Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМельник, Олександр Васильовичuk
dc.contributor.authorMelnyk, O. V.en
dc.date.accessioned2025-05-06T08:19:34Z
dc.date.available2025-05-06T08:19:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМельник О. В. Методи та засоби формування графічних примітивів на гексагональному растрі : автореф. дис. ... канд. тех. наук : 004.921. Вінницький національний технічний університет. Вінниця, 2024. 27 с. Бібліогр.: с. 18 - 21.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46358
dc.description.abstractУ дисертаційній роботі вирішено актуальну науково-прикладну задачу, що полягає в розробці високопродуктивних методів і засобів формування графічних примітивів на гексанональному растрі. На основі проведеного аналітичного аналізу та оцінювання сучасного стану задачі обґрунтовано необхідність розробки методів і засобів формування графічних примітивів на гексагональному растрі. Отримано співвідношення для визначення типів крокових переміщень для еліпсів і кіл залежно від ділянки формування крокової траєкторії, що спрощує методи формування примітивів за рахунок вилучення надлишкових обчислень. Вперше запропоновано метод кругової інтерполяції на гексагональному растрі, особливість якого полягає у використанні апріорно визначеного стохас-тичного розподілу крокових приростів залежно від ділянки формування кроко-вої траєкторії, що дало можливість в 1,7 збільшити швидкодію інтерполяції за рахунок прогнозування найбільш вірогідної комбінації кроків.uk
dc.description.abstractThe thesis solves an actual scientific and applied problem, which consists in the development of high-performance methods and means of forming graphic primitives on a hexagonal grid. In connection with the increase in the productivity of graphic tools, the issue of increasing the realism of image formation in order to more accurately reproduce real objects and processes is particularly acute. One of the cardinal directions is related to increasing the resolution capacity of screens. To increase the number of pixels on the screen, a hexagonal raster is often used instead of a square raster. Discrete representation of curves on a hexagonal grid better conveys the shape of the trajectory. When using the hexagonal pixel model, the number of points on the screen increases, which implies the use of a larger number of pixels for the formation of primitives, which affects the speed of primitive formation. Interpolation methods on a hexagonal grid are more complex compared to using a square grid. This is explained by the different ordinate dimensions of the hexagonal pixel. On the basis of the analytical analysis and evaluation of the current state of the problem, the necessity of developing methods and means of forming graphic primitives on the hexagonal grid is substantiated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectгексагональний растрuk
dc.subjectоцінювальна функціяuk
dc.subjectлінійна інтерполяціяuk
dc.subjectкругова інтерполяціяuk
dc.subjectеліптична інтерполяціяuk
dc.subjectкрокова траєкторіяuk
dc.subjectгексагонuk
dc.subjectантиаліайзингuk
dc.subjecthexagonal rasteren
dc.subjectevaluation functionen
dc.subjectlinear interpolationen
dc.subjectcircular interpolationen
dc.subjectelliptical interpolationen
dc.subjectstep trajectoryen
dc.subjecthexagonen
dc.subjectanti-aliasingen
dc.titleМетоди та засоби формування графічних примітивів на гексагональному растріuk
dc.title.alternativeMethods and means of forming graphic primitives on a hexagonal griden
dc.typeAbstract
dc.identifier.udc004.921


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію