Аналіз шейдерів для формування графічних зображень і їх поколінь
Автор
Романюк, О. Н.
Завальнюк, Є. К.
Романюк, С. О.
Стахов, О. Я.
Romanyuk, O. N.
Stakhov, O. Y.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1654]
Анотації
In the article, it is analyzed the concept of shaders, main types of shaders, generations of shaders, and the
prospects of shaders development. У роботі проаналізовано поняття шейдерів, основні типи шейдерів, покоління розвитку шейдерів, а
також перспективи розвитку шейдерів.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46337
Відкрити
Пов'язані елементи
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Порівняльний аналіз ігрових движків Unity 5 та Unreal Engine 4
Кушнір, В. І. (ВНТУ, 2016-03)У статті розкривається сутність поняття "движок гри" і дається порівняння основних характеристик ігрових движків. -
Застосування лінійної алгебри в комп’ютерній графіці
Ходорович, Д. В.; Гаврилюк, В. О.; Ковальчук, М. Б. (ВНТУ, 2025)Лінійна алгебра є одним із ключових математичних інструментів, що використовуються в комп’ютерній графіці. Вона забезпечує методи та алгоритми для роботи з графічними об’єктами, трансформаціями, освітленням і рендерингом. ... -
Розробка бібліотеки візуальних ефектів для графі-чних та ігрових застосунків
Гаврилюк, В. П. (ВНТУ, 2025)Розглянуто процес розробки бібліотеки візуальних ефектів для використання у графічних ігрових застосунках. Проаналізовано сучасні підходи до створення ефектів, такі як частинкові системи, шейдери та векторна анімація. ...