Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКукель, Г. С.uk
dc.contributor.authorМазур, В. Г.uk
dc.contributor.authorKukel, H. S.uk
dc.contributor.authorMazur, V. H.uk
dc.date.accessioned2025-05-09T09:36:40Z
dc.date.available2025-05-09T09:36:40Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationКукель Г. С., Мазур В. Г. Принципи формування товарно-цінової політики сучасних підприємств // Інвестиції: практика та досвід. 2025. № 5. С. 107-111. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2025.5.107.uk
dc.identifier.issn2306-6814uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46393
dc.description.abstractThe paper reveals the essence of marketing policy, the principles of managing product and price policies and its impact on the efficiency of the enterprise as a whole. It is also established that marketing policy is a key element of the overall strategy of the enterprise, regardless of the form of ownership, and significantly affects its performance indicators. Pricing consists in the formation and ion of a general strategy that provides approaches to setting prices in order to maximize profit. This takes into account the level of demand for the product, its characteristics, stages of the life cycle, as well as price change trends under the influence of various factors. Since each enterprise seeks to strengthen its market position and obtain effective results, it is important to make timely and effective marketing decisions. One of the key areas of this process is the improvement of the enterprise`s marketing policy. In conditions of competition in the market, prices set priorities for the enterprise`s communication, product, technical, sales and other policies. It is the correct assessment of market conditions and the enterprise`s capabilities that ensures the determination of market pricing, which is a powerful tool for the functioning and development of a modern enterprise. The theoretical and practical significance of the research results is that when forming the product and pricing policy of enterprises, it is necessary to take into account a number of factors that, to a certain extent, determine the level of demand for their products.en_US
dc.description.abstractВ роботі розкрито сутність маркетингової політики, принципи управління товарною і ціновою політикою та його вплив на ефективність діяльності підприємства в цілому. Також встановлено, що маркетингова політика є ключовим елементом загальної стратегії підприємства незалежно від форми власності та суттєво впливає на його показники діяльності. Ціноутворення полягає у формуванні й виборі загальної стратегії, яка забезпечує підходи до встановлення цін із метою максимізації прибутку. При цьому враховуються рівень попиту на товар, його характеристики, етапи життєвого циклу, а також тенденції зміни ціни під впливом різних чинників. Оскільки кожне підприємство прагне зміцнити свої ринкові позиції та отримати ефективні результати, важливо приймати своєчасні й дієві маркетингові рішення. Одним із ключових напрямів цього процесу є вдосконалення маркетингової політики підприємства. В умовах конкуренції на ринку ціни задають пріоритети комунікаційній, товарній, технічній, збутовій та іншим політикам підприємства. Саме правильна оцінка умов ринку та можливостей підприємства забезпечує визначення ринкового ціноутворення, що є потужним засобом для функціонування та розвитку сучасного підприємства. Теоретичне та практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що при формуванні товарно-цінової політики підприємств необхідно враховувати низку факторів, які певним чином визначають рівень попиту на їх продукцію.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЧорноморський національний університет і́мені Петра Могилиuk
dc.relation.ispartofІнвестиції: практика та досвід. № 5 : 107-111.uk
dc.subjectтоварно-цінова політикаuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectмеханізмuk
dc.subjectцінова стратегіяuk
dc.subjectсучасне підприємствоuk
dc.subjectcommodity-price policyuk
dc.subjectpricinguk
dc.subjectmechanismuk
dc.subjectprice strategyuk
dc.subjectmodern enterpriseuk
dc.titleПринципи формування товарно-цінової політики сучасних підприємствuk
dc.typeArticle, professional native edition
dc.identifier.udc658.82uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32702/2306-6814.2025.5.107uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7699-5997uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8133-7355uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію