Формування стратегій трансформаційних змін на підприємствах автомобільного транспорту
Автор
Огневий, В. О.
Бевз, О. Ю.
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- JetIQ [226]
Анотації
In the work, strategies for the transformation of road transport enterprises are formed, the implementation of which
will lead to the development of the enterprise, i.e. increasing competitiveness in the market of transport services and
increasing profitability. All the proposed strategies are described and summarized in four directions of possible
transformational changes: structural, functional, organizational, managerial. В роботі сформовані стратегії трансформаційних змін підприємств автомобільного транспорту,
впровадження яких призведе до розвитку підприємства, тобто підвищення конкурентоспроможності на ринку
транспортних послуг та підвищення прибутковості. Всі запропоновані стратегії описані та зведені в чотири
напрямки можливих трансформаційних змін: структурний, функціональний, організаційний, управлінський
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46383