забезпечує методи та алгоритми для роботи з графічними об’єктами, трансформаціями, освітленням і рендерингом. ...
  • Розробка бібліотеки візуальних ефектів для графі-чних та ігрових застосунків 

    Гаврилюк, В. П. (ВНТУ, 2025)
    Розглянуто процес розробки бібліотеки візуальних ефектів для використання у графічних ігрових застосунках. Проаналізовано сучасні підходи до створення ефектів, такі як частинкові системи, шейдери та векторна анімація. ...

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ